Producatorul auto francez Renault a decis sa isi extinda activitatile in presa - o premiera - cumparand o participatiune de 40% in grupul de presa Challenges, care editeaza revista economica cu acelasi nume si alte cateva titluri, au anuntat cele doua grupuri, intr-un comunicat, miercuri, scrie AFP.

Logo RenaultFoto: Renault

Revista economica se confrunta cu dificultati bugetare mari dar vanzarile s-au redresat in ultimele luni, in urma unui plan de economii si al plecarii mai multor ziaristi.

Intrand in presa, Renault vrea sa ofere automobilistilor, utlizatorilor de masini conectate si/sau autonome servicii si "continut editorial adaptat".

Grupul Challenges publica, pe langa saptamanalul economic cu acelasi nume, patru reviste lunare (Sciences et avenir, La recherche, L'Histoire et Historia). In urma acestei tranzactii, va fi detinut in proportie de 60% de actionarul sau istoric si PDG-ul sau, Claude Perdriel, si de 40% de catre Renault. Perdriel va ramane PDG.