Facebook a inceput si in Romania campania impotriva stirilor false / Victima colaterala, TimesNewRoman

de Costin Ionescu     HotNews.ro
Marţi, 1 august 2017, 17:33 Economie | Media & Publicitate

logo Facebook
Foto: Wikipedia
Facebook a declansat si in Romania campania anuntata de ceva vreme de combatere a distribuitorilor de stiri false prin intermediul retelei sale sociale. Din informatiile HotNews.ro, mai multe astfel de pagini si comunitati romanesti care trimiteau linkuri catre pagini cu informatii false, dezinformari, teorii ale conspiratiei etc au descoperit astazi ca au reach zero sau aproape zero.

Site-urile cela mai cunoscute de conspiratii, stiri false si dezinformari,  cele incluse de observatori precum verificasursa.ro, nu au cunoscut in ultimele zile o fluctuatie semnificativa a numarului de like-uri sau share-uri care sa sugereze ca reach-ul ar fi scazut dramatic.

Specialisti consultati de HotNews.ro se asteapta insa ca aceasta campanie sa se intensifice in perioada urmatoare.

S-a intamplat insa cu alte site-uri si comunitati similare mai putin cunoscute, dar si cu site-ul de satira TimesNewRoman.ro.

Managing Partner-ul site-ului, Alex Dona, a semnalat marti pe Facebook: "TNR a fost considerat de Facebook ca fiind fake news. Stiu ca de multe ori noi doar prezicem viitorul dar totusi..."

Site-ul de satira care de obicei are sute si mii de like-uri si sute de share-uri la fiecare postare abia trecea marti cu unele postari de zece like-uri si cateva share-uri.

Facebook a anuntat de multa vreme ca va lua masuri impotriva distribuitorilor de fake news, atat sub presiunea publicitarilor, cat si sub presiunea organizatiilor care au urmarit efectele nocive pe care fenomenul fake news l-a avut in scrutinuri importante precum ultimele alegeri din SUA sau referendumul pentru Brexit.

Impotriva Facebook nu s-au auzit foarte multe voci din lumea publicitatii care sa isi declare nemultumirea fata de ceea ce se intampla in reteaua sociala, din punct de vedere al brandurilor, dar in ultima jumatate de an mai multi mari clienti de publicitate si retele de agentii au actionat puternic impotriva YouTube, din cauza asocierii brandurilor lor cu un continut abuziv.

Contactat de HotNews.ro, expertul in digital Dragos Stanca, partener Think Digital Group in Romania, a explicat cum vede el lucrurile in privinta campaniei ce se face simtita acum pe "Facebook-ul romanesc":
  • "Facebook avertizeaza de ceva vreme ca paginile care promoveaza continut inselator sau utilizeaza clickbait vor fi penalizate. Lucrul acesta a inceput sa fie tot mai vizibil si in Romania in ultimele saptamani, cel mai probabil in spate fiind un algoritm automat, bazat pe raportari plus un audit uman facut de cei de la Facebook.
  • Dincolo de o decizie de bun-simt, care poate afecta platforma din punct de vedere business, avand in vedere ca sunt tot mai multi clienti care cauta sa se promoveze intr-un mediu curat, e si o vulnerabilitate a retelei sociale care, practic, isi ajuta indirect alti concurenti semnificativi - gen Google - sau altii mai mici care monetizeaza, practic, acest trafic generat pe infrastructura operata de Facebook in afara ecosistemului propriu.
  • Site-urile care promoveaza continut inselator au, in principiu, acest sa ii zicem 'model de business': trafic ieftin din Facebook, obtinut prin orice mijloace, si monetizarea ulterioara folosind Google si alte retele de tip programatic display.
  • E un fenomen care, cred eu, se va atenua in perioada urmatoare mai ales daca Facebook va lua in continuare masuri ferme in acest sens, chiar daca pe parcurs vor mai exista, cu siguranta, si erori care vor afecta punctual si unele site-uri legitime"





















Articol sustinut de Superbrands

JW Marriott, orasul din mijlocul orasului

Unul din cei mai mari jucatori de pe piata hoteliera locala, hotelul JW Marriott Bucharest Grand Hotel si-a castigat in cei 17 de existenta reputatia de un oras in mijlocul orasului datorita impresionantei desfasurari de produse si servicii: 402 camere si apartamente elegante, cele mai mari camere de 5 stele din zona, cu o suprafata medie de 36.8 mp, sase restaurante si lounge-uri, 12 sali de evenimente, dintre care doua ballroom-uri ce pot gazdui impreuna pana la 1.200 de persoane. Cladirea mai adaposteste un centru de fitness si spa, cu piscina interioara, o galerie de magazine de branduri internationale de lux ce acopera o suprafata de peste 2.700 mp, spatii de birouri de 11.000 mp si o parcare generoasa de 550 de locuri.

19037 vizualizari

  • +24 (26 voturi)    
    sa vedem (Marţi, 1 august 2017, 20:10)

    g01an [utilizator]

    ramane de vazut cat de eficiente sunt masurile luate, pana la urma, nivelul veniturilor lor depinde direct proportional de tipul de continut care va predomina pe platforma lor.

    n-ai cum sa te astepti de la un algoritm sa faca diferenta intre satira si stiri intentionat false. ramane de vazut ce vor face mai departe.

    oricum, de la zeci de mii de vizualizari cate sunt nevoie pentru mii de like-uri la cateva sute, este destul de impresionant impactul pe care l-ar putea avea.
    • -14 (24 voturi)    
      Si cum o sa vezi daca sunt eficiente? (Miercuri, 2 august 2017, 13:09)

      Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui g01an

      Iar castigurile nu se masoara intotdeauna in bani si nu sunt intotdeauna castiguri directe.
      • 0 (0 voturi)    
        pai asta era si ideea (Joi, 3 august 2017, 19:24)

        g01an [utilizator] i-a raspuns lui Skipper1

        pai asta era si ideea, daca functioneaza, voi fi mai putin bombardat cu idiotenii in lista mea de actualizari zilnice. destul de evident, mon cher.
  • -23 (35 voturi)    
    mai bine mai tarziu (Marţi, 1 august 2017, 20:18)

    Francisc 1 [utilizator]

    era foarte bun inainte de alegeri , dar vor mai fi alegeri si poate mai scapam de soros cu ocazia asta si votam oameni in carne si oase.
  • +30 (50 voturi)    
    in sfarsit (Marţi, 1 august 2017, 21:10)

    baronulmunchausen [utilizator]

    sper sa se aplice si la antivaccinisti
  • +29 (47 voturi)    
    Facebook interzice Antena 3 (Marţi, 1 august 2017, 21:35)

    BobMuller [utilizator]

    Cineva ar trebui sa o faca, Antena 3 e mai rau decat fake news, e mafia-Dragnea-news.
  • -20 (62 voturi)    
    Începe și la noi (Marţi, 1 august 2017, 21:38)

    Nyk1 [utilizator]

    Tot ce nu e garantat CNN va fi considerat drept Fake News.
    • +15 (29 voturi)    
      Hihi (Miercuri, 2 august 2017, 7:14)

      Soljenitin [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Te-a si sunat kremlinul cu noi directive? Prompti baietii... :)
  • -19 (37 voturi)    
    De ce colaterala? (Miercuri, 2 august 2017, 0:18)

    holinessdani [utilizator]

    Eu cred ca e tintit pe bune.
  • +32 (46 voturi)    
    Cele mai bune filtre de fake news sunt (Miercuri, 2 august 2017, 0:26)

    Statul Necoplanar si Irational [utilizator]

    1. Educatia

    2. Cultura

    3. Logica

    4. Bunul simt

    Dar vai, nu carecumva sa umblam la astea. Noua ne trebuie manual de sport si dirigentie. Wow, ce am pierdut. Daca stiam ce pierd, as fi ramas intentionat repetent pana in ziua de azi doar ca sa fac dirigentia cu manual.
    • +2 (16 voturi)    
      filtre (Miercuri, 2 august 2017, 1:27)

      ras-putin [utilizator] i-a raspuns lui Statul Necoplanar si Irational

      ai uitat un alt punct esential: inteligenta...
      • -7 (21 voturi)    
        Merge logica (Miercuri, 2 august 2017, 2:23)

        Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui ras-putin

        Oricum intelligence without creativity is not much to consider, tot cu o zombie ai de a face.
        • +7 (13 voturi)    
          Creativitate?!?!? (Miercuri, 2 august 2017, 8:18)

          Statul Necoplanar si Irational [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

          Ca sa filtrezi o stie?!?!?!? Hai, mai, ca nu facem arta!
          • -5 (5 voturi)    
            Nu vorbeam de stiri (Miercuri, 2 august 2017, 16:14)

            Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui Statul Necoplanar si Irational

            Doar de faptul ca inteligenta fara creativitate e ZERO.
            • +2 (2 voturi)    
              Nici eu nu vorbeam de stiri (Joi, 3 august 2017, 16:01)

              Statul Necoplanar si Irational [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

              Ca doar nu despre stiri e stirea. Vorbeam despre pantofii de guma.
      • +16 (22 voturi)    
        Inteligenta (Miercuri, 2 august 2017, 8:18)

        Statul Necoplanar si Irational [utilizator] i-a raspuns lui ras-putin

        Corect insa inteligenta o primesti de la natura. Poti fi un om inteligent sau nu insa exista oameni inteligenti si needucati - ramasi cu inteligenta lor nativa.

        Cele enumerate de mine se formeaza in timpul vietii.

        Dar, accept fireste ce ai spus si anume ca inteligenta cu care ne nastem este o cerinta insa in alta categorie anume de cerinte pe care nu le putem influenta.
        • -8 (24 voturi)    
          Ai picat propriul test (Miercuri, 2 august 2017, 12:35)

          Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui Statul Necoplanar si Irational

          Poti sa fii si inteligent, si educat, si competent, dar sa fii rau intentionat. Din pacate astfel de oameni produc cele mai mari rele si de cele mai multe ori nu sunt detectati de majoritatea. In fata spun lozinci frumoase, si lumea ii aproba si chiar le admira "inteligenta", dar in spate isi urmaresc propriile interese.
          • +12 (18 voturi)    
            Test? (Miercuri, 2 august 2017, 14:41)

            Statul Necoplanar si Irational [utilizator] i-a raspuns lui Skipper1

            Ce test? Am scris vreun test?
            • -11 (13 voturi)    
              Da, si a iesit ca esti... (Miercuri, 2 august 2017, 19:59)

              Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui Statul Necoplanar si Irational

              1. Needucat
              2. Incult.
              3. Ilogic
              4. Fara bun simt.

              Dar filtrul nu functioneaza.
              • +1 (1 vot)    
                Le iau ca pe niste complimente (Joi, 3 august 2017, 16:03)

                Statul Necoplanar si Irational [utilizator] i-a raspuns lui Skipper1

                Si ma felicit inca o data ca am plecat din tara si nu va am in cercul de prieteni. Asadar am cea mai redutabila arma pe care o poate cineva avea: ignoranta.

                Idiot nu sunt? Nu de alta dar sumarizand ce ati scris dvs cam asta ar reiesi. Mai scurt si mai la obiect.
          • -1 (1 vot)    
            bravo (Vineri, 4 august 2017, 1:31)

            eblis123 [utilizator] i-a raspuns lui Skipper1

            cum naibii sa dai dislike la un asa comentariu..Perfect de acord dar se pare ca unii nu inteleg ca acolo e problema reala in cei care nu sunt bine intetionati.Si un oier cu intentii bune e mai eficient decat unul foarte inteligent cu intetii rele.De asta nu se scgimba nimic in Romania.Pentru ca aia de acolo au intetii rele.Simplu
            • +1 (1 vot)    
              Eficient (Vineri, 4 august 2017, 10:18)

              Statul Necoplanar si Irational [utilizator] i-a raspuns lui eblis123

              Chiar crezi ce spui? Anume ca un om cu intentii bune e mai eficient ca unul cu intentii rele? Ia gandeste-te cand are loc un atentat: cati teroristi sunt vs cati au muncit ca sa ridice ce distrug teroristii.

              Intotdeauna e mai greu sa construiesti decat sa distrugi. Intotdeauna bine se face mai greu decat rau. Entropia previne reversul.

              Ca sa faci bucati o masina nu iti trebuie decat un ciocan. Vezi cat costa reparatia si cat dureaza.
              • 0 (0 voturi)    
                pai cam nu inteleg.. (Vineri, 4 august 2017, 14:07)

                eblis123 [utilizator] i-a raspuns lui Statul Necoplanar si Irational

                Un presedinte/conducator/lider cu studii si inteligenta dar cu intentii rele nu va face mai multe daune decat unul cu studii mai putine dar cu intentii mai bune??Adica degeaba esti Einstein daca intentiile tale sunt sa distrugi nu sa construiesti..Exact asta spuneam
                • 0 (0 voturi)    
                  Reciteste-ti textul (Vineri, 4 august 2017, 15:20)

                  Statul Necoplanar si Irational [utilizator] i-a raspuns lui eblis123

                  Sau iti dau copy-paste eu la el: "Si un oier cu intentii bune e mai eficient decat unul foarte inteligent cu intetii rele."

                  Comparam doi oieri. Unul bun si unul rau. Tu spui ca cel bun e mai eficient.

                  Apoi spui:

                  "Un presedinte/conducator/lider cu studii si inteligenta dar cu intentii rele nu va face mai multe daune decat unul cu studii mai putine dar cu intentii mai bune?"

                  Avem deci doi presedinti/conducatori/lideri unul bun si unul rau iar acum spui ca cel rau e mai eficient (face deci mai mult rau) decat celalalt.

                  Probabil ca e de la caldura.
                  • 0 (0 voturi)    
                    dap (Sâmbătă, 5 august 2017, 20:33)

                    eblis123 [utilizator] i-a raspuns lui Statul Necoplanar si Irational

                    Cam greu sa citim...Precis tot de la caldura...daca iti comparam doi oieri iti spuneam daca am spus unul referindu-ma la unul ca la individ ar fi trebuit sa se inteleaga din context ce am spus.E fain sa ne certam si contrazicem zile :D in plus vad ca mi-ai dat dreptate pana la urma si mie si celui cu care te-ai contrazis..Ce sa faci.Spunem aceleasi lucruri dar ne contrzicem de la virgule
      • +4 (6 voturi)    
        Despre inteligenta (Miercuri, 2 august 2017, 11:41)

        dekirico [utilizator] i-a raspuns lui ras-putin

        Am avut de lucru cu muncitori care nu erau nici inteligenti nici educati dar aveau bun simt. Daca esti destul de intelept te adaptezi la situatie si inveti cum sa colaborezi cu ei. Rezultatul: castigi respectul lor (pentru ca acesta nu se impune, ierarhic, el se castiga). Nu era vina lor ca erau asa, au crescut intr-un mediu neperformant. Simpatia lor, consideratia, este cea mai mare rasplata. A putea sa obtii recunoasterea din partea lor a fost rasplata mea. Dupa ce nu am mai lucrat cu ei vedeam atunci cand dadeam mana cu ei bucuria sincera ca ne revedem. Este usor sa socializezi cu o persoana cu acelasi IQ dar sa intelegi si sa legi o relatie normala (cel putin la munca) este migalos.
  • -5 (39 voturi)    
    Poate fi.. (Miercuri, 2 august 2017, 1:17)

    DanIoan [utilizator]

    ..un puternic instrument de cenzura. Poate or sa adauge si filtre de "political correctness". Sau mai rau: politice, de interes, geostrategice, etc. Sa speram ca nu se va intampla. Parerea mea e ca macar pe alocuri va fi folosit incorect. Inca o data, sper sa ma insel!
    • +18 (26 voturi)    
      Fireste (Miercuri, 2 august 2017, 8:19)

      Statul Necoplanar si Irational [utilizator] i-a raspuns lui DanIoan

      Insa stam si ne gandim: ce anume poate fi folosit doar corect si nu si incorect?

      Nimic. De aceea cand cumparam ceva avem un manual de utilizare. Nu avem restrictii in folosire insa avem un manual care ne educa cum sa folosim ceva. Deci nu cenzura ci informare.
      • -10 (28 voturi)    
        Ce manual de utilizare?? (Miercuri, 2 august 2017, 12:18)

        DanIoan [utilizator] i-a raspuns lui Statul Necoplanar si Irational

        Deschideti facebook si dati scroll cu viteza nici prea mica nici prea mare, 30 de nivele in jos, 5 in sus si atunci vor aparea si stirile pe care noi le-am considerat false. Sau daca nu-i asa, cum fac sa vad si ce stiri false au mai postat prietenii, sa le trec prin filtrele educatiei si inteligentei proprii? Incerc sa arat ca nu cum folosim noi facebook conteza, ci cum il foloseste Mark Zuckerberg. Oare o sa apara vreo setare care sa-mi permita totusi sa evit filtrele de "fake-news"? E treaba serioasa la mijloc, nu ar trebui sa o expediem in doua vorbe invocand un "manual de utilizare"(!??). Daca statul ar pune niste filtre pe internet impotriva fake-news s-ar impune macar o dezbatere publica. Conform religiei lui Mark si "Hristos a inviat!" este fake-news. Nu cred ca se va ajunge pana aici, dar cine stie pana unde se va ajunge?, Setare pentru dezactivarea filtrelor o vad ca obligatorie, chiar daca bine ascunsa astfel incat sa nu o gasesca decat cei mai inteligenti - daca vreti.
      • -14 (26 voturi)    
        Ar trebui sa stai mai mult sa te gandesti (Miercuri, 2 august 2017, 12:39)

        Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui Statul Necoplanar si Irational

        ...pentru ca nu are nici o logica ce spui. Iar ai picat propriul "test".

        Ceva ce poate fi folosit si incorect, IN MOD SIGUR va fi folosit incorect. Ar trebui sa nu mai filtreze nimic si sa demonstreze ca stirea repectiva e falsa. FIltrarea e cenzura, nu e informare, prin definitie.

        Ah, daca avem "manual care ne educa"... m-am linistit.
        • +14 (18 voturi)    
          Ai o obsesie (Miercuri, 2 august 2017, 14:43)

          Statul Necoplanar si Irational [utilizator] i-a raspuns lui Skipper1

          Cu testele picate. Ia un Mg.
          • -12 (14 voturi)    
            Ai ceva la cap... (Miercuri, 2 august 2017, 19:57)

            Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui Statul Necoplanar si Irational

            ...si nu e de bine. Impotenta de a produce un argument cat de simplu pentru aberatile pe care le produci, e un simptom clar.
            • +1 (1 vot)    
              Zzzzzz (Joi, 3 august 2017, 16:04)

              Statul Necoplanar si Irational [utilizator] i-a raspuns lui Skipper1

              Zzzzzz
  • -9 (33 voturi)    
    Brave New World! (Miercuri, 2 august 2017, 8:18)

    Garett [utilizator]

    Mda, nici nu e cenzura...
    Zuckerberg-popescu Dumnezeu v2.0!
    Daca spui ceva care nu cadreaza cu "ordinea sociala" automat este "fake news"!
    Unii spuneau candva "lugenpresse" acuzati fiind de totalitarism, altii spun mai nou "fake news" in numele "democratiei" si "multiculturalismului", desigur...
    • +12 (22 voturi)    
      Deci sa inteleg (Miercuri, 2 august 2017, 15:09)

      caliostro [utilizator] i-a raspuns lui Garett

      ca atunci cand niste tampiti spun ca vaccinurile sunt create ca sa ucida copiii si sa controleze explozia demografica, ei de fapt "nu cadreaza cu ordinea sociala" ?

      Sau cand alti idioti spun ca Soros plateste oamenii sa iasa la manifestatii, ei de fapt "nu cadreaza cu ordinea sociala".

      Mai, mai, cum toate rahaturile spuse de unii au devenit un fel de curaj de a spune lucrurilor pe nume, iar ceea ce este corect decent si adevarat a devenit un fel de "political correct".

      Mie mi se pare doar reactia unora care li se taie craca de sub ei si le va fi mult mai greu sa-si promoveze manipularile si sa faca bani din asta.
      • -9 (15 voturi)    
        Bravo, treci pe la casierie (Miercuri, 2 august 2017, 19:55)

        Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui caliostro

        E minunat sa avem "faruri" ca voi, detinatorii adevarului absolut, care stiti exact ce e "democratie", si ce e "corect, decent si adevarat".

        Exact discursul Inchizitiei.
  • +14 (20 voturi)    
    Pentru cine (Miercuri, 2 august 2017, 9:24)

    UpNext [utilizator]

    isi face educatia si se culturalizeaza (aproape ) numai de pe fb, este un avantaj cert, gradul de intoxicare cu fake news scazand.

    Pentru ceilalti, din ce in ce e mai putini din pacate, care utilizam si restul surselor de educare si informare, este nesemnificativ. Avem discernamantul asigurat...:)
  • -5 (17 voturi)    
    TNR chiar a devenit penibil... (Miercuri, 2 august 2017, 9:39)

    Miky60 [utilizator]

    Are dreptate Facebook ca vor sa interzica TNR, au devenit penibili, incep sa il critice si pe Johannis si pe DNA. Cand criticau psd-ciuma rosie, Dragnea si biserica erau amuzanti si dadeam si eu like & share, dar acum devini penibili.
    • +4 (6 voturi)    
      ha, ha, ha! (Miercuri, 2 august 2017, 11:04)

      periscop [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      ... de parcă Klaus și Codruța ar fi infailibili... Ei și Papa...
    • -14 (24 voturi)    
      TNR e un instrument.... (Miercuri, 2 august 2017, 12:42)

      Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      ....pentru publicitate si propaganda ascunsa in glume.
  • -12 (28 voturi)    
    daca nu iti place tie sa il cenzuram, nu? (Miercuri, 2 august 2017, 10:45)

    andipetre [utilizator]

    Cam asta spui. Si esti perfect in acord cu toate ideologiile totalitare din istorie. Si comunistii cenzurau "fake news" care aratau coruptia din sistem sau spuneau ca societatea ocidentala e superioara. Iar cetatenii erau astfel protejati de pericolele propriului discernamant si ale gandirii libere.
  • -11 (29 voturi)    
    Securistii la noi spionii si dictatorii la ei (Miercuri, 2 august 2017, 12:37)

    eblis123 [utilizator]

    Besitii de la fb oricum cenzureaza orice dar trebuie sa fii cretin sa nu realizezi ca sistemul va fi folosit ca instrument de a pune in tacere adversari politici,a falimenta firme pentru ca odata ce fb a devenit foarte puternic la nivel mondial psihopatul ala care vinde informatii nu se mai multumeste cu atat.Nu poti sa fii patron pe opinia publica.Odata ce fb sau alte retele au devenit voci ale majoritatii legile trebuie modificate astfel incat cel care detine compania sa aplice aceleasi legi care se aplica in societate ca dreptul la libera exprimare si altele altfel ar trebui indepartat de pe piata..Pentru ca "democratia" pe care o folosesc google,youtube facebook asta a dus si duce la totalitarism se pare
    • +12 (24 voturi)    
      Ha..haa (Miercuri, 2 august 2017, 15:26)

      big.chief [utilizator] i-a raspuns lui eblis123

      Asa zicea si PSD cand a pierdut Ponta, ca CIA care controleaza Facebook a manipulat oamenii. Tu mergi mai departe cu prostia: Facebook si Youtube vor duce la totalitarism. Social media a dus la rapandirea democratiei, vezi primavara araba.

      Cei ce se tem de asa zisa cenzura sunt cei care raspandesc sau consuma astfel de stiri false.
      • -9 (17 voturi)    
        Si astea sunt "prostii", pentru ca... (Miercuri, 2 august 2017, 20:05)

        Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui big.chief

        ... tu, atotstiutorul, crezi ca esti detinatorului adevarului absolut, si in prostia si obraznicia ta de activist mizerabil, ai impresia ca esti indreptatit sa impui adevarul tau bazat pe nimic, si altora.

        Altfel e totul bine si frumos in zona araba.
        • 0 (0 voturi)    
          mea culpa (Vineri, 4 august 2017, 1:19)

          eblis123 [utilizator] i-a raspuns lui Skipper1

          big.chief comentariul nu iti e adresat tie am dat reply din greseala! :) ti-am citit celelalte comentarii si sunt de acord!
        • 0 (0 voturi)    
          pffffffff nu se poate edita (Vineri, 4 august 2017, 1:25)

          eblis123 [utilizator] i-a raspuns lui Skipper1

          Skipper1ai dreptate ..E o nebunie aici nu mai stiu care ma injura pentru ca mi-am spus si eu o parere..Sunt de acord cu tine nu cu ala care nu a inteles o iota din ce am zis..
          lol big.chief poti sa ma injuri in continuare nu ma supar :) Toate bune..
      • 0 (0 voturi)    
        hahaha hihihi macar radem daca nu intelegem nic (Joi, 3 august 2017, 22:23)

        eblis123 [utilizator] i-a raspuns lui big.chief

        M-ar fi surprins o reactie pozitiva dar asa cu insulte normal sunt obisnuit.Asa e romanul.Intra pe net injura insulta apoi se culca linistit gandind:ce smecher e eu!Eu stie toate!!
        Reactia la comentariu arata ca sunteti probabil peste 50 de ani si habar nu aveti cu ce se mananca facebookul sau pcul.Ati dat si voi de un telefon si ati invatat sa utilizati un laptop si acum sunteti inteligenti.
        Dar de ce obsedatilor dati totul in politica?
        Am afirmat eu ceva de Ponta sau altii pe care ii pupati in popou,
        Aratati-mi unul cinstit
        Mai e nu e rusinos sa fii lipsit de experienta cand esti tanar dar sa mori si sa mori tot prost e rusinos.
        Daca ai fi inteles ca in ziua de azi facebookul si celelalte au inlocuit alte mijloace de informare sau de comunicare iar intr-un stat exista o lege si un drept la exprimare,opinie iar cand o firma privata devine societatea e normal o forma de totalitarism cel putin virtual dar cine sa sa se prinda.Ai avut pagini de facebook stii cum functioneaza youtube?Stii tu ce e ala SEO?Stii tu cum se promoveaza o pagina?Fiecare e liber sa posteze dar cand in mod voit se promoveaza un continut se ingroapa in acelasi timp restul iar tu poti sa zbieri ca esti liber ca oricum nu te aude nimeni.Si cand afacerile tale depind de sistemul asta cand google alege sa iti scoata paginile din motorul de cautare cand yt nu trimite cautari spre canalul tau cand facebook decide sa nu mai ai trafic nu pentru ca ar avea ceva cu tine neaparat dar pt ca promoveaza voit alte interese atunci unde e comunicarea aia libera de care vorbesti?Vei folosi atunci porumbei voiajori probabil nu?Degeaba ai drept la opinie daca nu ai audienta.Si mai devreme sau mai tarziu in mod paradoxal aceleasi mijloace de comunicare vor deveni mijloace de cenzura pentru ca nu ne mai putem intoarce acu o mie de ani.De asta toti parlamentarii vostri iubiti iubesc fiecare cate o televiziune.Explic degeba ca tot vine unu care habar nu are da i se pare lui suspect ce spun


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi