Publicatia Business Magazin propune in ultimul sau numar o serie de schimbari grafice menite sa il atraga pe "noul cititor de business din Romania". Schimbarile tin cont de faptul ca, potrivit SNA, multi dintre cititorii fideli ai revistei au urcat in ierarhie, veniturile lor au crescut, insa au mai putin timp la dispozitie.

Ce schimbari propune Business Magazin:

  • Layout bazat pe multe elemente grafice prin care este subliniata esenta articolelor
  • Schimbari grafice substantiale in sectiunea Prim Plan, conceputa drept sumar al evenimentelor saptamanii
  • Dezvoltarea sectiunii dedicate Internetului si noilor tehnologii

Potrivit unui comunicat ce anunta aceste schimbari, Business Magazin isi revendica cititori cu o medie de varsta de 36 de ani si care ar fi manageri in proportie de 44%, potrivit Studiului National de Audienta.

Audienta Business Magazin a scazut cu 6,9% la ultimul val SNA (octombrie 2006-octombrie 2007) fata de precedentul val (ianuarie 2006-ianuarie 2007), dupa cum nota recent, pe blogul sau, Iulian Comanescu. Media lunara de copii difuzate in decembrie 2007 era de 16.600, potrivit BRAT.