MEDIA ȘI PUBLICITATE Joi, 07 Septembrie 2017, 13:34 Facebook acuzata ca supraevalueaza si audienta pentru publicitate Luminita Pirvu • HotNews.ro Dupa ce anul trecut Facebook a anuntat ca timpul consacrat in medie de un internaut pentru a urmari mesajele publicitare online este exagerat acum reteaua sociala recunoaste ca umfla cu cateva zeci de milioane, numarul de utilizatori care pot vedea mesajele publicitare pe platforma sa. HotNews.roFoto: HotnewsCiteste mai departe pe StartupCafe.ro
Pacientă a dr. Cîrstoiu: „Când a fost grav, de operație, am mers la stat. Când era de consultații, analize și de scos firele, la clinica privată Anemona”
Schimbări RCA: Răniții grav și rudele celor decedați în accidente vor fi despăgubiți prioritar - proiect / Despăgubirile cerute depășesc 4,19...
REPORTAJ Cine este Ranga, srilankezul care a ajuns manager de fabrică în România și a organizat o petrecere cu 3000 de oameni în București
lovedeco.ro: Au renovat și consolidat o casă pe deal, pentru care au construit mobilier dintr-un fost pridvor
Israelul a judecat foarte greșit amploarea atacului iranian. Aștepta, inițial, 10 rachete. Au venit cu sutele - New York Times
FOTO / VIDEO Emiratele Arabe Unite, națiune aflată în deșert, confruntată cu cele mai abundente ploi din istorie. Aeroportul din Dubai și...
SONDAJ LIVE Credeți că o declarație pe propria răspundere i-ar opri pe medicii de la stat să trimită pacienți la privat?
panorama.ro: Să ne pregătim de „uberizarea” supermarketurilor? Ce ar însemna trecerea la prețuri dinamice la raft în România
smartliving.ro: Semnele care pot anunța demența cu 12 ani înainte să fie diagnosticată. Legătura dintre problemele de vedere și declinul cognitiv
Science Report: Elicopterul Ingenuity mai are câteva secrete, dar nu le vom afla decât dacă mergem pe Marte