Romtelecom a confirmat oficial, vineri, ca agentia United Media a castigat pitch-ul organizat de companie pentru serviciile de planificare si cumparare de media in urmatorul an. United Media va realiza, astfel, strategia de media pentru toate brandurile din portofoliul companiei - Romtelecom, ClickNet si Dolce. Tolontan daduse vestea pe surse, pe blogul sau, inca din 18 februarie.

Potrivit Romtelecom, pentru acest cont de media, detinut pana acum de MediaCom, au fost invitate la licitatie opt agentii, dar au depus oferte doar patru - Media Direction, Starcom, United Media si MediaCom. Tolontan scrie pe blogul sau ca acest cont se ridica la peste 9 milioane de euro in 2008.

Alte conturi anuntate in februarie si inceputul lunii martie:

  • Gaz de France a ales sa fie reprezentata pe piata romaneasca de Saatchi&Saatchi PR, in urma unei licitatii la care au mai participat Ogilvy PR si DC Communication.
  • Contul de media Credit Europe Bank a intrat de curand in portofoliul agentiei Media Planning Group (MPG). Anul trecut acest cont a fost administrat de Media Investment.
  • Ogilvy PR a castigat contul ING Bank Romania
  • Ogilvy Public Relations a castigat contul de relatii publice pentru ING Bank Romania
  • Ogilvy&Mather Romania a castigat contul de comunicare de brand pentru Cappy la nivel regional, in urma unei licitatii organizate de Coca-Cola Adriatic&Balkans Business Unit.
  • MediaCom a fost aleasa sa gestioneze in Romania contul de media pentru grupul bwin, platforma globala de divertisment si jocuri de noroc.
  • Brandstalk, parte a The Group, a castigat contul de creatie pentru medicamentul Ketonal, in urma unei licitatii organizate de producatorul Sandoz in ianuarie a.c..