Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic

5 strategii eficiente pentru atragerea si fidelizarea clientilor

de Luminita Pirvu     HotNews.ro
Miercuri, 8 noiembrie 2017, 16:51 Economie | Media & Publicitate

Shop online
Foto: Dreamstime.com
Obtinerea si pastrarea clientilor este esentiala in comertul online. Desi in Romania, acesta este abia la inceput, consumatorii din online prefera brandurile mari care ofera reduceri, puncte sau cadouri. Aceste tipuri de strategii sunt mai putin utile pentru micii comercianti dar, in schimb, acestia au la indemnana cateva metode inovatoare care le pot aduce si mentine clientii.

Citeste mai mult pe StartupCafe.ro
























​MASA ROTUNDA Ce fac si ce ar putea sa faca bancile pentru economie si companii? Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, in dialog cu cititorii  HotNews.ro, luni, de la ora 9:00

Am vazut saptamana trecuta ca Institutul de Statistica a anuntat o crestere economica record - insa analistii si economistii, ne anuntam ca de fapt lucrurile nu sunt chiar atat de roz. Este economia bine finantata in acest moment? Se fac investitii private? Dar publice? Cum pot ajuta bancile mai mult economia, statul si companiile private? La toate aceste intrebari vor raspune Horia Braun, economistul sef al BCR, alaturi de Florian Libocor (economistul sef al BRD-GSG) si de Andrei Radulescu (economist sef al BT) in cadrul mesei rotunde care va avea loc, luni, 20 noiembrie, incepand cu ora 9:00.

242 vizualizari




ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică