Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic

Premiu pentru e-mail marketingul romanesc

de C.I.     HotNews.ro
Joi, 28 februarie 2008, 14:13 Economie | Media & Publicitate

White Image Loyalty Solutions anunta, intr-o vreme cand e-mail marketing-ul romanesc incearca sa se lepede de stampila de spam prin reglementari ale pietei, ca a obtinut un mare premiu la MarketingSherpa, cel mai mare eveniment de e-mail marketing din lume, printr-o campanie pentru Renault Nissan Romania SRL.

White Image a obtinut premiul Gold Consumer la categorie Best Postcard-Style Campaign prin campania Renault SIAB, premiul fiind acordat "in primul rand pentru rezultatele campaniei, in al doilea rand pentru strategia utilizata si in al treilea rand pentru creativitatea vizuala".

Campania a fost conceputa pentru Salonul International Auto de la Bucuresti din octombrie 2007.

























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

361 vizualizari

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri