Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic

Cum va influenta Facebook Watch modul in care afacerile se promoveaza in online

de Ovidiu Popica     StartupCafe.ro
Joi, 14 septembrie 2017, 15:16 Economie | Media & Publicitate

Video se muta tot mai mult pe online
Foto: Pixabay
Noul tab dedicat continutului video, pe care Facebook l-a facut disponibil recent, deocamdata in Statele Unite, da retelelor clasice de publishing (inca) un fior rece: o parte, inca nu e clar cat de mare, din cheltuielile de publicitate va ajunge in conturile retelei de socializare. Televiziunea clasica va fi, cumva, nevoita sa-si adapteze strategiile de continut la noul deal propus de Mark Zuckenberg: reclama difuzata in schimbul a 55% din incasari. Facebook e printre cei mai noi aspiranti la borcanul cu miere: publicitatea digitala servita utilizatorilor sub forma de inserturi in continutul video, consumat din ce in ce mai mult. 

Citeste pe Startupcafe ce sume investesc Facebook, Apple, Amazon si Netflix pentru continut video si in ce industrii


























Material sustinut de Siemens

"Comorile" detinute de primarii: cum pot fi folosite marile baze de date pentru a imbunatati serviciile oferite cetatenilor. Studiu de caz City Pulse

Brasovul si orasul Aarhus din Danemarca au luat parte timp de trei ani la un proiect inedit de cercetare - City Pulse, finantat de Uniunea Europeana. Pe scurt, scopul proiectului a fost sa colecteze si sa coreleze cat mai multe date despre cele doua orase, iar pe baza acestora primariile sau companiile sa dezvolte aplicatii gratuite care sa imbunatateasca serviciile oferite cetatenilor.

322 vizualizari




ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă