Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic

Coca-Cola a modificat design-ul sticlei de 500 ml

de Dragos Comache     HotNews.ro
Luni, 31 martie 2008, 16:18 Economie | Media & Publicitate

Coca-Cola si-a modificat un element de brand, schimband design-ul sticlei de 500 ml. Prin lansarea noii sticle de Coca-Cola de 500 ml se marcheaza prima schimbare importanta a design-ului sticlei din ultimii 23 de ani.

"Am reinventat si reinterpretat sticla de Coca-Cola de 500ml, am conceput o noua sticla care reuseste sa ofere acel confort atat de necesar unei persoane active. Noua sticla de Coca-Cola vorbeste despre angajamentul companiei Coca-Cola de a crea mereu noi si noi ambalaje care sa satisfaca nevoile si dorintele mereu in schimbare ale consumatorilor”, a declarat Elena Serban, Brand Manager Coca-Cola Romania si Republica Moldova.

Potrivit companiei, noua sticla este mai usor de manuit, de deschis si de inchis, aceste caracteristici fiind completate de un design elegant si fresh.

Noua sticla de 500 ml, ce va inlocui toate sticlele de Coca-Cola, Coca-Cola light si Coca-Cola zero de 500 ml, a aparut pe piata romaneasca pe 28 martie.





















Articol sustinut de Superbrands

AmCham  - 25 de ani de impact in Romania, prin sustinerea consultarii intre mediul public si privat, pentru dezvoltarea Romaniei

Camera de Comert Americana in Romania (AmCham Romania) este de 25 de ani intre cele mai reprezentative asociatii ale comunitatii de afaceri din Romania, fiind recunoscuta drept un promotor al dialogului public-privat pe teme ce privesc mediul de afaceri, politicile publice cu impact asupra economiei, competitivitatea Romaniei sau dinamica relatiilor comerciale intre SUA si Romania.

768 vizualizari




ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri