Kanal D isi revendica pozitia de lider de audienta cu meciul Rapid-Steaua de joi seara. Potrivit datelor furnizate de GfK si prelucrate de postul de televiziune, meciul a avut in medie, pe publicul tinta comercial de 18-49 de ani, o cota de piata de 27,7% si un rating de 11,8%. Potrivit unui comunicat al postului, peste 2,9 milioane de telespectatori urmareau acest post in "minutul de aur" al partidei, 21.59.

Doar postul Acasa TV, cu telenovela "Inima de tigan" s-a apropiat in timpul meciului de audienta derby-ului Rapid-Steaua.

La randul sau, Realitatea TV anunta ca a fost lider de audienta la nivel urban in intervalul 22.30-24.00, dupa intreruperea brusca a meciului. Potrivit datelor GfK prelucrate de acest post, emisiunea Realitatea sportiva" a fost urmarita, in medie, de peste 300.000 de telespectatori. Rating-ul mediu pe acest interval a fost 2,8% si cota de piata de 9,2%.