Lowe isi lasa in inboxurile partenerilor stresul mutarii in sediu nou

de C.I.     HotNews.ro
Marţi, 8 aprilie 2008, 11:44 Economie | Media & Publicitate

Imagine din ultimul spot Lowe
Grupul Lowe, ce cuprinde Lowe&Partners, Initiative, Brand Connection si Lowe PR s-a mutat intr-un nou sediu, potrivit unui comunicat de presa remis luni. Comunicatul vorbeste si despre o "campanie virala" prin care si-a pregatit anuntul. Este vorba despre mai multe clipulete de mai multi mega fiecare, filmate, majoritatea, cu telefonul mobil si atasate la mesaje care au lovit inbox-urile multor oameni din presa si publicitate incepand de saptamana trecuta.

Ultimul astfel de "spot" este atasat chiar mesajului ce include comunicatul de presa si masoara aproape 5 MB. El prezinta crampeie de la o petrecere Lowe, in care apare si Bodo, dar pe fundalul sonor asigurat de Robbie Williams ("Let me entertain you").

Celelalte clipuri prezinta "aspecte" din timpul plecarii celor de la Lowe din adresa lor de pana acum, Radu Voda 17, l cea noua, din Ceasornicului 17 (langa Herastrau). Personajele folosesc pe alocuri limbaj vulgar, iar uneori nu se intelege mai nimic din ceea ce spun.

"Strategia" a fost folosita, cu cateva saptamani in urma, si in propagarea clipului "Feedback is 50", prezentat drept viral pentru Testul de Afacereza al The Money Channel.

Detalii "tehnice"

Deceniul trecut, cand e-mailul incepea sa fie folosit ca instrument de PR, o regula mai putin aplicata in Romania, dar cu mare trecere in alte tari, spunea ca nu e bine sa atasezi documente unui e-mail ci mai bine bine prezinti informatia in continutul mesajului. Aceasta deoarece nu toti destinatarii pot avea programul de tip Office folosit de PR-ul respectiv, iar doc-urile, unele dintre ele cu imagini importate masurand sute de kb sau poate cativa MB, puteau bloca, la destinatie, casutele postale.

In presa din Romania, se stie ca in unele redactii exista, in continuare, folosite instrumente de tip Outlook ce permit praguri joase de marime pentru mesajele primite/trimise. Cu toate acestea, "campania" Lowe - prin care fiecare clip era trimis "in atas" de la cate doua-trei adrese "inventate" catre fiecare destinatar, pentru a lasa impresia de "viral".

Clipurile au fost postate si pe YouTube/Trilulilu, insa nu au reusit sa stranga mai mult de cateva zeci de vizualizari fiecare - exceptie facand unul dintre primele spoturi, "Soferii de la Lowe", care avea marti dimineata circa 450 de vizualizari.

Trebuie totusi remarcat ca luni comunicatul Lowe avea atasat doar clipul de 4,8 MB - informarea propriu-zisa fiind plasata in format text in continutul acestuia mesajului.

Iata clipurile folosite:

Soferii de la Lowe



Ultimul din creatia Lowe



Pustiu in creatia Lowe



Spa



Ultima petrecere pe terasa






















Material sustinut de BRD Groupe Société Générale

5 motive de cheltuit banii - electronice pentru casa. Idei de cadouri si rasfat

Decembrie este luna cadourilor si in toata nebunia asta trebuie sa mai cumperi si cate ceva pentru casa ta. Bine, sau poate vrei sa faci un cadou unor apropiati, asa ca de "casa noua". Motive de cheltuit bani se vor gasi mereu. Asadar, va propunem o lista de "motive" pentru cheltuit banii, mai ales ca acum e ocazia perfecta sa beneficiezi de ofertele de Craciun ale comerciantilor.

1463 vizualizari

  • +2 (2 voturi)    
    Pe cine intereseaza prostia asta? (Marţi, 8 aprilie 2008, 11:58)

    Radu [anonim]

    Pe nimeni.
  • 0 (0 voturi)    
    prost gust... (Marţi, 8 aprilie 2008, 11:59)

    Alx MAX [anonim]

    Cred ca vreun mare strateg in ale marketing-ului s-a gandit el, in euforia produsa de un loc mai mare de intins picioarele, sa trimita clip-uri! Si daca s-au mutat, ce? Consider ca e de prost gust sa atragi atentia in felul asta! Ca sa nu mai vorbim de imensul trafic inutil pe Internet!
  • +1 (1 vot)    
    Pe langa faptul ca sunt penibili... (Marţi, 8 aprilie 2008, 12:26)

    moi [anonim]

    Hotnews le mai si face reclama, doar doar or mai viziona 3 plictisiti mega clipurile. Tzoparlanarta romaneasca veritabila. Manc-ati-ash.. .cica asa se zice acum in PR. Puii mei. O fi.
  • 0 (0 voturi)    
    Anti-Spam (Marţi, 8 aprilie 2008, 12:34)

    Cristi [anonim]

    Pe astia nu-i amendeaza nimeni pentru spam? E o reclama nedorita ca sa nu mai spun de neplacerile provocate administratorilor de retele din diversele companii unde au fost aruncate gunoaiele astea. Astfel de reclame face Lowe? Ca sa nu mai vorbesc de marketingul agresiv si abuziv... mi se par exact genul de corporatisti incuiati carora li se aprinde un beculet si trambiteaza in toate zarile descoperirea lor fenomenala ce altora li se pare o... mizerie (ca si asa e folosit cuvantul asta des pe Hotnews :P)
  • 0 (0 voturi)    
    Inca o precizare (Marţi, 8 aprilie 2008, 14:10)

    Cristi [anonim]

    Lowe e o multinationala cu un buget imens asa ca am sa le dau o idee (poate citeste vreun manager plictisit de acolo...) de colaborare cu statul roman (toata lumea stie ca afacerile cu statul sunt banoase): reclame pentru a strange donatori de sange. Stiti foarte bine campaniile de genul: "Excesul de sare, zahar si grasimi dauneaza sanatatii" ei bine, de ce nu ar face un lucru bun acesti Lowe si ar lansa o campanie de genul: "Donati sange pentru a salva viata unui copil"?
    • 0 (0 voturi)    
      penibiiil (Marţi, 8 aprilie 2008, 20:40)

      Florin [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      penibil.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version