Televiziune interactiva: Antena Group integreaza elemente Facebook in programele Zu TV

de C.I.     HotNews.ro
Miercuri, 14 iunie 2017, 10:05 Economie | Media & Publicitate

Logo Zu TV
Foto: Antena TV Group
Postul Zu TV va integra elemente de interactivitate Facebook in programele sale si va trece prin schimbari de identitate vizuala, incepand de la sfarsitul acestei saptamani, urmand sa fie promovat ca televiziune interactiva pe parcursul verii, dupa cum au spus pentru HotNews.ro reprezentantii Antena Group. In ultimul sau raport anual, dat publicitatii recent, trustul Intact anunta o repozitionare a Zu TV ca "prima statie interactiva din Romania".

"Zu TV interactiv" va fi prezentat in premiera de Mihai Morar, sambata, cand va fi introdusa si o noua identitate Forza Zu.

Ce inseamna interactivitatea promisa de Antena Group? Potrivit reprezentantilor grupului:
  • "Pentru ca retelele sociale au impus un nou ritm si comportament de comunicare, iar pe tineri ii gasim tot mai des pe Facebook, ne-a venit ideea sa punem impreuna cele doua medii: social network si music station. Asa a aparut robotul ZU TV. Echipa Digital Antena Group a creat acest robot prin care fanii ZU TV pot interactiona in timp real cu ZU TV. Acestia intra pe facebook messanger ZU TV si intercationeaza cu robotul Zu TV. Daca ii scriu un mesaj, robotul le raspunde si ii pune la treaba. Pot sa voteze ce piesa vor sa vada la fix. Robotul le propune o lista si piesa cea mai votata se va auzi la fix. Pot sa dea aprecieri live playlistului ZU TV. Dau like, love, blanaaa, kiss, awwww direct din robotul de pe Facebook pe ZU TV. Si reactiile lor se vor vedea in timp real pe TV."
 
In cadrul proiectului vor fi folosite si emoticoane speciale, realizate prin "suprapunerea" ursului Zu cu emoticoanele de pe Facebook. Toate noile elemente vor fi introduse in identitatea on air si online a Zu din 17 iunie, kar din 1 iulie postul va incepe o campanie interactiva cu premii, pe toata durata verii.


Citeste mai multe despre   






















1924 vizualizari

  • +2 (4 voturi)    
    mda (Miercuri, 14 iunie 2017, 10:13)

    SoulSearcher [utilizator]

    ar fi bine sa integreze si la Antena3, niste reclame cu delimano sau tinctura de bursuc pentru dureri reumatice

    mai ales ca stim cu totii care sunt vesnicii lor telespectatori
    • +1 (1 vot)    
      primul "Like" (Miercuri, 14 iunie 2017, 11:59)

      mariusssss [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

      Primul care da "Like" primeste un tub cu Boicil!
  • +4 (4 voturi)    
    Tot pe langa (Miercuri, 14 iunie 2017, 11:58)

    benicio [utilizator]

    Nu mai stiu ce sa faca astia de la Intact, doar doar or nimeri si ei o categorie de telespectatori mai din clasa mijlocie. Problema e ca ZU TV are probabil o medie de varsta sub 20 de ani, ceea ce scade media de varsta a telespectatorilor grupului undeva la 72-73 de ani :) Nivelul mediu de cultura ramane la fel.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică