Realitatea-Catavencu si AdEvolution vand impreuna publicitate online

de C. Ionescu     HotNews.ro
Miercuri, 30 ianuarie 2008, 14:51 Economie | Media & Publicitate

Grupul Realitatea-Catavencu si AdEvolution vor vinde impreuna publicitate pe site-urile din portofoliile lor, printr-un "parteneriat strategic de promovare si reprezentare reciproca", se arata intr-un comunicat remis HotNews.ro. Dragos Stanca, director general la divizia de publishing si new media a grupului Realitatea-Catavencu, a explicat pentru HotNews.ro ca acest prin acest parteneriat fiecare parte va vinde publicitate pe propriile siteuri, dar si pe site-urile celeilalte, dar numai catre clientii agreati de aceasta.

Stanca a precizat ca acest parteneriat vizeaza exclusiv vanzarile si nu se pune problema unor schimburi la nivel editorial sau de alta natura intre site-urile din portofoliul Realitatea-Catavencu si cele din pachetul AdEvolution.

Potrivit sursei citate, "interesul nostru este sa castigam cat mai mult impreuna". Realitatea-Catavencu a inceput sa discute despre un posibil astfel de parteneriat "cu mai multi playeri din piata, de cateva luni", inainte sa opteze pentru AdEvolution, a spus Stanca. El a afirmat ca "formula inovatoare" anuntata astazi a fost preferata de grup celorlalte variante avute la dispozitie, anume de a vinde publicitate pe intreg pachetul de site-uri printr-o regie sau printr-un departament intern de vanzari online.

In prezent, Realitatea-Catavencu poarta discutii cu Boom pentru retragerea, in luna februarie, a site-urilor posturilor de televiziune ale grupului din portofoliul acestei regii.

Potrivit comunicatului emis miercuri, oferta comuna a AdEvolution si Realitatea-Catavencu "insumeaza o audienta care genereaza peste 200 de milioane de afisari lunar, realizata de cele 148 de site-uri din portofoliu, dintre care 28 de site-uri de business, 15 site-uri de news&media, 17 site-uri de women's lifstyle, 21 de site-uri de divertisment precum si site-uri de sport, auto, muzica, home&deco, turism, sanatate, cultura, educatie, it si job-uri".

AdEvolution a suferit o lovitura dura la sfarsitul anului trecut, cand GSP.ro, unul dintre cele mai vizitate site-uri din Romania, precum si toate site-urile conexe au parasit aceasta regie in favoarea Boom.

Citeste si pe blogul lui Comanescu: Parteneriat AdEvolution cu Realitatea-Catavencu
























263 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    mai bine taceau (Miercuri, 30 ianuarie 2008, 16:08)

    mp [anonim]

    Mai bine nu se dadeau mari cu parteneriatul acesta. Din punct de vedere al concurentei loiale, este un bullshit. In alte tari - si nu ma uit la vechiul Occident - ci la nonUE Croatia, legea audiovizualului interzice concentrari pe diagonala, adica intre industrii conexe - publicitate - media sau cablisti -media. Motivul e simplu: cand esti agentie de advertising si se presupune ca faci si media planuri, problema se pune ce credibilitate mai ai cand faci un media plan nu pe criteriul de a asigura maxima vizibilitate clientului ( producatorul Brifcor, de ex), ci interesul tau va fi sa-l aduci pe site-urile partenerului, Realitatea Media. Ba mai mutl, daca Brifcor insista ca vrea si pe un alt site, AdEv. tb sa ceara voie la Realitatea.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri