Reteaua de media Initiative se repozitioneaza in jurul conceptului de "branding cultural" - asocierea brandurilor din portofoliu cu branduri culturale. Iar juriul Effie - premiile eficientei in publicitatea romaneasca - au desemnat finalistii din randul carora vor fi desemnati, pe 14 iunie, castigatorii Effie Awards 2017.

  • Reteaua de media Initiative, parte a grupului IPG Mediabrands, se repozitioneaza. Potrivit unei informari de presa, Initiative "se va concentra pe crearea brandingului cultural in jurul brandurilor din portofoliu", pozitionare "adaptata la schimbarile industriei de media globale". Ce inseamna acest lucru? Alexandra Olteanu, managing director Initiative Romania: "In ultima vreme se observa cum consumatorii adopta tot mai multe metode de a respinge sau omite mesajele publicitare. Publicitatea de brand pe care se concentrau agentiile de media in trecut nu mai este suficienta pentru obiectivele clientilor, astfel ca trecerea catre brandingul cultural este o schimbare necesara si naturala in special pentru o agentie de media dinamica precum Initiative". Noua pozitionare este insotita si de o schimbare de logo.
  • Aproximativ jumatate dintre lucrarile inscrise la editia din acest an a premiilor de eficienta in publicitatea romaneasca, Effie Awards, au trecut de prima runda de jurizare, potrivit unui anunt al organizatorilor. Astfel, 56 dintre cele 106 de lucrari inscrise merg mai departe, dintre ele urmand sa fie desemnati castigatorii Effie Awards 2017, eveniment ce va avea loc pe 14 iunie. Lucrarile finaliste apartin unui numar de 18 agentii si reprezinta campanii pentru aproape 40 de branduri.