Iata noul logo Dacia

de Vlad Barza     HotNews.ro
Marţi, 4 martie 2008, 17:02 Economie | Media & Publicitate

Noua sigla Dacia
Foto: Dacia
Automobile Dacia a decis, odata cu lansarea berlinei bicorp Sandero, sa-si schimbe logo-ul, a anuntat producatorul, marti la Salonul Auto de la Geneva. Noul logo va fi utilizat, pentru inceput, doar la modelul Sandero, potrivit reprezentantilor companiei.

Noua sigla adopta culoarea argintie, insa numele producatorului ramane scris cu albastru, dar nuanta difera.

"Noul logo Dacia, dezvaluit la Salonul de la Geneva, exprima, asemenea produselor marcii, modernitate, simplitate si robustete. Albastrul, culoarea emblematica a marcii, este in continuare prezenta, dar capata un ton mai profund si mai nobil", considera producatorul.

In prezent, Dacia este disponibila pe 51 de piete, din Europa pana in Africa, trecand prin Maghreb si Turcia. In luna martie, marca isi va face intrarea si in Portugalia, iar in Scandinavia (Suedia, Danemarca, Finlanda) pana la sfarsitul lui 2008.





















Material sustinut de BRD Groupe Société Générale

5 motive de cheltuit banii - electronice pentru casa. Idei de cadouri si rasfat

Decembrie este luna cadourilor si in toata nebunia asta trebuie sa mai cumperi si cate ceva pentru casa ta. Bine, sau poate vrei sa faci un cadou unor apropiati, asa ca de "casa noua". Motive de cheltuit bani se vor gasi mereu. Asadar, va propunem o lista de "motive" pentru cheltuit banii, mai ales ca acum e ocazia perfecta sa beneficiezi de ofertele de Craciun ale comerciantilor.

7701 vizualizari

  • +3 (5 voturi)    
    DAAA (Marţi, 4 martie 2008, 17:17)

    Lolix [anonim]

    Desfacaret de dopuri? :)))
    • 0 (0 voturi)    
      Suntem tari la carcotit (Miercuri, 5 martie 2008, 14:09)

      Bascalie [anonim] i-a raspuns lui Lolix

      Avem o imaginatie bogata, noi romanii, ca urmare orice semicerc inchis va semana intotdeauna cu un desfacator de bere.. Stiti macar cum aratau primele sigle ale Dacia? Eu zic ca cineva si-a facut treaba cand a facut sigla asta, poate nu si-a facut-o stralucit, dar nici varza cum insinueaza pe-aici designeri celebri (de 10 ani, de 14 ani in breasla..). Hai sa fim seriosi.. Tot ce-a scos Dacia, cu sau fara Renault a fost motiv de comentat de catre tot poporul, ca de!, toti ne pricepem la masini, mai putin cei de la Dacia, nu? Exista viata si de partea cealalta a baricadei..
  • +3 (3 voturi)    
    Sigla (Marţi, 4 martie 2008, 17:21)

    corneliu [anonim]

    Super.... si daca o desprindeti de pe masina va deschideti si sticla de bere cu ea.
  • +2 (4 voturi)    
    Mişto (Marţi, 4 martie 2008, 17:23)

    Me Again [anonim]

    Arată ca un desfăcător de capace, dar îmi place. Simplu şi elegant.
  • +2 (2 voturi)    
    Sigla auto sau desfacator de dopuri? (Marţi, 4 martie 2008, 17:26)

    Ionut [anonim]

    Fara alte comentarii!
  • +4 (4 voturi)    
    Noua Dacie, 2 intr-una (Marţi, 4 martie 2008, 17:29)

    rilu_crocodilu [anonim]

    Cumperi o Dacie si cu noua sigla poti sa o folosesti ca si desfacator de sticle de bere!

    Hai ca dau o fuga sa-mi iau si eu una!
  • +2 (4 voturi)    
    dacia (Marţi, 4 martie 2008, 17:42)

    lushiab [anonim]

    park ar fi promotie la bere!knd se castigau inainte loganuri ! acum ! cumperi baxul shi iti da desfacator logan !
  • +1 (1 vot)    
    modern si simplu si robust si...... (Marţi, 4 martie 2008, 18:09)

    ender [anonim]

    ce naiba personalitate si brand o reprezenta (subscriu cu tarie) desfacatorul ala de capace cu aspect de trapez cu gusa?
    pana si prapaditii aia de copiatori din Asia gasesc un twist la orice furaciune.
    parerea mea, arata ca un trapez cu gusa care a fugit de la ora de geometrie si ii lasa gura apa dupa-o bere cu baietii.
  • +2 (2 voturi)    
    Mie mi se pare... (Marţi, 4 martie 2008, 18:17)

    platitorul roman [anonim]

    La prima privire mi s-a parut si mie desfacator de capace... Ar putea avea insa si o alta utilitate. Seamana cu o rascheta de gheata pentru parbriz. La cum functioneaza sistemul de dezaburire la Dacia, n-ar fi rau sa o ai la indemana. Sa-i faca domne si dintisori, ca la noi e iarna grea.
  • -1 (3 voturi)    
    Sandero&Sigla (Marţi, 4 martie 2008, 18:25)

    Florin [anonim]

    Imi place mai mult noua sigla si grila fata a lui Sandero.
  • 0 (2 voturi)    
    (...) (Marţi, 4 martie 2008, 18:38)

    #DeDreapta#6Case#DinMeditatii [utilizator]

    Daca ma chinuiam, si nu faceam o sigla mai penibila.
  • -2 (2 voturi)    
    right (Marţi, 4 martie 2008, 19:00)

    Clar [anonim]

    E foarte frumos. Nu pot sa nu remarc toti necunoscatorii cum isi dau cu parerea despre design de parca au facut 10 ani de scoala de design si stiu cu siguranta diferenta dintre un desfacator si o sigla.
    • +1 (1 vot)    
      Clar si pentru mine.. (Marţi, 4 martie 2008, 19:17)

      Dragos [anonim] i-a raspuns lui Clar

      Ai dreptate nu e un desfacator de capace de bere. E o sigla care face reclama la un desfacator de capace de bere ......
    • 0 (0 voturi)    
      CLATZA (Marţi, 4 martie 2008, 21:05)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui Clar

      Genial! Eu am facut 10 ani de design si nici peste inca 10 nu puteam sa scot un simbol asa de genial pentru un cazan de masina!

      E genial! E simbol pentru ce suntem! O natie de betivi laudarosi si puturosi!

      Vezi presedintele: betiv, mincinos, chior si anlafabet!!

      Este exact ce ne trebuie si ce meritam!

      Un desfacator de CAPACE!

      Genial!!!! Chiar e unic!!! Chiar ne reprezinta!

      Deci designerul a facut treaba buna!!!!

      HAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHA!!!!!!
      • -1 (1 vot)    
        Ai luat-o pe aratura! (Miercuri, 5 martie 2008, 10:30)

        Romanul [anonim] i-a raspuns lui Alex

        Rau de tot!

        Tot ce nu-ti convine este legat indiscutabil de Presedintele tarii.

        Ai talent, nu gluma!
    • +2 (2 voturi)    
      right-o (Miercuri, 5 martie 2008, 2:50)

      Trubac [anonim] i-a raspuns lui Clar

      Eu sunt un graphic artist si lucrez de 14 ani in domeniu, dar daca ar veni la mine cineva cu un astfel de design as crede ca vrea sa faca misto de mine. Asa ceva un pusti de clasa a V-a ar face.
      Pacat ca s-a mai distrus un brand romanesc.
    • 0 (0 voturi)    
      right (Miercuri, 5 martie 2008, 19:16)

      Si mai clar. [anonim] i-a raspuns lui Clar

      Nu trebuie sa faci studii nici la Belle Arte nici la vreo scoala de design nici macar o zi ca sa poti afirma ca un lucru iti place sau nu.
  • +1 (1 vot)    
    ii credeam mai destepti... (Marţi, 4 martie 2008, 19:10)

    sile [anonim]

    E urata,ce mai incolo si incoace.
    Plus ca marcile de traditie din lume nu-si schimba sigla dupa cum bate vantul.
    • +1 (1 vot)    
      .... (Marţi, 4 martie 2008, 19:41)

      rilu_crocodilu [anonim] i-a raspuns lui sile

      Asta e bullshit. Sti si tu ca nu au schimbat-o dupa cum a batut vantul. Au schimbat-o dupa cum s-au beshit francezii. Adevarul e ca in ultima vreme astia de la Renaul au cam luat-o pe aratura cu designul in general. Uitati-va de ex. la noul Laguna, sau la cariactura aia de Modus si sa nu mai vb. de fatza noului Twingo.

      In acest context nici nu ma mira ca nu le-a fatat mintea ceva mai destept decat un desfacator de capace. Ce mi-e insa si mai frica e ca nu cumva din exces de zel sa se-apuca sa-i traga un design din asta "futurist" si la Dacie, care oricum pe moment arata decent, ca vor trebui sa-i scada pretu cu macar 2000 de coco sa o mai poata vinde...

      Nu stiu exact care e problema lor, dar pe langa Peugeot sau Citroen, din pctul de vedera al atractivitatii design-ului baietii astia sunt in cadere libera.
  • +1 (1 vot)    
    desfacator de sticle de bere la halba :D (Marţi, 4 martie 2008, 19:35)

    Sasha [anonim]

    desfacator de sticle de bere la halba :D
  • +1 (1 vot)    
    sondaj? (Marţi, 4 martie 2008, 20:01)

    V [anonim]

    sunt curios daca au facut vre-un sondaj sa vada daca noul design place la popor. Dupa comentariile de mai sus eu cred ca nu. Au inlocuit un scut ascutit cu un scut bont si gaurit... Daaaaa.. clar e mai bine. :)
    Acuma sigla nu conteaza prea mult pentru ca masina se vinde datorita pretului nu datorita fuduliei consumatorului ;)
  • +1 (1 vot)    
    sigla DACIA (Marţi, 4 martie 2008, 20:20)

    BUTTER [anonim]

    la prima vedere/impresie si scoasa din context, sigla chiar seamana cu un desfacator de capace. in comentariile tv se afirma ca noua sigla face referire la emblema primelor autoturisme dacia. chiar nu vad legatura. totusi nu asta va fi argumentul numarul 1 pentru a se vinde. ce sa mai zic de cei de la kia, al caror "bau" din reclama nu i-a impiedicat sa obtina titlul de masina anului !!!
  • +1 (1 vot)    
    Oribil (Marţi, 4 martie 2008, 20:51)

    Bogdan [anonim]

    Stema e oribila! Cati bani si- a luat ala de a facut logo-ul asta de semana cu un desfacator de sticle? Adevarul e ca e "impresionanta" de nu s emai poate... Nici o marca ce se vrea de succes nu isi schimba sigla... ati mai vazut asa ceva la alte firme de masini?
    • +1 (1 vot)    
      schimbare sigla (Marţi, 4 martie 2008, 22:01)

      donache [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      Da, FIAT! Iti aduci aminte ce sigla aveau si cum o au acum?
      Eu cred ca pe masina va arata bine.
  • +1 (1 vot)    
    Capace de bere americana (Marţi, 4 martie 2008, 20:54)

    Filet [anonim]

    Ca urmare a globalizarii, berea incepe sa se americanizeze (adica sa se vanda la sticle de 0.33 litri sau la cutie). Cand globalizarea se va desavarsi, desfacatorul de capace va fi inutil (si extinct), deoarece berile americane se desfac prin defiletare. Prin urmare, logo-ul Dacia va fi unic.
  • +1 (1 vot)    
    sigla DACIA (Marţi, 4 martie 2008, 21:15)

    cramos [anonim]

    Da, eram sigur...Incercam sa facem si noi ceva si se trezesc unii dinte noi sa comenteze. Oameni buni, de aceea suntem unde suntem. Invatati sa luati ce este mai bun din tot. Se ridica unu, sar zece sa il traga la loc. Felicitari domnilor, suntem romani si asta vom fi mereu. Datorita unora ca voi vom ramane mereu in mocirla. Auzi...desfacator de bere...Frumos!!!
    • +1 (1 vot)    
      asa si? (Marţi, 4 martie 2008, 23:30)

      V [anonim] i-a raspuns lui cramos

      vrei sa spui ca nu seamana? vrei sa ne facem ca nu vedem?...
  • +1 (1 vot)    
    nasssoooolll (Marţi, 4 martie 2008, 21:17)

    io [anonim]

    Si Sandero mi se pare nashpa (parca e copie dupa Golf, n-are pic de personalitate), iar sigla chiar ca parca e desfacator de sticle, chiar imi placea sigla veche, apropo.
  • +1 (1 vot)    
    poc (Marţi, 4 martie 2008, 21:52)

    Alexandru [anonim]

    Dupa cum au spus deja prea multi, desfacatorul de sticle pe care scrie Dacia, nu face decat sa dovedeasca ca designerii exista degeaba, si se prefera in schimb ideile pocnitoare, generatoare de "zgomot" total neinspirat.
  • +1 (1 vot)    
    design? (Marţi, 4 martie 2008, 21:57)

    VioDesign Co Ltd [anonim]

    sincer, am citit doua trei carti de design, dar asa ceva este demn de un elev de clasa intai la care i se spune sa faca o sigla, nici o regula de desing, nu reprezinta nici o idee, nimic ... sau poate ca tocma asta vrea sa reprezinte... pacat, masina e ca design o treapta mai sus de logan, sigla insa ... cum e vorba... si-au dat cu firma-n cap...
  • +1 (1 vot)    
    Urita si banala! (Marţi, 4 martie 2008, 22:05)

    pOPESCU [anonim]

    Urita rau si emblema si masina assta Sandero!!!!
  • -2 (2 voturi)    
    Continuitate (Marţi, 4 martie 2008, 22:20)

    rise [anonim]

    ...asta s-a dorit. Acum fiecare vede dupa imaginatie si dupa ...

    http://lnk.nu/img240.imageshack.us/j0d.jpg

    Pe langa fotbal si politica, designul a devenit si el un domeniu facil. Era si cazul.
    • +1 (1 vot)    
      ??? (Miercuri, 5 martie 2008, 9:37)

      Bighi [anonim] i-a raspuns lui rise

      asta am inteles din articol.. dar ma chinui sa vad care e asemanarea.. sa gasesc puntea de legatura....
      • -1 (1 vot)    
        Puntea de legatura (Miercuri, 5 martie 2008, 10:08)

        rise [anonim] i-a raspuns lui Bighi

        Copiaza link-ul asta intr-o fereastra noua de explorer si vei vedea legatura:

        http://lnk.nu/img240.imageshack.us/j0d.jpg
  • +1 (1 vot)    
    Este reprezentativa !!! (Marţi, 4 martie 2008, 22:27)

    Andi [anonim]

    Arata exact ca un deschizator de sticle de bere.
    O tabla amarata, deci ... chiar ce este !!:))))))
  • +1 (1 vot)    
    desfacatoru' (Marţi, 4 martie 2008, 23:29)

    consumatorul turmentat [anonim]

    Draga Clar,
    Sper ca nu ai nici o legatura cu noua sigla :). Si eu, inainte sa fi vazut orice comentariu postat, din prima jumatate de secunda, m-am gindit la un desfacator! Citeste comentariile, mai rar ai sa vezi asa consens in Ro! Partea trista e ca au fost alocati bani si a fost alocat timp acestui proiect maret! sint oameni cu "studii de specialitate" care iau bani ca sa scrie pe un desfacator "Dacia" !!!! si tot grav mi se pare cum privesti tu situatia. considera toti oamenii care scriu aici consumatori. problema nu se pune ca acesti consumatori sa faca studii pina ajung sa vada intr-un desfacator o sigla futurista care debordeaza de originalitate, ci oamenii care au fost platiti (bine) trebuia sa impresioneze placut consumatorul.
    Domnule director, ati aruncat banii pe fereastra..baiatul de la poarta scotea ceva mai inteligent...garantat!
    Si asta e valabil pt orice industrie din Ro, dupa ce ca pta de creatie presteaza deplorabil, totusi (!) exista manageri (clienti) care accepta aceste produse "de creatie" si mai si platesc pentru ele....
  • 0 (2 voturi)    
    sunt cam acrii strugurii (Marţi, 4 martie 2008, 23:57)

    gogo [anonim]

