Aglomeratie mare la LPF

Patru televiziuni si un distribuitor de continut vaneaza drepturile TV pentru Liga 1

de A.S.     HotNews.ro
Vineri, 28 martie 2008, 15:55 Economie | Media & Publicitate

Liga Profesionista de Fotbal a primit vineri dosarele de licitatie pentru drepturile TV ale urmatoarelor trei editii din campionat. Stabilind de la bun inceput o suma de 18 milioane de euro pe sezon, Liga lui Mitica a procedat la o selectie drastica a candidatilor: la incheierea procesului de inscriere, LPF a primit trei candidaturi oficiale - Realitatea Media (impreuna cu Telesport), Antena 1 (in parteneriat strategic cu RCS RDS) si Kanal D.

Descurajata de suma de plecare in licitatie, TVR a renuntat sa participe: postul national de televiziune nici macar nu a achizitionat caietul de sarcini! Totodata, ziua de vineri a mai oferit o surpriza: nu s-a inscris nici Boom (explicatia ar fi aria de acoperire a platformei - conform caietului de sarcini, concurentii la licitatie ar fi trebuit sa ofere garantia ca acopera 60 la suta din teritoriul Romaniei).

Inscrierile pentru licitatie au oferit surprize: Realitatea Media a cumparat Telesport (actualul detinator al drepturilor), iar Antena 1 s-a inscris pe ultima suta de metri dupa ce, potrivit mai multor surse - inclusiv Tolontan pe blogul sau - a finalizat parteneriatul strategic cu cablistii de la RCS RDS. Reprezentantii Antena 1 si RCS RDS au evitat sa confirme parteneriatul.

Contactat de HotNews.ro, jurnalistul Catalin Tolontan a comentat schimbarile spectaculoase petrecute pe ultima suta de metri in aceasta lupta: "Prin achizitia Telesport, RealitateaTV si-a eliminat un concurent din licitatie si a cumparat un brand unde poate declina o parte a drepturilor tv in cazul in care va cistiga licitatia. Antena 1 a replicat spectaculos, prin faptul ca s-a aliat cu RCS-RDS. E o tendinta pe piata mondiala ca un producator de continut (A1) sa faca un parteneriat strategic cu un distribuitor de continut (RCS-RDS)".

Licitatia propriu-zisa va avea loc luni.





















Articol sustinut de Superbrands

AmCham  - 25 de ani de impact in Romania, prin sustinerea consultarii intre mediul public si privat, pentru dezvoltarea Romaniei

Camera de Comert Americana in Romania (AmCham Romania) este de 25 de ani intre cele mai reprezentative asociatii ale comunitatii de afaceri din Romania, fiind recunoscuta drept un promotor al dialogului public-privat pe teme ce privesc mediul de afaceri, politicile publice cu impact asupra economiei, competitivitatea Romaniei sau dinamica relatiilor comerciale intre SUA si Romania.

602 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri