Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic

Notificarile push cresc vanzarile in online mai mult decat email-urile

de Luminita Pirvu     HotNews.ro
Miercuri, 12 iulie 2017, 17:02 Economie | Media & Publicitate

Notificarile push
Foto: Dreamstime.com
Pana de curand, notificarile push (push notifications sunt mesajele care ți se afișează în colțul ecranului când deschizi un site sau o aplicație) erau folosite in special pentru aplicatiile mobile, dar incepand cu anul 2015, acestea au prins teren si pe partea de site-uri web. De anul trecut au inceput sa fie folosite din ce in ce mai des ca instrument de marketing de catre magazinele online. Asta pentru ca, potrivit statisticilor, peste 60% dintre clientii care au optat pentru a primi notificari push de la magazinele online pe care le frecventeaza, au plasat cel putin o comanda imediat ce au primit un mesaj relevant.

Citeste mai departe  pe StartupCafe.ro























854 vizualizari




ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă