Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic

Vinul.ro se face hartie

de D.C.     HotNews.ro
Marţi, 15 aprilie 2008, 13:13 Economie | Media & Publicitate

Site-ul Vinul.ro se va lansa si pe print, in format de revista lunara, care se va numi, evident, Vinul.ro, scrie Iulian Comanescu pe blogul sau. Pentru inceput, revista va avea 24 de pagini, iar primul tiraj este de 6.000 de exemplare, pretul de coperta fiind de noua lei.

Potrivit lui Cezar Ioan, editorul revistei, revista a fost gandita ca un “consumer guide, util in primul rand consumatorilor de vin, dar sper ca si alte categorii de cititori sa gaseasca ceva de citit in ea.

Promovam consumul de vin cu moderatie, ca element de lifestyle pentru omul contemporan care gaseste bucurie in socializarea cu prietenii, in gastronomie de calitate. In fiecare numar al revistei vom avea o degustare comparativa de soiuri romanest, in urma careia va rezulta un top al respectivelor vinuri, cate o prezentare de tara viticola ale carei vinuri se gasesc si in Romania, dar si prezentari de alte vinuri, interviuri cu oameni din industrie care realizeaza lucruri mai deosebite, precum si articole de educare pentru consumatori si articole despre gastronomie.

Pentru a reduce marja de eroare in aprecierea vinurilor, degustarile sunt realizate de un colectiv mai mare, sub indrumarea tehnica a unui consultant de specialitate, cadru didactic la Catedra de Oenologie si vicepreseinte al Asociatiei Degustatorilor Autorizati din Romania - Liviu Grigorica.

Ne dorim ca revista sa fie un ghid util si buy-erilor din retelele comerciale sau managerilor de restaurante.

Pentru inceput, revista va avea 24 de pagini + coperta, este tiparita pe hartie de 90 gr (interiorul) si 150 gr (coperta). Primul tiraj este de 6.000 de exemplare, pretul de coperta este de 9 RON. Va fi distribuita in primul rand catre utilizatorii site-ului Vinul.Ro care se aboneaza, dar si printr-un numar de restaurante si magazine specializate partenere. Frecventa de aparitie va fi lunara.

Avem o oferta speciala la abonamentele pe un an - primii 1.000 de abonati vor primi automat cadou o sticla de vin in valoare de aproximativ 30-35 RON. De asemenea, abonatii vor avea acces la alte oferte speciale si discounturi din partea partenerilor revistei".

Comenteaza pe blogul lui Iulian Comanescu

























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

190 vizualizari




ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri