CNA a interzis spoturile audio pentru Foltene pe timpul zilei

de Alina Musatoiu     HotNews.ro
Joi, 3 aprilie 2008, 17:15 Economie | Media & Publicitate

Consiliul National al Audiovizualului, intrunit in sedinta publica, a interzis difuzarea spoturilor radio Foltene inainte de orele 22.00. In ciuda faptului ca spoturile nu contin nici un fel de obscenitati, CNA si-a justificat decizia prin faptul ca spoturile “au evidente conotatii sexuale”, ceea ce “afecteaza dezvoltarea psihica sau morala a minorilor.”

“Audienta radiourilor de drive-time este cvasi-nula dupa zece seara, deci e ca si cum CNA ar fi interzis difuzarea spoturilor. Cat despre dezvoltarea psihica a copiilor, cred ca e mai daunator pentru ei sa creada ca sunt rezultatul unui desant aerian realizat de niste pasari cu cioc lung si rosu. In acelasi timp, CNA nu are nici un fel de probleme cu faptul ca fetitele cresc complexate ca nu arata ca fetele photoshop-ate de pe copertile revistelor” declara Serban Alexandrescu, directorul de creatie al agentiei Headvertising, agentia care a creat campania Foltene.

“Nu vad unde ar fi problema, majoritatea posturilor de radio difuzeaza reclame, dupa ora 22,  in emisiunile lor. Se considera ca, dupa ora 22, copiii nu mai asculta posturile de radio”, a declarat Gelu Trandafir, membru CNA.

 “Am recurs la aceasta modalitate de promovare nu doar pentru ca bugetul era infim, ci si pentru ca ni se pare de bun simt sa comunicam si remediul natural pentru caderea parului, nu doar alternativa artificiala. Numai ca remediul natural este de obicei trecut sub tacere, pentru ca nu aduce bani” spune Cornel Gologan, copywriter-ul care a scris spoturile.

Acesta adauga: “Daca ar fi fost voie sa facem publicitate comparativa, ca in Statele Unite, ar fi fost mult mai simplu, pentru ca principiul activ al lui Foltene este in mod evident net superior competitiei, dar tot CNA-ul ne interzice sa discutam deschis si concret despre produse si competitie”.

Motivul CNA, conform deciziei nr. 223 din 27.03.2008, este ca spoturile intra in  "categoria producţiilor audiovizuale care pot afecta minorii", avand "evidente conotaţii sexuale". Intrebat cum ar putea comenta aceasta decizie, avand in vedere ca in licee si scoli sunt predate cursuri de educatie sexuala, Gelu Trandafir a comentat: "Deciziile Ministerului Educatiei nu sunt problema CNA", institutia ocupandu-se de "audiovizual, nu de educatia in scoli".

Aici poti asculta cele doua spoturi radio Foltene.





















Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

2631 vizualizari

  • 0 (2 voturi)    
    Ce reclame nesimtite ! (Joi, 3 aprilie 2008, 20:24)

    Razvan007 [utilizator]

    Nu numai ca nu sunt potrivite pentru copiii, dar sunt pur si simplu de prost gust. Mi se par de prost gust reclamele care incearca sa vanda (spre exemplu) ciorapi, tancuri, legume, pioneze sau pamant de gradina facand apel la sex. Nu este foarte greu sa prezinti un produs sau serviciu in mod creativ, dar cand nu te duce capul, faci apel la sex si ai incheiat treaba.

    In plus, domnului Cornel Gologan ii place sa faca pe intelectualul:

    "Am recurs la aceasta modalitate de promovare nu doar pentru ca bugetul era infim, ci si pentru ca ni se pare de bun simt sa comunicam si remediul natural pentru caderea parului, nu doar alternativa artificiala."

    Deci domnii au creat aceasta reclama cu gandul la interesul public. Romanii nu sunt foarte motivati sa faca sex si de asta le cade parul. Noroc cu domnul Cornel Gologan care le-a adus aminte romanilor ca trebuie sa bage “vaporul in port” cat mai des !
    • 0 (2 voturi)    
      corect (Joi, 3 aprilie 2008, 21:52)

      Mos Craciun [anonim] i-a raspuns lui Razvan007

      Subscriu, spoturile sunt de un prost gust evident...
  • 0 (0 voturi)    
    Sub orice critica... (Joi, 3 aprilie 2008, 23:56)

    sin [anonim]

    Din pacate, "advertising-ul" de la noi e plin de asemenea nulitati ce pozeaza in intelectuali creativi. Ce deprima mai tare decat existenta lor, e prostul care ii plateste.
    Headvertising? poate Curvertising...
  • +1 (1 vot)    
    despre filme nimic (Vineri, 4 aprilie 2008, 10:49)

    Aurel [anonim]

    Dar CNA-ul de ce nu spune nimic despre serialul de pe Acasa TV, Inima de tigan (sau cum s-o numi), unde predomina limbajul si comportamentul vulgar?
  • 0 (0 voturi)    
    Website la campania sus mentionata (Vineri, 4 aprilie 2008, 13:44)

    Laur [anonim]

    www.sexsaufoltene.ro
    • 0 (0 voturi)    
      deci e tare (Miercuri, 9 aprilie 2008, 18:21)

      cosmin [anonim] i-a raspuns lui Laur

      site-ul e tare
  • 0 (0 voturi)    
    Nu s-a inteles nimic (Duminică, 15 iunie 2008, 12:03)

    Stefan [anonim]

    Daca spuneti ca se face "apel" la sex inseamna ca nu ati inteles nimic. Cel mai bun remediu impotriva caderii parului este sexul. Si faptul ca sex-ul pentru multa lume este un subiect tabu, si pentru oamenii incuiati reperzinta o "nulitate" orce se refera la sex, nu inseamna ca aceasta idee de reclama nu este buna. Eeste CEA MAI BUNA idee din ultimii ani. Cei ce considera sex-ul ceva nepotrivit, sa nu mai faca! Si lasati minorii sa afle ca nu ne-a adus barza, si mai ales sa invete partile bune si rele ale sex-ului si sa nu ajunga la homosexualitate!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version