Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic

O idee de afacere romanească revine cu investiții de 200.000 de euro: Îți afișezi reclamele din birou direct pe panourile stradale

de Luminita Pirvu     HotNews.ro
Luni, 26 iunie 2017, 15:28 Economie | Media & Publicitate

Bogdan Savonea
Foto: StartupCafe.ro
O idee de afacere promițătoare, lansată la sfarșitul lui 2014, s-a dovedit a fi prea avansată pentru piața pe care voia să pătrundă, cea a publicității. Aplicația prin care creai pe mobil mesajul publicitar și ți-l puteai afișa direct pe panourile outdoor digitale, realizată de startup-ul romanesc The Pole Society, se va relansa în iulie 2017, într-o versiune web, cu 200.000 de euro investiți, ne-a spus Bogdan Savonea, unul dintre fondatorii startup-ului romanesc. El a povestit, la StartupCafe.ro, ce a învățat din eșecul unei idei de afacere care promitea mult și ce a schimbat pentru a reuși într-un nou asalt către piață.

Citeste mai mult si comenteaza pe StartupCafe.ro

























Material sustinut de Siemens

"Comorile" detinute de primarii: cum pot fi folosite marile baze de date pentru a imbunatati serviciile oferite cetatenilor. Studiu de caz City Pulse

Brasovul si orasul Aarhus din Danemarca au luat parte timp de trei ani la un proiect inedit de cercetare - City Pulse, finantat de Uniunea Europeana. Pe scurt, scopul proiectului a fost sa colecteze si sa coreleze cat mai multe date despre cele doua orase, iar pe baza acestora primariile sau companiile sa dezvolte aplicatii gratuite care sa imbunatateasca serviciile oferite cetatenilor.

2002 vizualizari




ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi