Brandstalk, o companie membra The Group, a marcat Ziua Internationala a Consumatorului (15 martie) indemnand la folosirea corecta a brandurilor. Pornind de la principiul ca marile schimbari incep cu cele petrecute la nivel local, echipa agentiei de creatie a impartit flyer-e care, sub mesajul “Stop brand abuse!” atrageau atentia asupra imitarii abuzive a brandurilor.

Acestea au fost concepute ca si un avertisment ce atrage atentia asupra capcanelor in care un consumator poate cadea zilnic. Sunt capcane intinse de falsificatorii brandurilor foarte puternice, atat de cunoscute incat schimbarea unei litere in logo devine aproape insesizabila. Materilale concepute de echipa Brandstalk ilustreaza diferenta dintre Fuma si Puma, Adibas si Adidas, Naik si Nike sau Lacosta si Lacoste. Echipa de creatie a realizat sapte executii care ilustreaza pe una dintre fete un nume de brand modificat, iar pe verso un colaj de imagini cu produse ce imita branduri consacrate.

“Initiativa a fost foarte bine primita de cei cu care am stat de vorba. Au citit cu atentie flyer-ele. Au avut intrebari, iar noi le-am oferit raspunsuri. Ne-am bucura sa stim ca, in urma activitatii noastre de atragere a atentiei, consumatorii nu vor mai fi la fel de usor mintiti de falsuri si de imitatii atat de brutale”, a declarat Marian Enache, Creative Director Brandstalk.

15 martie a fost declarata Ziua Mondiala a Drepturilor Consumatorilor in 1983 de catre Organizatia Internationala a Uniunilor de Consumatori. Ziua de 15 martie intrase in istorie ca o zi dedicata consumatorilor inca din 1962, cand J.F.Kennedy, presedintele Statelor Unite ale Americii, rostea catre Congresul American mesajul care susţinea, pentru prima data, existenta a patru drepturi fundamentale ale consumatorilor.

The Group include 14 agentii specializate in domeniile media, creatie, relatii publice, cercetare, productie audio-video si dezvoltare de continut media. Din The Group fac parte agentiile Media Investment, Brandstalk, Nicola Porter Novelli, Events&Production, BT Production, House of Media, Touch Communication, New Media, Innovaty, PosterCom, Q research, My Media, The Media Partnership si Navidoo.