Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic

Contul Petrom a fost castigat de Leo Burnett

de C.I.     HotNews.ro
Miercuri, 16 ianuarie 2008, 12:39 Economie | Media & Publicitate

Leo Burnett a invins alte trei agentii de publicitate si a fost selectata sa gestioneze contul Petrom, intr-unul dintre cele mai importante pitch-uri ale sezonului. Potrivit unui comunicat al Petrom, argumentul principal in favoarea Leo Brunett l-a constituit strategia de comunicare propusa de aceasta pentru a asigura o comunicare coerenta la nivelul intregului brand.

Agentia va realiza pentru Petrom strategia de comunicare, comunicarea de tip ATL si campaniile de imagine si cele de produs pentru acest brand.

Comunicatul o citeaza pe Roxana Dumitru, managing director al Leo Burnett, potrivit careia "am muncit mult si ne doream sa lucram impreuna. Acum ca Petrom face parte din portofoliul nostru de clienti, nu ne ramane decat sa construim un brand si mai puternic si mai valoros decat este in prezent".

























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

127 vizualizari




ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi