O companie norvegiana si una finlandeza intra in masurarea audientelor online din Romania

de C.I.     HotNews.ro
Luni, 11 septembrie 2017, 12:08 Economie | Media & Publicitate

​BRAT relanseaza, dupa zece ani, studiul ce masoara traficul si audienta online. Pentru relansarea SATI, biroul a cooptat doua companii nordice: CXENSE din Norvegia si Enreach OY din Finlanda, dupa cum anunta, luni, organizatia. Studiul va masura in continuare traficul, audienta si profilul audientei pentru circa 200 de site-uri, dar apeleaza la o serie de schimbari.

Acestea vizeaza imbunatatirea studiului in ceea ce priveste tipurile de rezultate furnizate, frecventa raportarii datelor, exploatarea rezultatelor si extinderea scopurilor pentru care datele sunt utilizate.

BRAT va lansa, totodata, o noua platforma de management a datelor online, numita SATI DMP, despre care spune ca va deveni operational la inceputul lunii viitoare.

Despre noul SATI si modificarile care apar:
  • Metodologia SATI respecta standardele internationale specifice si a fost aleasa de membrii BRAT dupa desfasurarea unei licitatii.
  • Metodologia SATI presupune realizarea a 4 etape principale: masurarea traficului (un recensamant tehnic al acesarilor paginilor online); analiza de continut (bazata pe analiza semantica, ofera informatii despre temele de interes ale utilizatorilor siteurilor); realizarea unui studiu online continuu (informatii despre profilele sociodemografice si intentiile de consum ale vizitatorilor); realizarea unei analize statistice ce utilizeaza rezultatele etapelor anterioare pentru estimarea numarului de vizitatori in medie pe luna a fiecarui site.
  • Rezultatele studiului vor putea fi analizate in timp real pentru partea de trafic si analiza de continut, iar rezultatele de audienta si profile vor fi accesibile zilnic dupa o prima perioada de culegere si analiza a rezultatelor.
  • Pentru prima data de la livrarea rezultatelor de audienta si profile aferente unui website, va fi posibila livrarea acestor rezultate separat pentru fiecare dispozitiv utilizat pentru vizitarea siteului.

Mihai Badea, director SATI:
  • "Noul sistem va permite analiza combinata a doua tipuri de rezultate pentru vizitatorii fiecarui site: preferintele si interesele vizitatorilor prin observarea pasiva a accesarii unui anumit tip de continut pe siteurile vizitate, impreuna cu datele sociodemografice si interese declarate pentru consumul de produse sau servicii. Combinarea in acelasi sistem a celor doua tipuri de rezultate este inovatoare si va produce valoare atat in domeniul editorial cat si in zona publicitatii".


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de Siemens

"Comorile" detinute de primarii: cum pot fi folosite marile baze de date pentru a imbunatati serviciile oferite cetatenilor. Studiu de caz City Pulse

Brasovul si orasul Aarhus din Danemarca au luat parte timp de trei ani la un proiect inedit de cercetare - City Pulse, finantat de Uniunea Europeana. Pe scurt, scopul proiectului a fost sa colecteze si sa coreleze cat mai multe date despre cele doua orase, iar pe baza acestora primariile sau companiile sa dezvolte aplicatii gratuite care sa imbunatateasca serviciile oferite cetatenilor.

586 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă