Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic

A treia editie a conferintei de marketing direct va avea loc in perioada 15-16 mai

de D.C.     HotNews.ro
Marţi, 15 aprilie 2008, 17:59 Economie | Media & Publicitate

Asociatia Romana de Marketing Direct va organiza, in perioada 15-16 mai, a treia editie a conferintei de marketing direct, RoDirect, iar tematica abordata in acest an este „Eficienta sau Creativitate in marketing direct”. De asemenea, organizatorii au anuntat inceperea inscrierilor pentru Conferinta RoDirect 2008.

Conferinta din mai reuneste experti internationali in marketing direct, printre care Andy Owen, specialist in marketing direct cu o experienta de peste 25 de ani la cel mai inalt nivel in copywriting si comunicarea directa cu consumatorul; Drayton Bird  o legenda vie a marketingului direct care alaturi de nume ca Philip Kotler, Tom Peters sau Theodore Levitt au avut o contributie majora la formarea marketing-ului din ziua de astazi; Marta Caricato - specialist in copywriting, renumita pentru discursurile sale despre evolutia marketingului direct.

De asemenea, Alin Jacobs ce detine o experienta bogata si este recunoscut pentru premiile de creativitate primite si cunostintele de marketing one2one dobandite; Laurent Boucherat si Dominiques Villeneuve - ambii reprezentanti ai La Poste Group -International Development Division si Martin Weseloh - Managing Director Sales & Marketing al Austrian Post vor fi prezenti la eveniment.  

Specialistii locali in marketing direct care vor oferi o serie de raspunsuri legate de evolutia si tendintele in activitatea de marketing direct in Romania prin comparatie cu alte state sunt Serban Goran - presedintele ARMAD, Monica Stroilescu -Xerox Romania, Marian Seitan - Hit Mail, Ioan Coaca - Open Public Services.

Organizatorii evenimentului din acest an isi propun sa ofere o serie de metode inovative companiilor de profil, dar si tututor celor interesati pentru: a eficientiza comunicarea cu targetul tinta, a genera o rata de raspuns mai mare pentru campaniile de marketing direct, a imbunatati performanta si profitabilitatea campaniilor desfasurate de catre firmele de profil, a recunoaste si recompensa clientii cei mai fideli, a face o diferenta in relatia cu competitia, a scrie copy care vinde si, nu in ultimul rand, pentru a descoperi modalitati de creatie care sa adauge un plus de valoare campaniilor de marketing direct. 

























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

117 vizualizari




ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri