Noul model Renault Laguna va fi promovat pe piata romaneasca printr-o campanie media semnata de Media Direction, ce a inceput saptamana trecuta si se va incheia pe 13 aprilie. Campania a debutat in publicatiile Gazeta Sporturilor, Jurnalul national si Evenimentul Zilei si prin spoturi radio-TV in care apare, in premiera pentru asemenea productii, vocea actorului Ion Caramitru.

Creatia a fost asigurata de agentia Publicis. Potrivit unui comunicat de presa, campania va avea si componente Internet, outdoor, indoor, si BTL.

Mesajul campaniei tine de ideea de siguranta, confort si placerea de a conduce.

Alte campanii "revendicate" in ultimele zile:

  • Saatchi&Saatchi desfasoara o campanie pentru Toyota Yaris, ce marseaza pe cele "7 avantaje" ale acestui vehicul. Saatchi&Saatchi prezinta, intr-un comunicat de presa, realizarea campaniei dupa aceleasi idei prezentate drept avantaje Yaris. Campania va rula pe TV, outdoor, online, print si in-store.
  • DRAFTFCB a realizat creatia pentru campania "Happy Ending Credit" a Piraeus Bank, in care adapteaza "Carmen" si "Romeo si Julieta" in ideea ca si publicul-tinta al campaniei nu are nevoie decat de finaluri fericite, chiar si cand e vorba de fictiune.