Scoala de creatie publicitara ADC*RO a ales 64 de elevi dupa evaluarea celor peste 1000 de inscrieri inregistrate. Prima generatie a acestei scoli, la care pun umarul cele mai cunoscute nume din creatia publicitara romaneasca, va incepe seminariile si sesiunile de lucru in agentii la 1 aprilie.

Instructorii, directori de creatie in principalele agentii, spun, potrivit unui comunicat de presa, ca abia acum incepe greul pentru cei admisi, care trebuie sa dovedeasca faptul ca merita sa lucreze intr-o agentie. Tutorii, care au evaluat si lucrarile inscrise, observa insa ca nivelul aplicatiilor a fost foarte slab si ca majoritatea celor selectati nu s-au ridicat nici pe departe la nivelul asteptarilor.

"A fost absolut stupefiant cat de "la pleazna" au tratat candidatii acest mic test. A fost incredibil cum nici macar nu isi dadeau seama ce anume scria acolo ca trebuie sa faca. (...) Nu pot decat sa le prezic celor admisi cu fantastic de multa indulgenta la aceasta prima editie ca daca si in scoala au sa dea dovada de un "angajament" la fel de mare, au sa plece din ea la fel de entuziasti dar la fel de slabi ca in prezent" spune Serban Alexandrescu, Creative Director Headvertising, citat in comunicat.

La finalul scolii, studentii care s-au dovedit a fi cei mai talentati pot primi oferte din partea agentiilor si departamentelor de creatie, promit organizatorii.