Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic

Premiu pentru e-mail marketingul romanesc

de C.I.     HotNews.ro
Joi, 28 februarie 2008, 14:13 Economie | Media & Publicitate

White Image Loyalty Solutions anunta, intr-o vreme cand e-mail marketing-ul romanesc incearca sa se lepede de stampila de spam prin reglementari ale pietei, ca a obtinut un mare premiu la MarketingSherpa, cel mai mare eveniment de e-mail marketing din lume, printr-o campanie pentru Renault Nissan Romania SRL.

White Image a obtinut premiul Gold Consumer la categorie Best Postcard-Style Campaign prin campania Renault SIAB, premiul fiind acordat "in primul rand pentru rezultatele campaniei, in al doilea rand pentru strategia utilizata si in al treilea rand pentru creativitatea vizuala".

Campania a fost conceputa pentru Salonul International Auto de la Bucuresti din octombrie 2007.
























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

361 vizualizari




ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă