CNA a primit 45 de sesizari privind emisiunea "Sinteza zilei" de miercuri, in care a fost invitata Olivia Steer

de V.M.     HotNews.ro
Joi, 22 septembrie 2016, 22:14 Economie | Media & Publicitate

Mihai Gadea si Olivia Steer
Foto: captura Antena 3
Consiliul National al Audiovizualului a primit pana in prezent 45 de sesizari privind emisiunea "Sinteza zilei" de la Antena 3 in care Olivia Steer a facut o serie de afirmatii anti-vaccinare, sesizarile vizand faptul ca nu a existat si o opinie medicala, iar Mihai Gadea nu si-ar fi indeplinit rolul de moderator, dupa cum a explicat Monica Gubernat, membru CNA.

"Toti sunt nemultumiti. 85 - 90% dintre oameni (care au facut sesizari la CNA - n.r.) sunt nemultumiti ca nu a existat si o opinie medicala in cadrul acelei emisiuni si ca Mihai Gadea nu si-a indeplinit rolul de moderator, in sensul ca trebuie sa ceara, cu toate ca nu ai ce dovezi sa ceri, dovezile sunt stiintifice, dar toti reproseaza faptul ca nu a existat si o opinie medicala acolo. (...) Steer este cunoscuta ca o persoana care este impotriva vaccinurilor, or venind cu o asemenea emisiune in contextul in care deja avem doi copii morti de rujeola, cred ca este un pic exagerat sa nu ai si o opinie medicala in aceasta dezbatere", a declarat Gubernat, joi, pentru Agerpres.

Ea a sustinut ca Olivia Steer face o pledoarie impotriva vaccinarii copiilor, pentru ca ar duce la autism. "Nu poti sa faci o asemenea afirmatie, sa nu se ceara dovezi, in conditiile in care oricum exista nenumarate studii care au demonstrat ca in niciun caz vaccinarea nu duce la autism. Dar nu suntem toti specialisti, drept pentru care obligatoriu in dezbaterea unei asemenea emisiuni, cu asemenea subiect, trebuie sa ai o opinie medicala. Ar trebui sa introducem inclusiv in Cod obligativitatea ca pe subiecte de acest gen sa existe doua opinii contrare", a subliniat Gubernat.

Monica Gubernat, membru CNA, a anuntat ca va face o autosesizare privind aceasta emisiune si ca, de indata ce se va finaliza raportul, va fi introdus pe ordinea de zi a Consiliului. In opinia sa, emisiunea incalca prevederi legislative privind informarea corecta.


Citeste mai multe despre   









16041 vizualizari
  • +33 (49 voturi)    
    Mda (Joi, 22 septembrie 2016, 22:30)

    Soljenitin [utilizator]

    Eu cand am zis ca Steer este o vita incaltata ce nu ar trebui sa iasa din curtea spitalului Obregia, nu m-ati crezut.
    • +21 (29 voturi)    
      ba da (Joi, 22 septembrie 2016, 22:44)

      OvidiuTudor [anonim] i-a raspuns lui Soljenitin

      Te-am crezut, dar existau indoieli aspra a ceea ce prta in picioare.
    • -37 (47 voturi)    
      tovarase, (Joi, 22 septembrie 2016, 23:05)

      george.c [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      dupa cum ai comentat nu-ti meriti numele de utilizator, putina decenta n-ar strica; dar poate de asta si vomitati pe aici asa, sub pseudonime smart :).
      Vai de noi cu alde voi :).
      • +12 (18 voturi)    
        Ete fass... (Vineri, 23 septembrie 2016, 8:00)

        ismail paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui george.c

        De ce, bai gheorghe? Nu te-ai vaccinat?
      • +5 (11 voturi)    
        "Vai de noi cu alde voi" (Vineri, 23 septembrie 2016, 11:46)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui george.c

        Ai dreptate, dar nu cum crezi tu...
        din cauza inteligentilor ca tine, mor acum copii
        din cauza unora ca tine si unora ca tovarasa din articol!

        sunt studii stiintifice care arata ca madame manancar kkt.... s-a cercetat legatura intre autism si vaccine ca descopeream pana acum leacul la cancer daca bagam banii de studii in orice altceva!
        dar fraierii tot pun botu si cred tampeniile astea!
        • +2 (6 voturi)    
          sunt curios (Vineri, 23 septembrie 2016, 13:16)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          daca olivia steer e vaccinata. ca nu cred ca a scapat de toate vaccinarile obligatorii.
          de asemenea, copii ei or fi vaccinati sau nu?
          • +3 (5 voturi)    
            eu am alta intrebare (Vineri, 23 septembrie 2016, 14:06)

