Cosmin Prelipceanu il "someaza" pe Dragos Patraru sa prezinte dovezi legate de ziaristii Digi24 "acoperiti": Daca nu, il vom da in judecata

de R.M.     HotNews.ro
Marţi, 23 mai 2017, 21:21 Economie | Media & Publicitate

Cosmin Prelipceanu
Foto: RCS-RDS
Redactorul sef Digi24 il "someaza" pe Dragos Patraru sa prezinte dovezi legate de faptul ca unii dintre ziaristii postului de televiziune ar fi agenti acoperiti ai serviciilor de informatii si ameninta ca, in caz contrar, il va da in judecata.

"Intr-un stil care nu face cinste jurnalismului, jurnalismul ar trebui sa se bazeze pe informatii, nu pe zvonuri, Dragos Patraru face o acuzatie extrem de grava. El spune ca unii dintre jurnalistii nostri sunt acoperiti. Il somam public pe Dragos Patraru sa prezinte lista, daca o are si dovezile aferente. In cazul in care nu o va face, il vom da in judecata", a scris Prelipceanu, pe contul lui de Facebook.

Cosmin Prelipceanu afirma ca declaratiile lui Dragos Patraru nu reprezinta pozitia postului de stiri Digi24 si acuza faptul ca ziaristii televiziunii sunt "provocati" sa se pronunte "inaintea justitiei". Acesta face o legatura inclusiv intre listarea pe bursa a RCS-RDS si momentul in care au aparut interceptari cu fostul administrator al firmei, Ioan Bendei, intrebandu-se daca "influentarea pietei de capital este intentionata". Afirmatiile lui Prelipceanu au fost anuntate si la Digi 24 si postate si pe site-ul televiziunii de stiri.

Reactia sa vine dupa ce Dragos Patraru a criticat dur atitudinea televiziunii RCS in scandalul cu Intact, afirmand ca o institutie de presa nu trebuie sa fie in slujba sefilor, ci a publicului.

"Ma rog, mai e si varianta in care legitimatia de presa este o acoperire si atunci, da, nu raspunzi in fata publicului ci in fata...", a spus Patraru, luni seara, in emisiunea sa de la Digi 24.  (sursa - paginademedia.ro)

UPDATE: Dragos Patraru prezinta si marti seara emisiunea pe care o realizeaza la televiziunea de stiri Digi24, "Starea Natiei": "Sanctionam derapaje indiferent din zona din care vin, folosind umorul. N-am facut nimic extraordinar", a spus el.

Iata mai jos postarea lui Cosmin Prelipceanu de luni seara:


"Suntem siguri ca ati constatat virulenta cu care, dupa atacuri la adresa conducerii RCS-RDS, a companiei insesi, este atacat si postul nostru de televiziune. Se fac acuzatii nefondate, care au un scop ascuns ochilor publicului, scopul nu este numit, un scop legat de o cauza in justitie. In aceasta cauza, atentie, partile au fost obligate de instanta sa pastreze secretul dovezilor. Suntem provocati sa incalcam aceasta obligatie. Dar nu o vom incalca. Suntem provocati sa ne pronuntam inaintea justitiei.

Ultima provocare este in mod cert cea a lui Dragos Patraru. Intrucat aceasta maniplare a escaladat, sunt prezentate informatii fara sa fie verificate si fara sa fie cunoscute imprejurarile reale in care s-au petrecut faptele si mai ales, inainte ca autoritatile judiciare sa dispuna masurile legale, pentru a se stabili adevarul judiciar, pentru corecta informare suntem nevoiti sa va anuntam ca declaratiile lui Dragos Patraru nu reprezinta pozitia postului de stiri Digi24.

Din repespect pentru adevar si din dorinta de a ne pastra neutralitatea intr-o chestiune juridica delicata si complicata, am decis sa solicitam tuturor institutiilor statului implicate precizari cu privire la evenimentele din ultimele zile. Se contureaza deja informatii si se nasc foarte multe intrebari. Despre toate, pe indelete, in zilele urmatoare. Vrem sa stim in folosul cui este facuta aceasta operatiune de mistificare a realitatii. Cui serveste?

Influentarea pietei de capital este intentionata? De ce acum toata aceasta operatiune concertata de ascundere a adevarului? S-au scurs in presa informatii din dosar? Cine le-a scurs si in ce scop? Si inca ceva.

