Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic

Facebook acuzata ca supraevalueaza si audienta pentru publicitate

de Luminita Pirvu     HotNews.ro
Joi, 7 septembrie 2017, 13:34 Economie | Media & Publicitate

Facebook
Foto: Pixabay.com
Dupa ce anul trecut Facebook a anuntat ca timpul consacrat in medie de un internaut pentru a urmari mesajele publicitare online este exagerat acum reteaua sociala recunoaste ca umfla cu cateva zeci de milioane, numarul de utilizatori care pot vedea mesajele publicitare pe platforma sa.

Citeste mai departe pe StartupCafe.ro

























Material sustinut de Siemens

"Comorile" detinute de primarii: cum pot fi folosite marile baze de date pentru a imbunatati serviciile oferite cetatenilor. Studiu de caz City Pulse

Brasovul si orasul Aarhus din Danemarca au luat parte timp de trei ani la un proiect inedit de cercetare - City Pulse, finantat de Uniunea Europeana. Pe scurt, scopul proiectului a fost sa colecteze si sa coreleze cat mai multe date despre cele doua orase, iar pe baza acestora primariile sau companiile sa dezvolte aplicatii gratuite care sa imbunatateasca serviciile oferite cetatenilor.

377 vizualizari




ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă