Google a lansat joi AdManager, un serviciu gratuit de gestionare a spatiilor publicitare de pe site-uri care va permite acestora sa vanda publicitate mai repede si sa acopere spatiile publicitare nevandute, potrivit The New York Times. Ad Manager este proiectat sa gestioneze felul in care reclamele sunt plasate pe site-uri si sa raporteze succesul acestora in randul consumatorilor.

Potrivit Google, este destul de flexibil pentru a permite publisherilor sa isi vansa singuri reclama, si permite folosirea Google AdSense pentru a acoperii spatiile publicitare nevandute.

Acest serviciu este gazduit pe serverele Google, iar publisherii de siteuri web il pot accesa prin intermediul unui browser Web.

Alte companii specializate, printre care si DoubleClick, ofera acest gen de servicii contra cost.

Potrivit siteului Webservator.ro, dupa aporbarea tranzactiei dintre Google si Doubleclick, Tim Armstrong seful departamentului de vanzari al Google a anuntat ca serviciul DART al Doubleclick, prin intermediul caruia ii era oferita unui site publicitate care sa aiba legatura cu continutul acestuia, va fi introdus in Google Content Network.