Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic

Televiziunea digitala prin satelit Dolce are 500.000 clienti, dupa 16 luni de la lansare

de Dragos Comache     HotNews.ro
Miercuri, 16 aprilie 2008, 16:55 Economie | Media & Publicitate

Serviciul de televiziune digitala Dolce al Romtelecom a ajuns la 500.000 de abonati, dupa 16 luni de la lansarea pe piata, se arata intr-un comunicat al companiei. Rata de penetrare a serviciului pe piata televiziunii prin satelit este de peste 33%, cu 13% mai mult fata de sfarsitul anului trecut.

"Cu o medie de abonare de aproximativ 30.000 de clienti pe luna, Dolce s-a dovedit a fi o alegere preferata de romani pentru servicii de televiziune de calitate, atat in ceea ce priveste continutul, cat si calitatea tehnica. Ne vom stradui in continuare sa ne mentinem in topul preferintelor clientilor din Romania si sa avem o rata la fel de mare de crestere pe piata,” a declarat Yorgos Ioannidis, director general Romtelecom.

Pe intreaga piata de televiziune din Romania serviciul de televiziune digitala oferit de Romtelecom a atins in prezent o rata de penetrare de 10%. Dolce este vizionat acum pe aproximativ 700.000 de televizoare.

Serviciul de televiziune digitala Dolce a atins jumatate de milion de clienti, la numai 16 luni de la lansarea pe piata. Cu una dintre cele mai mari rate de crestere din Europa in 2007, Dolce a ajuns la o rata de penetrare pe piata televiziunii prin satelit de peste 33%, cu 13% mai mult fata de sfarsitul anului 2007.

Televiziunea Dolce face parte din portofoliul de noi servicii dezvoltate in ultimii ani de Romtelecom, alaturi de cele de date si Internet de banda larga.

In acest moment, pe piata televiziunii digitale (DTH - Direct To Home) opereaza RCS&RSD prin Digi TV, UPC Romania prin Focus Sat, Digital Cable System prin Max TV si DTH Television Group prin Boom TV.

























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

514 vizualizari

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri