Agentia de publicitate Lowe & Partners a anuntat, luni, infiintarea eLowe, divizie digitala specializata in dezvoltarea de solutii integrate de comunicare in spatii alternative, potrivit unui comunicat remis HotNews.ro. Sub motto-ul "make work play and you'll be playing your whole life", eLowe promite solutii surprinzatoare si mixuri inedite de media.

"Cred ca piata romaneasca de advertising ar trebui sa se alarmeze putin in ceea ce priveste digitalul. Cine nu prinde trenul in maxim un an poate sa isi inchida gara”, atentioneaza Cristian Pantazi - e Thinker, Head of e Lowe, care va conduce divizia incepand cu ianuarie 2008.

Lowe si-a stabilit ca obiectiv principal sa puna bazele unui nou mod de lucru, punand accentul pe inventivitate si neconventional. Gama de mijloace pe care divizia le propune se extinde de la site-uri sau presa traditionala, la alternative de ultima generatie: sms, mms, platforme web, comunitati virtuale.

Vorbind despre promisiuni si misiune, Cristian Pantazi (n.r. - NU este redactorul-sef al HotNews.ro, cu acelasi nume) spune: "Vom fi inovativi si vom impinge lucrurile inainte prin oferirea de solutii care la noi inca nu se practica tocmai din cauza unei anumite obtuzitati a pietei. Oamenii tind instinctual sa aplice strategii care le sunt familiare, pe care le-au vazut la altii sau pe care ei nsisi le-au testat, fiindu-le teama de nou... Putini inteleg ca plus-valoarea in advertising vine tocmai din originalitate, indrazneala si un gram de risc”.

"Ne propunem sa targetam un numar cat mai mare de publicuri simultan; venim cu solutii surprinzatoare, proiecte haioase, relaxate si, mai presus de toate, cu diversitate”, adauga Oana Cociasu, Deputy Managing Director Lowe.

Potrivit comunicatului agentiei, piata de advertising digital din Romania se inscrie pe un traseu ascendent. Acest lucru devine tot mai evident in comunitatile de specialisti care prind cheag, in timp ce clientii incep sa fie interesati de acest gen de servicii, mediile alternative incep sa atraga bani, iar agentiile depun eforturi pentru a se specializa.

"Daca acum un client isi mai permite luxul de a nu avea si o strategie de comunicare alternativa, in viitorul apropiat acest lux il va costa foarte mult. Nu putem decat sa ne dorim concurenta cat mai mare si sa reusim sa transformam aceasta comunicare intr-un instrument indispensabil, asa cum se intampla in tarile mai dezvoltate din acest punct de vedere, unde spatiul online tinde sa depaseasca magnitudinea comunicarii offline”, adauga Pantazi.