    Mai baieti, lasati loganul in pace si mergeti prin germanica sa va asteapta o gramada de rapandule.
    Si in alta ordine de idei, ce prosti sunt si nemtii astia. Vand la romani scule de masini cu doar 4-500000 km si isi cumpara logan...
  • +1 (1 vot)    
    Beeeereeeeeee (Miercuri, 5 martie 2008, 0:16)

    Mata [anonim]

    Bere Dacia!!!
  • +1 (1 vot)    
    Rusinee (Miercuri, 5 martie 2008, 0:33)

    Marculetz [anonim]

    Multa scola o avut ala care o proiectat desfacaletzu asta de beri! Omu ala nu s-o gandit ca nu e ergonomic? Ca nu poti tine partea lata in palma si si nu poti manevra calumea partea ce o pui pe dopul berii? Nici dizainari profesionisti de desfacatoare de bere nu mai exista pe lumea asta. Rusine!!!!
    • 0 (0 voturi)    
      Acest comentariu este cel mai tare! (Miercuri, 5 martie 2008, 10:34)

      Romanul [anonim] i-a raspuns lui Marculetz

      CLAR!

      SUPER!
  • +1 (1 vot)    
    Groaznic! (Miercuri, 5 martie 2008, 7:32)

    DanaR [anonim]

    Chiar e nepotrivita. Asemanarea cu un desfacator de sticle este izbitoare. Cred ca un roman iubitor de prea multa bere a desenat-o, francezii imi par mai sofisticati...
    • 0 (0 voturi)    
      Oribil (Miercuri, 5 martie 2008, 9:31)

      Sorin Aradean [anonim] i-a raspuns lui DanaR

      Asa e Dana, un produs al unor designeri de toa-ta je-na. Ceva intre un desfacator de beri si rascheta de gheata pentru parbriz. Eu tare as vrea sa ma aflu in fata echipei de designeri, m-as uita drept in ochii lor si tare sint convins ca voi vedea nu incompetenta, ci un noian de caterinca in felul general in care isi abordeaza propria lor viata, dar mai ales a celor din jurul lor, rezultat al fatidicului "fabulospirit"... Vorba Principelui Radu intr-un recent interviu : "Succesul (la public al) lui Caragiale este insuccesul Romaniei".
    • 0 (0 voturi)    
      Francezii... (Miercuri, 5 martie 2008, 10:14)

      Stoewer [anonim] i-a raspuns lui DanaR

      Mda, francezii ar fi facut un tirbuson......

      Ca forma seamana si cu un lacat, sau cu o poseta intoarsa cu fundul in sus, numai buna sa si-o puna Columbeanca in cap, noua imagine a Romaniei in lume.

      Poate cineva de la Dacia ar avea un argument de ce s-a renuntat asa de repede la sigla introdusa o data cu Loganul. Arata mult mai bine

      Sper sa o faca din metal si nu din plastic, ca sa nu fiu nevoit sa cumpar "Noroc" la pet de 2,5 litri, bautura clientelei tinta.
  • -2 (2 voturi)    
    :) (Miercuri, 5 martie 2008, 8:05)

    alex [anonim]

    mie imi place:)
  • +1 (1 vot)    
    lipsa da imaginatie (Miercuri, 5 martie 2008, 10:40)

    ivil [anonim]

    cine a fost platit de pomana sa vina cu o astfel de idee/...cred ca producatorii vor sa faca bani din service...pentru ca incurajeaza consumul de bere cand esti la volan.
  • 0 (0 voturi)    
    ce-ar fi sa le spunem si lor ca e urata? (Miercuri, 5 martie 2008, 11:45)

    artemis07 [anonim]

    Degeaba ne plangem noi aici simbolul romanesc al Daciei daca nu le spunem si lor... sincer mie noua emblema mi se pare bataie de joc. Daca inainte eram mandra pe atrazile din Franta cand vedeam un Logan inmatriculat in Fr(macar venea din tara mea!) acum mi se pare asa urata sigla aia ca nici nu as cumpara masina!

    voila ce am gasit, eu am sa le zic ce nu-mi convine! macar sa stie...
    http://www.dacia.ro/servicii-pentru-clienti/vocea-clientului
  • -1 (1 vot)    
    E neterminat? (Miercuri, 5 martie 2008, 13:29)

    ciudat [anonim]