Intr-un stil care nu face cinste jurnalismului, jurnalismul ar trebui sa se bazeze pe informatii, nu pe zvonuri, Dragos Patraru face o acuzatie extrem de grava. El spune ca unii dintre jurnalistii nostri sunt acoperiti. Il somam public pe Dragos Patraru sa prezinte lista, daca o are si dovezile aferente. In cazul in care nu o va face, il vom da in judecata".

























Material sustinut de Siemens

"Comorile" detinute de primarii: cum pot fi folosite marile baze de date pentru a imbunatati serviciile oferite cetatenilor. Studiu de caz City Pulse

Brasovul si orasul Aarhus din Danemarca au luat parte timp de trei ani la un proiect inedit de cercetare - City Pulse, finantat de Uniunea Europeana. Pe scurt, scopul proiectului a fost sa colecteze si sa coreleze cat mai multe date despre cele doua orase, iar pe baza acestora primariile sau companiile sa dezvolte aplicatii gratuite care sa imbunatateasca serviciile oferite cetatenilor.

21530 vizualizari

  • -28 (74 voturi)    
    Esti penibil!!! (Marţi, 23 mai 2017, 21:25)

    uncetateansimplu [utilizator]

    Esti penibil!!!
    • +13 (65 voturi)    
      Patraru e omul lui Sebastian Ghita, o cartita! (Marţi, 23 mai 2017, 21:43)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui uncetateansimplu

      Din Ploiesti, capitala mafiei, Patraru e doar un pion lasat in curtea altora pentru a se detona cand trebuie. Nu l-am urmarit. Cine a fost la Romania TV sau Antena 3 nu poate fi altceva decat un om al borfasilor, un dusman al Romaniei.
      • +14 (22 voturi)    
        Patraru e cel din inregistrari? (Marţi, 23 mai 2017, 22:18)

        cenzuratul [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Fostul procuror Negulescu vorbeste despre un "Patraru" in niste inregistrari (http://evz.ro/sebastian-ghita-arunca-bomba-o-noua-inregistrare-cu-fostul-parla.html). Este Patraru de la Starea Natiei?
        • +22 (24 voturi)    
          Patraru relativizatorul (Marţi, 23 mai 2017, 23:10)

          UnOarecareRoman [utilizator] i-a raspuns lui cenzuratul

          De cand s-a lansat emisiunea acestui Patrar, nu greu mi-a fost sa pricep cat de subtil relativizeaza mizeria din PSd, prin comparatii nedrepte cu defectele PNL si USR. Asa frumos, securist, pentru ca poporul PSD-ist sa poata spune: uite dom'le, ca toti au bube, nu-i asa rau nici PSD-ul, dam inainte cu Dragnea! Relativizarea si nivelarea - tehnici vechi ale KGB-ului...cine stie cunoaste...Hai Ploiesti, cloaca mafiei Romaniei si a petrolului rusesc!
          • +4 (8 voturi)    
            bine spus (Miercuri, 24 mai 2017, 8:11)

            Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecareRoman

            exact asta face omul. Prezinta si lucrurile foarte grave precum si pe cele mai putin grave la fel. In felul asta cele 2 fapte ti se par echivalente.

            In plus, e nationalist baiatul pana in maduva oaselor. Nationalist prost desigur.
          • +4 (12 voturi)    
            Eu zic... (Miercuri, 24 mai 2017, 8:47)

            dragos_k [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecareRoman

            ...sa mai urmaresti si cum se comporta Prelipceanu cand are invitati de la PSD. Abia indrazneste sa deschida gura, iar atunci doar pentru non-intrebari despre non-subiecte.
          • -3 (5 voturi)    
            Petrol rusesc de la OMV? (Miercuri, 24 mai 2017, 9:58)

            icsulescu99 [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecareRoman

            Ce penibil esti, cand nu sti cu ce sa lovesti un om, lovesti un oras intreg.
            Probabil mintea ta traieste intr-o pestera.
            • +4 (4 voturi)    
              icsulescule (Miercuri, 24 mai 2017, 10:05)

              marinar.basist [utilizator] i-a raspuns lui icsulescu99

              Petrol rusesc de la rafinaria petrotel lukoil! Iti spune ceva? Mai stii de dosarul DNA care-i vizeaza direct pe rusii de-acolo exact la rafinaria in cauza?

              Sictir rusule, icsulescu99!
              • -1 (1 vot)    
                Rus, bosniac, neamt, ungur, roman (Miercuri, 24 mai 2017, 12:01)

                icsulescu99 [utilizator] i-a raspuns lui marinar.basist

                tu tot omul pesterii ramai
          • +1 (3 voturi)    
            Asa e, aveti dreptate, domnule Oarecare (Miercuri, 24 mai 2017, 12:38)

            George C. [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecareRoman

            Curat relativizare! Singura solutie este, desigur, juedcata maniheista. Nu exista nuante. Ori e alb, ori e negru. Exitsta doar Binele absolut si Raul Absolut. Bine, la o adica, se pot aplica nuante si circumstante atenuante dar numai "alor nostri". Cei, rai,, dusmanii, coruptii trebuie numaidecat expusi la gazeta de perete. La groapa cu "relativizatorii". Cum isi permit sa incalce dogmele sfinte ale luptei anti-coruptie.
            Disclaimer: acest comentariu este subventionat de Dragnea, Iliescu, Dughin, Putin & Kim Jong-Un.
      • -6 (32 voturi)    
        hahaha (Marţi, 23 mai 2017, 23:15)

        om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        da prepelitzeanu, omul lui vintu, tot planta in gradina altora ?! :-)
      • +1 (3 voturi)    
        si zici ca... (Miercuri, 24 mai 2017, 6:21)

        VasileTache2 [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        ploiestenii sunt impotriva Romaniei? ! Bravos,mai era cineva ii numea #borfasii Romaniei!
    • +12 (14 voturi)    
      Digi24 (Miercuri, 24 mai 2017, 9:45)

      CipCC [utilizator] i-a raspuns lui uncetateansimplu

      Eu urmaresc Digi 24 si mi se pare o televiziune mult mai ok ca celelalte.
      Aici nu vezi genul de cloaca de la A3 sau emisiuni ca cele a lui Capatos.
      Nu auzi cuvinte ca Basist, Cucusor Dan etc.
      Cand prezinti o stire nu pocesti numele sau o prezinti in asa fel incat sa le sugerezi oamenilor de partea cui esti tu ca televiziune.
      Nu vad de ce nu are Prelipceanu dreptate,
  • -33 (77 voturi)    
    Zici Prelipceanu și tragi apa (Marţi, 23 mai 2017, 21:29)

    HaralambieHarpalete [utilizator]

    L-au dat epoleții de gol, când l-a dat afară în mod abuziv de la Digi24 pe Cristi Citre.
  • -29 (71 voturi)    
    în spinarea lui Prelipceanu (Marţi, 23 mai 2017, 21:35)

    Mazeta [utilizator]

    se poate vedea un rucsac plin cu pietre.
    • +8 (12 voturi)    
      Acest Mazeta (Miercuri, 24 mai 2017, 9:26)

      CipCC [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Acest utilizator este un troll
      Nu-l bagati in seama.
      Il stiu de mult timp.
  • -28 (62 voturi)    
    cu voia dv. (Marţi, 23 mai 2017, 21:36)

    om simplu din multime [utilizator]

    el e primul pe lista.
    ssstrict sssst ssecret !!:-))
  • +34 (62 voturi)    
    Patraru si jurnalismul... (Marţi, 23 mai 2017, 22:14)

    ciNicu [utilizator]

    "Intr-un stil care nu face cinste jurnalismului[...]"

    Daca si Patraru e jurnalist, atunci bufonii sint filozofi.
    • +7 (7 voturi)    
      Aveti va rog amabilitatea sa ne "luminati" (Miercuri, 24 mai 2017, 9:18)

      Cristica987 [utilizator] i-a raspuns lui ciNicu

      Cum arata un jurnalist ? Ca Gadea , Badea ? sau poate Andreea? da ....Andreea Cretulescu
      • +1 (1 vot)    
        Nu e cazul... (Miercuri, 24 mai 2017, 20:08)

        ciNicu [utilizator] i-a raspuns lui Cristica987

        ...sinteti deja "luminat", daca credeti ca lumea se imparte intre "Patraru vs Gadea", "Digi vs Antena3", etc. O sa rideti(sau dimpotriva), dar eu imi permit sa nu ader la nici o tabara.
        Pe Patraru l-am comparat cu un bufon, personajele enumerate de dvs ar putea fi comparate cu niste hiene sau sacali, daca nu am jigni respectivele animale. Totusi, asta nu-l face jurnalist pe Patraru. Daca fiecare individ care recita niste glumite(de o calitate indoielnica, pentru a folosi un eufemism) la TV poate fi considerat jurnalist, atunci si Garcea de la Vacanta Mare e tot jurnalist, nu?
  • -22 (46 voturi)    
    Teszari, vezi RCS-RDS... (Marţi, 23 mai 2017, 22:23)

    demaGOGU [utilizator]

    ...vezi SRI (pour les connaisseurs) au calcat pe bec in momentul in care a atentat la felia multinationalelor din sectorul IT si mai degraba C (nu dam nume!)

    la acel moment capitalul strain si-a asmutit bratul judiciar, cunoscut si sub numele de stat de dreptt(i)

    de urmarit!
    • -13 (39 voturi)    
      doar că (Marţi, 23 mai 2017, 22:43)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      După emisiunea lui Patraru acțiunile DIGI au crescut.
    • +1 (21 voturi)    
      ancheta dna cu spaga la mitica (Marţi, 23 mai 2017, 23:19)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      a cam trenat, a stat la sertar vreo cinci ani, fiind inceputa imediat dupa intamplare.
      pe vremea aia rcs se multumea cu meciurile ligii. inca nu intrase la...energie, alaturi de baietii destepti.
  • +23 (39 voturi)    
    e clar (Marţi, 23 mai 2017, 22:48)

    Mos Andrei [utilizator]

    Partaru probabil e el acoperit si de-aia stie sigur. Daca e asa o sa fie usor sa dovedeasca lui Prepliceanu ca macar unul de la DIGI e spion.
    • -5 (23 voturi)    
      hahaha (Marţi, 23 mai 2017, 23:20)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Mos Andrei

      sa'i dovedeasca lui prepelitzeanu ca unu' e spion !
      mata stii chestia aia cu funia in casa spanzuratului ?! :-))
      • +5 (5 voturi)    
        deci pentru tine dovezile nu-s importante? (Miercuri, 24 mai 2017, 9:01)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

        Sa inteleg ca tu-l crezi pe Patraru orice-ar spune? Nu sunt necesare si dovezi? Daca eu spun despre tine ca esti zoofil, nu tre sa aduc si ceva dovezi? Sa ma astept sa ma creada lumea pe cuvint?
  • +14 (46 voturi)    
    Digi 24 e un post TV cu adevarat. (Marţi, 23 mai 2017, 23:07)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    Asa cum ar trebui sa fie toate.
    Eu nu pierd decat foarte rar Jurnalul de la ora 20 prezentat de Prelipceanu.
    • +3 (5 voturi)    
      Ma uit constant la Digi24 de multi ani... (Miercuri, 24 mai 2017, 11:02)

      andipetre [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

      ... inca de la lansare, de pe vremea in care multi de pe aici nici nu stiau ca exista. L-am considerat intotdeauna un post serios, cu potential foarte bun. Dar directia in care il duce de vreun an-doi incoace Prelipceanu nu seamana deloc a jurnalism independent. Sunt tot mai putine dezbateri reale (adica cu oameni care chiar au pareri diferite), au inceput sa faca emisiuni de propaganda (aduna multi analisti care toti au aceeasi parere si vorbesc in acord total pana la epuizare) si in general se simte o ideologie in spatele programelor.

      Cat despre Patraru, desi nu sunt pe aceeasi lungime de unda cu el, e un junalist care tine la libertatea opiniilor sale si il apreciez pentru asta. Nu uitati ca a fost dat afara de la TVR tot din cauza ca si-a permis sa vorbeasca liber si acum e amenintat cu cenzura intr-un mod suspect de similar. Am mult mai multa incredere in el decat in alunecosul CTP, de exemplu, in rest se pare ca la noi nu mai exista televiziuni care sa nu fie conduse de securisti ("ciocul mic" e norma generala pentru "jurnalistii" nostri).
  • -3 (21 voturi)    
    :) (Marţi, 23 mai 2017, 23:38)

    lgeu [utilizator]

    Despre CTP vorbea Patraru!
  • -14 (32 voturi)    
    e un dead end (Marţi, 23 mai 2017, 23:42)

    AdrianNeacsu [anonim]

    daca deconspiri un acoperit - cu probe, te alegi cu dosar penal, ca cica nu e legal. daca nu aduci probe, te alegi cu dosar de calomnie. oricum iese prost. digi 24 e o cloaca de dreapta, pt gusturile mele de stanga. le doresc sute de acoperiti pe metru patrat.
    • +8 (8 voturi)    
      Na fiecare cu gusturile lui (Miercuri, 24 mai 2017, 9:04)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui AdrianNeacsu

      Daca tie-ti plac alea de stinga, latrinele turnatorului voiculescu si reteveul fugarului Ghita, asta . Gusturile nu se discuta. Doar ca ceea ce crezi tu ca e stinga sunt de fapt niste tilhari care manipuleaza grosolan un popor de lenesi care stau toata ziua cu mina intinsa la stat. Stinga adevarata gasesti in nordul europei sau in Canada. La noi e doar prosteala pentru romanul mindru ca e roman.
    • +7 (7 voturi)    
      Na fiecare cu gusturile lui (Miercuri, 24 mai 2017, 9:04)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui AdrianNeacsu

      Daca tie-ti plac alea de stinga, latrinele turnatorului voiculescu si reteveul fugarului Ghita, asta . Gusturile nu se discuta. Doar ca ceea ce crezi tu ca e stinga sunt de fapt niste tilhari care manipuleaza grosolan un popor de lenesi care stau toata ziua cu mina intinsa la stat. Stinga adevarata gasesti in nordul europei sau in Canada. La noi e doar prosteala pentru romanul mindru ca e roman.
  • +6 (18 voturi)    
    ha (Miercuri, 24 mai 2017, 0:23)

    I [utilizator]

    acum inre noi fie vorba, asta e jobul clasic pentru agenti: jurnalisti. Din postul de jurnalist poate indoi adevarul, in momentele oportune. De multe ori nici patronii de media nu au habar ce fac unii dintre angajati. De Prelipceanu ce sa zic, de cand e la Digi s-a dat pe brazda dar la Realitatea ar fi latrat orice. Nu cred ca il duce capul sa fie agent dar e foarte posibil sa aiba agenti in ograda si sa nu aiba habar.
  • -4 (20 voturi)    
    Muieti-s posmagii domnule redactor Prelipceanu ? (Miercuri, 24 mai 2017, 2:51)

    Plagarus [utilizator]

    Din codrii Cosminului,se intrupa acest mare zmeu media ?
  • +7 (7 voturi)    
    patraru impartialul! (Miercuri, 24 mai 2017, 5:54)

    Francisc 1 [utilizator]

    sa fim seriosi are omul agenda lui , cel putin la iohanis il vad ca se zburleste cu fiece ocazie uneori cam fara subiect .
  • +1 (7 voturi)    
    Pamfletarii de azi (Miercuri, 24 mai 2017, 8:42)

    stos [utilizator]

    Pătraru este un rahat cu ochi care își închipuie că este comunicator, pamfletar și jurnalist. Un găinar de joasă speță.
  • -7 (7 voturi)    
    Probleme la penalul Digi? (Miercuri, 24 mai 2017, 9:09)

    Miky60 [utilizator]

    Acum, ca DNA a aratat cat de penal este RCS-RDS-Digi si ca are probleme cu coruptia incepe razboiul intern, cine scapa mai repede din vasul in deriva. Nu va mai dura mult si mai toti o sa plece. Primul a fost Moise Guran care a plecat din decembrie, vor urma si altii care au coloana vertebrala.
    • +2 (2 voturi)    
      Moise (Miercuri, 24 mai 2017, 11:42)

      CipCC [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Moise Guran a plecat cand a venit Patraru,
      Stia el ceva....il stia de la TVR.
      Probabil asta a si fost vine terminatul asta fara haz,atunci plec eu.
  • 0 (2 voturi)    
    Hm, (Miercuri, 24 mai 2017, 9:13)

    Cosanzeana9 [utilizator]

    numai la DIGI24 nu aparuse un scandal. Acum, poftim, au intrat si ei in ran
  • -2 (4 voturi)    
    papagalul purtator de cuvant are dreptate (Miercuri, 24 mai 2017, 10:02)

    jackalphonse [utilizator]

    Sa vedem daca chiar dau in judecata.
  • -1 (7 voturi)    
    Pentru Patraru, (Miercuri, 24 mai 2017, 10:03)

    icsulescu99 [utilizator]

    Poti sa te legi de BNR ca ai dreptate, poti sa te legi de Patriarh ca ai dreptare poti sa te legi de PSD ca ai dreptate si tot asa poti sa te legi de multi si ai dreptate, dar cind te legi de securisti si tot ai dreptate astia se cufuresc pe ei si pun potaile pe tine.
  • +2 (8 voturi)    
    ce sa zic ... (Miercuri, 24 mai 2017, 10:27)

    ipsilon [utilizator]

    N-am inteles niciodata cum un balbait ca Prelipceanu a ajuns director de programe, sau ce naiba e el la Digi ... va amintiti ce pacalici era cand citea stirile la tv? Ma uit la el pe la talk-show-urile lui, nu-mi vine sa cred cat de prostanac e, habar n-are ce intrebari sa puna, e jalnic rau ...
    Acum, daca fraierache asta face pe duru cu Patraru, e chiar culmea tupeului ... l-am auzit, putin, cat am rezistat, si pe celalalt mare idiot al mass-mediei, Radu Banciu - bine, nu se ridica la nivelul unui Badea, dar, oricum, tine aproape la cata prostie a adunat in el - si iar mi-am amintit ce cuplu facea el cu Naum cand isi vedeau de treaba si comentau turul Frantei ... au ajuns amandoi niste jegosi, unul vorbeste numai tampenii la B1, iar celalat e plin de cact la gura de la fundu' lui Becali ...
    Si-atunci, nu e mai bun unu' ca Patraru, care are sange in instalatie sa spuna lucruri cand vede ca pute in jurul lui? adica in institutia unde lucreaza, da, foarte bine, asa a facut si la TVR, asa face si la Digi, asa trebuie sa faca toti, daca se dau jurnalisti impartiali ... dar nu mai exista asa ceva, incepand cu SRS, Chiriac, Turcescu, Andronic, Cristoiu etc etc ... ati vazut cum, acesti "mari" jurnalisti ai tarii, s-au dovedit rand pe rand niste aserviti nenorociti diferitelor interese, lichele, intr-un cuvant.
    Nu mai bag mana in foc pentru nimeni, nici pentru Tolontan, nici pentru CTP, nu se stie maine ce mai aflam si despre astia, si care or mai fi, inca, nedescoperiti ...
    Am o mare greata de tara asta, din ce in ce mai mai mare, iar acum cativa ani ma dadeam patriot ... nu merita, avea dreptate Tutea, un popor de idioti pentru care nu merita sa te sacrifici.
  • -1 (1 vot)    
    Doaaamne... (Miercuri, 24 mai 2017, 10:39)

    IonBogatu1 [utilizator]

    "Doaamne, doaaamne, doamne, doamne, doamne..." ce putori autointitulate jurnalisti si slugi de postaci lingai sustin consortiul rds-dna... "Sa ne traiiiti, sa ne traiiiti," dar cu masura, ca s-a scorojit blog-ul asta de-atata duhoare de "adevar" !
    Textul de mai sus este un pamflet si trebuie tratat ca atare ! :))
  • +1 (3 voturi)    
    Oare Prelipceanu nu cunoaste legile... (Miercuri, 24 mai 2017, 10:45)

    Teo3000 [utilizator]

    Oare Prelipceanu nu stie ca deconspirarea cu intentie a unui ofiter acoperit este incriminata de lege? Da, Turcescu a incalcat o lege atunci cand s-a autodeconspirat si ar fi trebuit, pe langa oprobiu sa sufere si consecinte legale.
    Pozitionarea lui Prelipceanu este o fortare a situatiei. Patrararu a inchiata cu o gluma extrem de larga, al carei sens explicit ar fi mai de graba o intrebare retorica a autorului daca printre colegii sai, de la Digi24, nu se afla si agentie acoperiti.
    Prelipceanu, in calitatea sa oficiala din Digi24, trebuia sa ia atitudine, dar amenintarea directa cu judecata pusa in balanta cu o incalcare explicita a legii nu este o miscare inteligenta de PR. Forta contra-reactiei intareste in public credinta ca s-ar putea ca prin Digi24 sa fie ofiteri acoperiti, indiferent care este adevarul, ceea ce este exact contrariul a ce si-a dorit Prelipceanu sa obtina. Iar adevarul nu il vom cunoaste public vreodata, pentru ca exista legi care il ascund si care il tin ascuns.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică