MEDIA ȘI PUBLICITATE Miercuri, 11 Octombrie 2017, 15:45 Comunicarea si imaginea nu sunt o prioritate pentru antreprenorii romani Luminita Pirvu • HotNews.ro Oamenii de afaceri romani nu sunt pregatiti sa gestioneze o criza de imagine desi se confrunta cu asta incepand de la comentarii negative in social media, pana la articole in presa sau amenintari de boicot din partea consumatorilor. 68% dintre antreprenorii romani s-au confruntat cu o criza de imagine in 2017, un procent in crestere comparativ cu anul trecut.HotNews.roFoto: HotnewsCiteste mai mult pe StartupCafe.ro
„Un mesaj pentru Teheran: Ar fi putut fi mai rău”. Ce se află în spatele atacului de azi, atribuit Israelului, în orașul strategic Isfahan
Surpriza fiscală neplăcută pe care Finanțele le-o fac firmelor: prevederea legată de TVA care așteaptă să intre în vigoare
fanatik.ro: Cazul dramatic al băiatului de șase ani din Oradea, luat de lângă mama lui și dus de tată în Ungaria: "Ea a vrut ca el să învețe doar...
Banca Transilvania continuă și în acest an acțiunile de împădurire: Peste 21.000 de puieți plantați și 430 de voluntari implicați
lovedeco.ro: Au renovat și consolidat o casă pe deal, pentru care au construit mobilier dintr-un fost pridvor
Pacientă a dr. Cîrstoiu: „Când a fost grav, de operație, am mers la stat. Când era de consultații, analize și de scos firele, la clinica privată Anemona”
Rusia acuză România că vrea să „anuleze" cultura rusă. Două filme interzise vor fi difuzate de „Clubul Rus" de la București
Ce cred despre România străini stabiliți la noi, din Mexic, Rwanda și din alte șase țări. „Și noi și mexicanii avem complexul celui cucerit”
panorama.ro: „Erecția” economică a lui Ciolacu în Qatar și adâncirea în penibil a medicului Cîrstoiu, la București