Departamentul de PR al agentiei de publicitate Tempo, Tempo PR, a confirmat oficial, luni, anuntul facut saptamana trecuta privind transformarea in agentia de relatii publice Rogalski Grigoriu, fondata de cinci parteneri din Tempo - Dragos si Vlad Grigoriu, Simona Dan, Florina Varzariu si Eliza Rogalski. Potrivit Elizei Rogalski, agentia are, in prezent, 16 clienti, dintre care aproape jumatate sunt clienti exclusiv "pe PR", iar ceilalti sunt clienti comuni cu Tempo.

Departamentul de PR al agentiei de publicitate Tempo, Tempo PR, a confirmat oficial, luni, anuntul facut saptamana trecuta privind transformarea in agentia de relatii publice Rogalski Grigoriu, fondata de cinci parteneri din Tempo - Dragos si Vlad Grigoriu, Simona Dan, Florina Varzariu si Eliza Rogalski. Potrivit Elizei Rogalski, agentia are, in prezent, 16 clienti, dintre care aproape jumatate sunt clienti exclusiv "pe PR", iar ceilalti sunt clienti comuni cu Tempo.

Eliza Rogalski a afirmat, in cadrul unei intalniri cu presa, ca separarea de Tempo din punct de vedere al identitatii reprezinta "o declaratie de independenta mult mai clara", avand in vedere cresterea numarului de clienti pe care ii are, in prezent, doar agentia de PR.

Tot ea a declarat ca, pe parcursul ultimului an, Tempo PR a inregistrat "fee-uri" in valoare de circa 500.000 de euro, in crestere cu 100% fata de anul precedent. Eliza Rogalski a afirmat, de asemenea, ca structura de parteneriat nu se va limita, pe viitor, la cei cinci parteneri, ci este una deschisa, la care vor putea adera si alti oameni din agentie, in functie de merite.

Comanescu aminteste pe blogul sau ca Tempo PR a facut "o serie intreaga de lucruri din zona litigation sau crisis, asa cum povestea Eliza Rogalski acum catava vreme intr-un ymterviu".