    Da, e neterminat, dar pentru banii astia ce vroiam?! :(
  • -1 (1 vot)    
    asemanare cu nissan qashqai (Miercuri, 5 martie 2008, 14:25)

    motootl [anonim]

    http://cache.jalopnik.com/assets/resources/2006/11/qashqai_cob.jpg
  • +1 (1 vot)    
    Sandero - desfacatorul de bere (Miercuri, 5 martie 2008, 14:48)

    skorpion [anonim]

    Am o reclama cu noul slogan Sandero, in semn de protest, intrati doar o secunda pe site si daca o sa va placa, dati-o mai departe ca si o campanie de protest. Multumesc!
    http://skorpionblog.wordpress.com/2008/03/05/desfacatorul-de-bere-dacia-sandero/
  • 0 (0 voturi)    
    Bataie de joc (Miercuri, 5 martie 2008, 15:45)

    Rzv [anonim]

    sigla facuta in bataie de joc pentru Dacia
  • +1 (1 vot)    
    guinness book (Miercuri, 5 martie 2008, 16:42)

    viomobil [anonim]

    frati romani, am infrant...in sfarsit intram si noi cu ceva remarcabil in cartea recordurilor, cel mai scump desfacator de bere, dacia sandero, care poate rivaliza cu succes si la capitolul briceag universal...cu cel elvetian, bine'nteles...pacat ca nu e stainless steel, da' cu o antifonare cred ca se rezolva.
  • 0 (0 voturi)    
    sigla veche era beton (Miercuri, 5 martie 2008, 18:33)

    iul [anonim]

    sigla veche arata muuuuuult mai bine; avea personalitate
  • 0 (0 voturi)    
    ? (Joi, 6 martie 2008, 0:16)

    rise [anonim]

    Frumos aici la voi...daca-ti place sigla iti iei - daca nu te faci cu +.
    Ma retrag si nici nu va salut!
    Buna seara si unanimitate placuta in continuare.
  • 0 (0 voturi)    
    pacat de sigla (Joi, 6 martie 2008, 16:29)

    Mirel Craciunescu [anonim]

    Automobilul Dacia e compromis de decenii asa ca...Pacat de frumoasa denumire Dacia
  • 0 (0 voturi)    
    Prostie "a la roumain"! (Joi, 6 martie 2008, 22:21)

    While Leif [anonim]

    Skoda si-a pastrat sigla de-a lungul timpului!
    La noi nu se poate deoarece "prostul pana nu-i fudul, parca nu e prost destul, nu-i asa?"
  • 0 (0 voturi)    
    Critici vs Solutii (Vineri, 7 martie 2008, 17:42)

    Cristina [anonim]

    fiecare dintre noi are dreptul sa-si exprime parerea, si atunci cand o facem, nu trebuie sa criticam; trebuie sa venim cu solutii.
    asa ca data viitoare cand mai scoti o perla din gura, gandeste-te atent !!!!!
    in cele din urma sunt banii companiei, chiar daca i-a pierdut, i-a aruncat pe geam sau oricum crezi tu, sunt banii ei si nu sunt luati din buzunarul tau.
    un alt brand romanesc distrus, face poporul de rusine........ de ce nu mergi tu la sediul companiei si sa spui "am venit si eu sa muncesc la voi pt 3 zile, nu am nevoie de bani; ma gandesc la bunastarea poporului nostru......" atunci sa te vad pe tine ca ai curajul sa critici ceva pentru care un grup de persoane si-a dat interesul.

    termina cu ametzelile astea de 2 bani, ia o gura de aer si vino cu SOLUTII data viitoare
  • 0 (0 voturi)    
    vreau si eu (Marţi, 11 martie 2008, 16:21)

    je [anonim]

    Sinergia faptelor a scremut acest obiect sinergic, razator de morcozi, desfacator de sticle si .........
    extraordinar....vai.... simbol!!!!!
    Promotie: la un bax de bere ai un sandero.....sau
    la un sac de morcovi.......
    aaaaaa.....ca veni vorba, am eu o propunere de simbol, la fel, sinergic, tot ce trebuie, pe post de tocator de carne si batator de covoare.
    poate la anu'..........
    va rooooog......


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version