Oana Stoenescu este, incepand cu luna martie, noul group media director al Media Direction, unde va coordona contul de media al Pepsi pentru toate brandurile din portofoliu, se arata intr-un comunicat al companiei. In ultimii trei ani, ea a ocupat pozitia de group media director la OMD.

Oana Stoenescu detine o experienta de peste 12 ani in domeniu si si-a inceput cariera ca media planner, in 1996.

“Oana este unul dintre acei oameni de media care chiar au un cuvant de spus pe aceasta piata. In plus, este un foarte bun cunoscator al industriei si unul dintre acei profesionisti care au format de-a lungul timpului echipe intregi de specialisti. Impreuna vom da un inteles nou termenului de “media creativa” livrand din ce in ce mai multe solutii inovative”, a declarat Razvan Varabiescu, managing director la Media Direction.

Media Direction a fost infiintata in anul 2001 si este agentia de media a grupului BBDO, parte a retelei internationale de comunicare Omnicom. Cu o structura formata din 58 de persoane, Media Direction ofera servicii integrate de media - buying, planning, strategie, research. Printre clientii agentiei se numara companii precum Allianz, Dacia Renault Nissan, Masterfoods, Pepsi, Scandia sau Wrigley.