Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic

Media Direction, Publicis si Ion Caramitru fac reclama la Renault Laguna

de C.I.     HotNews.ro
Luni, 24 martie 2008, 14:21 Economie | Media & Publicitate

Noul model Renault Laguna va fi promovat pe piata romaneasca printr-o campanie media semnata de Media Direction, ce a inceput saptamana trecuta si se va incheia pe 13 aprilie. Campania a debutat in publicatiile Gazeta Sporturilor, Jurnalul national si Evenimentul Zilei si prin spoturi radio-TV in care apare, in premiera pentru asemenea productii, vocea actorului Ion Caramitru.

Creatia a fost asigurata de agentia Publicis. Potrivit unui comunicat de presa, campania va avea si componente Internet, outdoor, indoor, si BTL.

Mesajul campaniei tine de ideea de siguranta, confort si placerea de a conduce.

Alte campanii "revendicate" in ultimele zile:
  • Saatchi&Saatchi desfasoara o campanie pentru Toyota Yaris, ce marseaza pe cele "7 avantaje" ale acestui vehicul. Saatchi&Saatchi prezinta, intr-un comunicat de presa, realizarea campaniei dupa aceleasi idei prezentate drept avantaje Yaris. Campania va rula pe TV, outdoor, online, print si in-store.
  • DRAFTFCB a realizat creatia pentru campania "Happy Ending Credit" a Piraeus Bank, in care adapteaza "Carmen" si "Romeo si Julieta" in ideea ca si publicul-tinta al campaniei nu are nevoie decat de finaluri fericite, chiar si cand e vorba de fictiune.























VIDEO Economistii-sefi ai primelor 3 banci comerciale, despre evolutia economiei romanesti. Ce proiecte mari de investitii finanteaza bancile la ora actuala?

Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, Horia Braun (BCR), Florian Libocor (BRD-GSG) si Andrei Radulescu (BT) au discutat luni dimineata, in cadrul unei mesei rotunde organizate de HotNews.ro si StartupCafe.ro, despre investitiile bancilor in economie romaneasca si starea actuala a economiei, precum si despre fluctuatiile care au tinut prima pagina in ultima perioada.
  • A. Radulescu: Daca statul nu investeste, atunci de ce sa isi asume sectorul privat riscuri?
  • F. Libocor: Banii se duc acolo unde exista certitudini, predictibilitate, stabilitate. Lipsa acestor caracteristici loveste in mai multe zone, cu precadere in investitii.
  • H. Braun: Speram la o dinamica pozitiva, insa trebuie sa puna umarulul statul,bancile, si managementul companiilor.

459 vizualizari




ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri