Antena 3 si Romania TV au un public numeros, dar foarte patran, in timp ce Digi 24 are un public mult mai mic, dar si mult mai tanar, arata o analiza Paginademedia.ro. Potrivit datelor de audienta aferente lunii septembrie, doar 13% din publicul urban al Antena 3 - si un procent similar in cazul Romania TV - sunt din categoria "comerciala", cea a persoanelor de 18-49 de ani.

La Digi 24, unde audienta in mediul urban este de cinci ori mai mica decat cea a Antenei 3, peste 40% dintre telespectatori sunt din segmentul comercial.

Potrivit sursei citate, in septembrie, dupa numarul mediu de telespectatori in prime-time (intervalul de maxima audienta - 19.00-23.00):

  • Din cei 248.000 de telespectatori din mediul urban cat a inregistrat in medie Antena 3, doar 32.000 fac parte din target-ul comercial
  • Din cei 214.000 de telespectatori de la orase pe care i-a atras, in medie, Romania TV, doar 29.000 fac parte parte din publicul comercial
  • Digi 24 a atras, in medie, 21.000 de telespectatori din target-ul comercial, dintr-un total de 49.000 cat a inregistrat, in medie, la nivel urban
  • B1 TV a avut o medie la nivel urban de 57.000 de telespectatori, din care 12.000 - public comercial
  • Realitatea TV a avut o medie la nivel urban de 44.000 de telespectatori, din care 11.000 - public comercial.

Detalii pe Paginademedia.ro