Filiala din Romania a International Advertising Association a castigat Golden Tulip Award, in competitia IAA Chapter Excellence Award, premiu de excelenta ce recunoaste meritele filialei care a contribuit cel mai activ la indeplinirea obiectivelor organizatiei in ultimii 2 ani. Este cel de-al patrulea semn de recunoastere, la nivelul organizatiei mondiale, pentru publicitatea romaneasca, dupa numirea lui Felix Tataru in conducerea IAA Worldwide, dupa premiul acordat Ogilvy Romania si dupa prezentarea Scolii IAA ca exemplu de buna practica, in ajunul summitului bianual al IAA de la Washington.

Premiul a fost decernat miercuri, 8 aprilie, la Washington, in cadrul Congresului mondial IAA, anunta IAA Romania. Filiala romaneasca le-a "invins" pe cele din New York, Sri Lanka, Italia si Polonia. Presedintele IAA Worldwide, Indra Abidin, a fost cel care a anuntat, miercuri seara, castigatoarea Golden Tulip.

IAA Romania reuneste principalii actori de pe piata de profil din Romania - agentii de publicitate, media si mari clienti - si are drept scop sa apere interesele tuturor acestora in conditiile dezvoltarii industriei de marketing si comunicare.

Cu o zi inaintea decernarii Golden Tulip, in cadrul celui de-al 41-lea congres IAA Worldwide, Ogilvy Romania a primit premiul Silver la categoria video in cadrul editiei de anul acesta a IAA Worldwide Responsibility Awards, cu spotul "Andrei" realizat pentru campania de CSR a Petrom, "Resurse pentru viitor".

In prealabil, IAA a anuntat numirea lui Felix Tataru, presedinte IAA Romania, in pozitia de vicepresedinte al IAA Worldwide, in timp ce proiectul educational al filialei romanesti, Scoala IAA, a fost prezentat drept exemplu de buna practica in cadrul unui eveniment desfasurat pe marginea Congresului de la Washington, eveniment dedicat educatiei in domeniu.