Realitatea TV va investi aproximativ doua milioane de euro intr-un canal international de stiri, care va lua nastere pana la sfarsitul acestui an, se arata intr-un comunicat al postului TV. Noul post, Realitatea International, va emite prin satelit si va avea ca public tinta cei peste trei milioane de romani care traiesc in Spania si Italia.

"Totul a inceput cu 1 decembrie, odata cu lansarea birourilor Realitatea TV la Roma, respectiv Madrid, actiune care a avut un mare impact asupra comunitatilor de romani din cele doua tari. In scurt timp, proiectul celor doua statii internationale a devenit Realitatea International. Noul post isi propune sa fie aproape de marile comunitati de romani, pentru ca lor li se adreseaza”, a declarat Liliana Anghel, project manager al Realitatea International.

Statiile Realitatea International de la Madrid si Roma vor fi conduse de Robert Turcescu, respectiv Andrei Gheorghe.

"Este vorba de ridicarea unui proiect incepand de la zero iar eu am fost intotdeauna interesat de activitatile de pionierat. Sper ca proiectul Realitatea TV sa insemne pentru comunitatea celor aproape 2 milioane de romani din Spania un cadou extraordinar si sansa de a mentine legatura cu Romania”, a spus Robert Turcescu, manager al Realitatea TV Spania.

La randul sau, Andrei Gheorghe, managerul statiei din Italia, a precizat ca "am de gand sa fiu un manager-jucator, in acelasi timp jurnalist dar avand permanent in minte ca prin tot ceea ce facem acolo vom fi un alt fel de ambasada a Romaniei”.

Realitatea International isi propune sa acopere toate marile comunitati romanesti din lume cu o grila de programe care va contine in proportie de 70% jurnale de stiri.

Realitatea TV face parte din trustul de presa Realitatea–Catavencu, iar acesta mai detine, printre altele, posturile Romantica TV si The Money Channel, retelele Radio Guerrilla si Realitatea FM, agentia de presa NewsIn si publicatiile "Academia Catavencu", "Cotidianul", "Business Standard" si "Money Express".