Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic

Marea Britanie: Mai multe posturi TV, mai multe clipuri publicitare vazute de telespectatori

de C.I.     HotNews.ro
Joi, 24 ianuarie 2008, 18:00 Economie | Media & Publicitate

Fiecare telespectator britanic a vazut, in medie, 40 de spoturi publicitare in fiecare zi, pe parcursul anului trecut, o crestere considerabila fata de anii precedenti, determinata de inmultirea posturilor de televiziune digitala, potrivit The Guardian, care citeaza o cercetare a Barb, principalul for de evaluare a audientelor in Marea Britanie.

Studiul arata ca spoturile publicitare pe posturile difuzate in Marea Britanie au fost vizionate, zilnic, de 2,25 miliarde de ori pe parcursul anului trecut. Barb noteaza, de asemenea, o crestere considerabila a spoturilor publicitare vizionate de tineri cu varste intre 16-24 de ani, generatie considerata, in ultimii ani, ca fiind "pierduta" de posturile de televiziune, in favoarea Internetului.

The Guardian il citeaza pe Mike Parker, directorul de vanzari strategice si marketing la Channel 4, potrivit caruia "multi comentatori de media tot spun ca televiziunea este in pierderere, dar acest lucru nu este adevarat. Asa-numita generatie conectata la Internet se uita, totusi, la televizor".

Barb observa, insa, ca desi "generatia conectata" a vizionat mai multe clipuri publicitare in ultimul an, timpul petrecut zilnic de tineri in fata televizorului a scazut. Potrivit cercetatorului David Brennan, citat de publicatia britanica, aceste tendinte sunt cauzate de cresterea numarului de canale TV puse la dispozitia publicului larg de serviciile de televiziune digitala.

























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

174 vizualizari




ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri