Grupul Lowe, ce cuprinde Lowe&Partners, Initiative, Brand Connection si Lowe PR s-a mutat intr-un nou sediu, potrivit unui comunicat de presa remis luni. Comunicatul vorbeste si despre o "campanie virala" prin care si-a pregatit anuntul. Este vorba despre mai multe clipulete de mai multi mega fiecare, filmate, majoritatea, cu telefonul mobil si atasate la mesaje care au lovit inbox-urile multor oameni din presa si publicitate incepand de saptamana trecuta.

Ultimul astfel de "spot" este atasat chiar mesajului ce include comunicatul de presa si masoara aproape 5 MB. El prezinta crampeie de la o petrecere Lowe, in care apare si Bodo, dar pe fundalul sonor asigurat de Robbie Williams ("Let me entertain you").

Celelalte clipuri prezinta "aspecte" din timpul plecarii celor de la Lowe din adresa lor de pana acum, Radu Voda 17, l cea noua, din Ceasornicului 17 (langa Herastrau). Personajele folosesc pe alocuri limbaj vulgar, iar uneori nu se intelege mai nimic din ceea ce spun.

"Strategia" a fost folosita, cu cateva saptamani in urma, si in propagarea clipului "Feedback is 50", prezentat drept viral pentru Testul de Afacereza al The Money Channel.

Detalii "tehnice"

Deceniul trecut, cand e-mailul incepea sa fie folosit ca instrument de PR, o regula mai putin aplicata in Romania, dar cu mare trecere in alte tari, spunea ca nu e bine sa atasezi documente unui e-mail ci mai bine bine prezinti informatia in continutul mesajului. Aceasta deoarece nu toti destinatarii pot avea programul de tip Office folosit de PR-ul respectiv, iar doc-urile, unele dintre ele cu imagini importate masurand sute de kb sau poate cativa MB, puteau bloca, la destinatie, casutele postale.

In presa din Romania, se stie ca in unele redactii exista, in continuare, folosite instrumente de tip Outlook ce permit praguri joase de marime pentru mesajele primite/trimise. Cu toate acestea, "campania" Lowe - prin care fiecare clip era trimis "in atas" de la cate doua-trei adrese "inventate" catre fiecare destinatar, pentru a lasa impresia de "viral".

Clipurile au fost postate si pe YouTube/Trilulilu, insa nu au reusit sa stranga mai mult de cateva zeci de vizualizari fiecare - exceptie facand unul dintre primele spoturi, "Soferii de la Lowe", care avea marti dimineata circa 450 de vizualizari.

Trebuie totusi remarcat ca luni comunicatul Lowe avea atasat doar clipul de 4,8 MB - informarea propriu-zisa fiind plasata in format text in continutul acestuia mesajului.

Iata clipurile folosite:

Soferii de la Lowe

Ultimul din creatia Lowe

Pustiu in creatia Lowe

Spa

Ultima petrecere pe terasa