Ciucas a ales agentiile Nicola Porter Novelli si New Media, ambele parte a The Group, pentru a dezvolta pe termen lung programul sau de PR, respectiv de comunicare online, potrivit unui comunicat al grupului de agentii. Acesta precizeaza ca cele doua companii au fost selectionate ca urmare a succesului pe care l-au avut cu proiectele derulate pentru acest brand anul trecut.

Nicola Porter Novelli si New Media vor dezvolta anul acesta programe de comunicare menite sa consolideze reputatia Ciucas drept "bere adevarata de la munte". Prima agentie va desfasura proiectele de comunicare interna, evenimente de PR si de relationare cu media, in timp ce a doua se va ocupa de proiectele speciale de comunicare online.

Tot din zona bauturilor, marti au fost anuntate doua proiecte interactive:

  • Senior Interactive a anuntat dezvoltarea portalului corporate al Heineken Romania, heinekenromania.ro, ce ofera informatii despre companie, istoria si valorile acesteia sau despre proiectele de responsabilitate sociala pe care le deruleaza.
  • Ogilvy One si OgilvyAction au lansat www.johnniewalker.ro, prezentat de brand manager-ul Johnnie Walker, Stefania Harabigiu, drept un proiect ce "face parte dintr-un plan amplu, ambitios si bine pus la punct pentru ca Johhnie Walker sa devina cat mai accesibil romanilor".