            Almi [utilizator] i-a raspuns lui nahir

            Toti copiii care au dezvoltat forme de autism sunt vaccinati? Nu este niciunul nevaccinat?
    • -23 (37 voturi)    
      Aici nu e vorba de Steer (Joi, 22 septembrie 2016, 23:25)

      Arh. [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      Doamna Gubernat spune ca trebuia sa existe in emisiune o opinie medicala. Mai exact?

      Poate orice medic sa vina sa-si spuna opinia, sau trebuie sa fie imunolog? Sau pediatru? Sau doar reprezentan al Ministerului Sanatatii? Ca poate nu e cazul sa vorbeasca un ORL-ist sau un ginecolog despre vaccinuri, nu?

      Pe de alta parte, imi dau seama ca cei care nu mai au incredere in sistemul medical clasic (si exemplul cu mortile din spitale si nosocomialele i-a incurajat in aceasta directie) sunt din ce in ce mi multi, mult mai multi decat numarul de copii nevaccinati.

      Si sunt si destul de multi medici care nu cred in vaccinuri, dar care nu ies in fata de teama sa nu fie pusi la zid.

      Deci? A cui opinie medicala o doreste domana Gubernat?
      • +2 (10 voturi)    
        aoleo... (Vineri, 23 septembrie 2016, 11:48)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Arh.

        n-am mai vazut de mult atatea tampenii in atat de putine cuvinte!

        mai citeste si niste situri decente, si atunci o sa-ti dai seama cat de mult ABEREZI!!!
        • +1 (5 voturi)    
          Comentariul tau seamana a insulta (Vineri, 23 septembrie 2016, 16:01)

          Arh. [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          Eu am pus niste intrebari, bune sau proaste, iar tu nu faci decat sa insulti. Pai in felul asta nu dai apa la moara celor gen Steer?

          Vino cu raspunsuri la intrebarile mele, nu te isteriza.
      • -1 (3 voturi)    
        Pur si simplu (Vineri, 23 septembrie 2016, 18:13)

        Ciprian1979c [utilizator] i-a raspuns lui Arh.

        nu poti intreba orice, pt ca suna ca si cum i-ai da un pic de dreptate aleia!! Si nu are! Nu trebuie sa fii doctor sa vezi ca speranta de viata e muuult mai mare ca acum 100 de ani. Te poti duce printr-un cimitir vechi sa te uiti pe cruci si sa faci media de varsta a decedatilor si s-o compari cu cea de acum. Strabunicului meu dinspre mama(nascut in 1909)i-au murit 8 frati. In afara de el, evident, nici unul nu a trecut de 7 ani! ''Noi suntem acum, aici, datorita vaccinelor si antibioticelor''-Richard Dawkins. Oricum, se consuma foarte multa energie cu prostiile asa zis ''naturale''. Totul e chimic-fie ca-i facut de noi, fie ca-i facut de natura. Natura poate fi imitata si imbunatatita in laborator. Nici creatia naturii nu-i perfecta, ca, daca ar fi, nu ar exista cancer, de ex.
      • -1 (1 vot)    
        cele mai avizate opinii sunt ale savantilor (Vineri, 23 septembrie 2016, 19:25)

        kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui Arh.

        care au realizat vaccinurile dupa ani sau zeci de ani de cercetari, studii si teste.
      • 0 (0 voturi)    
        Doamna Gubernat stie mai bine (Sâmbătă, 24 septembrie 2016, 0:00)

        Chaos & Collapse [utilizator] i-a raspuns lui Arh.

        Dinsa are inalte studii la SNSPA. Si a fost inainte activista de partid.

        E adevarat ca nu are nici o meserie si nu a muncit nici o singura zi in viata ei, dar daca are multiple diplome SNSPA (farul nostru calauzitor spre neocomunism in zbor) atunci stie mai bine.
    • +4 (16 voturi)    
      e una cosher (Joi, 22 septembrie 2016, 23:49)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      nu orice vita...
    • -23 (33 voturi)    
      Argumente ai? (Joi, 22 septembrie 2016, 23:54)

      Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      Sau ...ai farmacie?
      • +2 (8 voturi)    
        argumente... (Vineri, 23 septembrie 2016, 8:01)

        ismail paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

        Pai cum, nu ai vazut emisiunea?
  • -16 (22 voturi)    
    Dusmanii poporului marxist (Joi, 22 septembrie 2016, 22:48)

    xolv [utilizator]

    trebuie pedepsiti corespunzator
    • 0 (0 voturi)    
      Da, da, da... (Sâmbătă, 24 septembrie 2016, 0:05)

      Chaos & Collapse [utilizator] i-a raspuns lui xolv

      Vorba scrisnita a lui Iliescu din primii ani la putere, cind se credea un nou Ceausescu (unul mai luminat), despre cite unul care spusese cite un adevar neplacut fesenismului biruitor: "Si-a permis sa puna in discutie...".
  • -10 (30 voturi)    
    Oooops!!! (Joi, 22 septembrie 2016, 22:48)

    CosmiN_ [utilizator]

    Cica d-na Gubernat a spus "Nu poti sa faci o asemenea afirmatie, sa nu se ceara dovezi, in conditiile in care oricum exista nenumarate studii care au demonstrat ca in niciun caz vaccinarea nu duce la autism."

    Repet: "exista nenumarate studii care au demonstrat ca in niciun caz vaccinarea nu duce la autism."

    Asta este cumva o opinie medicala venita de la CNA? Sau cum s-o consideram? Nu cumva a facut exact ceea ce a facut d-na Steer?

    Sigur ca libertatea de exprimare le este garantata ambelor doamne. Dar doamna Steer a cam vorbit "pe persoana fizica", nu reprezentand o institutie, ca d-na Gubernat.

    Daca e bine asa, sa ne 'binecuvinteze' pe viitor CNA-ul cu opinii si despre politica, justitie, dosare, procese...
    Sau sa ne lase.
    • 0 (8 voturi)    
      Pff... (Vineri, 23 septembrie 2016, 8:03)

      ismail paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui CosmiN_

      Si ce, vroiai sa-ti puna sursa in note de subsol? Ia cauta niste studii stiintifice si vezi, care are dreptate?
      E ca aia cand iti arat luna si tu te uiti la degetul meu...
      • +4 (4 voturi)    
        Problema este ca... (Vineri, 23 septembrie 2016, 16:10)

        Arh. [utilizator] i-a raspuns lui ismail paine de circ

        ...domana Gubernet a facut exact ce a reclamat mademei Steer ca a facut, si anume doamna Gubernet s-a exprimat o opinie in legatura cu un caz medical, cu toate ca ea nu are studii medicale!

        Pai daca CNA-ul rezolva probleme medicale, atunci ii trimitem pe medici sa ii vaccineze pe toti membri CNA si pe toti redactorii TV :)
    • 0 (8 voturi)    
      CosminN_ (Vineri, 23 septembrie 2016, 9:21)

      hamurabi [utilizator] i-a raspuns lui CosmiN_

      Nu este o opinie medicala, ar fi fost daca afirma ca vaccinarea "nu duce la autism", ori ea a afirmat ca "exista studii" care confirma asta, si nu trebuie sa fii medic pentru a avea conostinta de existenta unor studii !!
    • +2 (6 voturi)    
      http://howdovaccinescauseautism.com (Vineri, 23 septembrie 2016, 11:50)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui CosmiN_

      http://howdovaccinescauseautism.com

      este un FAPT ca vaccinurile NU cauzeaza autism...
      orice om cu jumatate de creier functional stie asta!
  • +3 (17 voturi)    
    ! (Joi, 22 septembrie 2016, 23:07)

    tudorr [utilizator]

    Pastorul gadea probabil e impotriva vaccinurilor asa scrie in biblia lui adventista, bine ca nu-l arde gura cand toarna minciuni pe bani...daca minciuna nu e printre cele 10 porunci baga zeciuniala si se scoate in fata colegilor adventisti!
  • -16 (20 voturi)    
    Dr Bradstreet (Joi, 22 septembrie 2016, 23:53)

    Snitzelvienez [utilizator]

    A facut legatura cu autismul dar s-a "sinucis" si alti doctori i-au urmat gestul, unii s-au impuscat in spate
    • +1 (7 voturi)    
      mda... (Vineri, 23 septembrie 2016, 11:52)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

      daca si acum, cand incep sa moara copii din cauza prostiei oamenilor continuam sa aberam.... ce sa zic...
      ne meritam soarta!

      cand os a fie epidemii si mai naspa ce o sa mai zici ba ?! ca e vina autismului?! ca se trateaza cu patrinjel?!
      • +1 (1 vot)    
        si cand or sa fie epidemii si mai nashpa.. (Vineri, 23 septembrie 2016, 18:47)

        akillies [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        ..tu o sa tea apuci sa vaccinezi oamenii?!!?

        De parca epidemiile asteapta ca tu sa vaccinezi oamenii..stau linistite in coltul lor pana se vaccineaza lumea..

        Ce epidemii cuminti..si domesticite!

        Eu m-as intreba de ce tot apar tulpini noi ale ROR daca sunt eliminate de vaccinuri.. dar eu presupun ca exista niste oameni care deja au studiat problema si au gasit niste raspunsuri, posibil placute, posibil neplacute.. si nu imi mai bat capul cu acest aspect
        Cert e ca virusii evolueaza, au adn si la fiecare stagiu de tratament nou, o alta tulpina mai puternica se va dezvolta.. etc.. etc..
  • +14 (24 voturi)    
    "De ce nu crede in vaccinare ?" (Joi, 22 septembrie 2016, 23:59)

    batmanss [utilizator]

    Olivia nu crede in vaccinare pt ca efectele acidului hialuronic cu care isi injectează pometii nu sunt permanente .
  • -22 (34 voturi)    
    Impotriva vaccinarii cu ROR ! (Vineri, 23 septembrie 2016, 0:37)

    MilescuSpatarul [utilizator]

    Nu suntem impotriva vaccinarii ci impotriva acestor vaccinuri. Ca medic spun deschis, nu imi vaccinez copiii cu ROR. 1. pentru ca rubeloa, rujeola si oreonul nu sunt boli grave si odata contactate in copilarie dau imunitate pe viata pe cand vaccinul nu ofera aceasta. 2. pentru ca nu merita asumat riscul pe care-l presupune administrarea vaccinului raportat la beneficiile oferite si 3 pentru considerente etice si anume: ROR sunt făcute (toate de piata romaneasca)pe linii de celule provenite de la avortoni, adica celule umane, lucru condamnat de Vatican oficial. Exista si alte metode de a produce vaccinul. detalii: http://www.immunize.org/concerns/vaticandocument.htm
    • +6 (14 voturi)    
      dom' dottore, (Vineri, 23 septembrie 2016, 7:56)

      persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui MilescuSpatarul

      ca un dottore ar trebui sa nu minimalizati,''RUJEOLA este considerată boala eruptivă care se soldează cu cele mai multe complicații. Vorbim de cele mai multe ori de suprainfectări la nivelul sistemului respirator (angină acută pultacee, laringită, bronșită, bronșiolită, pneumonie, bronhopneumonie), dar și de afectarea inimii (miocardită, pericardită), de conjunctivite purulente, stomatite, otite, oto-mastoidite sau chiar encefalită (virusul ajunge inclusiv la nivelul sistemului nervos).''De la inceputul anului,700 de cazuri si 3 DECESE.Dottore,nu iti vaccina pruncii,dar macar lasa-i pe altii sa o faca.Cine plateste pentru spitalizarea acestor cazuri,ma indoiesc ca tu,dottore.Si lasa deoparte ce condamna ''besearica''.Se pare ca ai uitat de Hipocrat.
    • 0 (6 voturi)    
      LOL (Vineri, 23 septembrie 2016, 11:47)

      tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui MilescuSpatarul

      Esti medic cum sunt eu Jebus! Sau esti absolvent al facultatii de medicina BOR, specializarea "imprastietor de aghiasma si pupator de moaste".

      Desi ai dreptate intr-un fel, rujeola si rubeola nu sunt boli periculoase, acei 3 copii au murit pt ca parintii nu au dat suficiente acatiste, nu-i asa ?
    • -1 (5 voturi)    
      eu sunt... (Vineri, 23 septembrie 2016, 11:52)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui MilescuSpatarul

      impotriva ignorantilor...
      so... marsh de aici! scuze... un marsh ca marsh se foloseste la caini... si cainii sunt niste animale mult prea inteligente pentru a le compara cu cineva ca tine!
    • +2 (8 voturi)    
      dom' dottore... (Vineri, 23 septembrie 2016, 12:28)

      neurino [utilizator] i-a raspuns lui MilescuSpatarul

      tocmai ce au murit 3 bebelusi si matale imi spui ca nu-s boli grave????
      cat despre "avortoni", ma scuzati, dar avortul e inca legal in Romania, din fericire...asa ma intereseaza fix ZERO ce vrea Vaticanul (only, fyi, numarul copiilor in Vatican este tot ZERO).


      Parca madam Steer tipa de mercur si de autism...acum o bagati cu avortonii?!
    • -1 (5 voturi)    
      Esti medic? (Vineri, 23 septembrie 2016, 14:05)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui MilescuSpatarul

      Ce gluma sinistra. Nici macar rudimente de medicina nu cunosti. mai curand sectant, vraci, vrajitor, etc. Cate prostii si ineptii in 8 randuri !
  • +2 (8 voturi)    
    steer (Vineri, 23 septembrie 2016, 9:26)

    Riker666 [utilizator]

    Pocnitoarea asta ,care refuza sa spuna daca are sau nu copiii vaccinati ,mai presteaza la protv?daca da impotriva alora sa ne indreptam ca o tin pe post de bagatoare...de ce vrea ea
  • -1 (5 voturi)    
    => (Vineri, 23 septembrie 2016, 10:06)

    Jude [utilizator]

    Eu unul as "vaccina" cu placere pe Olivia : )))
    • 0 (0 voturi)    
      Mama ta e vaccinata? (Sâmbătă, 24 septembrie 2016, 2:08)

      Chaos & Collapse [utilizator] i-a raspuns lui Jude

      :)))
  • -4 (8 voturi)    
    Totusi... (Vineri, 23 septembrie 2016, 10:10)

    taticutu [utilizator]

    Cati sunt , ca procent, cele 45 de sezizari , fata de totalitatea celor care au vizionat emisiunea ?
    Am senzatia ca multi din cei care isi dau cu parerea nici nu au vazut emisiunea !
    Totusi sa NU aveti impresia ca sunt de acord cu cele aparate de dna OS, din contra...
  • -1 (5 voturi)    
    Nevaccinata (Vineri, 23 septembrie 2016, 12:44)

    stos [utilizator]

    Olivia Steer nu poate fi reținută pentru instigare publică?
    • +1 (7 voturi)    
      Inca nu e articol de lege care sa pedepseasca (Vineri, 23 septembrie 2016, 14:06)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui stos

      Prostia agresiva. De altfel cucoana dusa cu mintea face un cuplu "ucigas" cu sectantul gadea.
    • 0 (0 voturi)    
      Instigare la ce? (Sâmbătă, 24 septembrie 2016, 0:51)

      Chaos & Collapse [utilizator] i-a raspuns lui stos

      Instigare la o ancheta serioasa a procuraturii pe baza acuzatiilor GRAVE si EXTREM DE PRECISE pe care Olivia Steer le-a adus functionarilor din Ministerul Sanatatii?

      Eu sint convins ca dezvaluirile pe care le-a facut in emisiune au provocat isteria asta, nu faptul ca ea e impotriva vaccinurilor. Asta e doar o perdea de fum pentru a abate atentia de la CRIMELE COMISE DE SISTEM si pe care OS le-a expus fara frica.

      OS afirma ca exista un raport al corpului de control al guvernului despre decesul copiilor din Arges (pus initial pe seama fabricii de lactate Bradet, dar care au fost cauzate de vaccinuri) care a fost publicat pe pagina oficiala a guvernului si care, intre timp, a fost sters. Dar Olivia are o copie!
      Vezi (pina la minutul 12:30):
      https://youtu.be/scAlnrLceEM?t=9m8s

      Cazul Cristina Topescu.
      Vezi (pina la minutul 22:18):
      https://youtu.be/scAlnrLceEM?t=20m40s

      Cazul "gripa porcina".
      Vezi (pina la minutul 23:27):
      https://youtu.be/scAlnrLceEM?t=22m24s

      Daca ce spune ea e adevarat, o mare parte din functionarimea Ministerului Sanatatii ar trebui parcata intr-o ocna adinca pentru minimum 20 de ani.


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică