Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic

ymterviu.033 - Dana Negrila, despre arma secreta a InStyle: o poseta

de Iulian Comanescu     Media lui Comanescu
Vineri, 18 aprilie 2008, 12:08 Economie | Media & Publicitate

Iulian Comanescu: Pai prima intrebare e ce cauti tu cu inca o revista, draga Dana, pe piata si asa aglomerata de women glossy.

Revista cu care iese (azi) Dana Negrila e InStyle, de la Attica Media, concurentul grec al lui Antonios Liberis, iar piata e aglomerata rau. Acum doua zile s-a lansat Marie Claire. Dana Negrila e redactor-sef la InStyle si are un trecut imaculat compus din Unica, Beau Monde si Men’s Health

Dana Negrila: nu e chiar asa aglomerata

Dana Negrila: daca vorbim de reviste glossy licente

Dana Negrila: iar pe mine acestea ma intereseaza, in primul rind

Iulian Comanescu: Crezi ca face cititoarea vreo diferenta? Stie ca Unica e fara licenta si Glamour cu?

Dana Negrila: eu cred ca se vede know how-ul unei reviste care vine cu o licenta de afara

Iulian Comanescu: Crezi ca-l vad cititoarele?

Dana Negrila: si da, cred ca cititoarea mea va observa diferenta

Dana Negrila: poate nu neaparat constient

Iulian Comanescu: Unica, fara licenta, are un tiraj putin mai mare ca Avantaje, care e o revista cu licenta.

Dana Negrila: eu cred ca femeia din romania evolueaza

Dana Negrila: si percepe

Iulian Comanescu: Da, evolueaza.

Dana Negrila: sau incepe sa perceapa si micile diferente

Dana Negrila: care tin de calitatea editoriala

Dana Negrila: vizuala

Iulian Comanescu: Unica, Bolero, Look sunt inventii autohtone. Avantaje, Cosmo, Elle, Glamour, Joy etc. sunt cu licenta.

Iulian Comanescu: Nu e cam inghesuiala? intreb din nou. Printre astea cu licenta.

Dana Negrila: eu cred ca nu e inghesuita daca fiecare ne respectam segmentul de piata

CHESTII DE POZITIONARE

Iulian Comanescu: Asa. Care-i segmentul InStyle?

Dana Negrila: segmentul In Style, si ca sa te iau cu notiuni din prezentarea colegilor mei de la marketing

Dana Negrila: e concentrat undeva in zona 25-35 de ani, cu precadere in zona de 28 de ani

Dana Negrila: educata, cu un simt al modei, cu venituri medii si peste

Iulian Comanescu: Care-i diferenta dintre segmentul asta si segmentu lu Avantaje?

Iulian Comanescu: La Avantaje sunt babe sarace, daltoniste?

Dana Negrila: nu, sint femei tinere, dar sa zicem, care privesc mult la posturi tv gen Acasa

Dana Negrila: :-)

Iulian Comanescu: Bun. Alea de la Avantaje se uita pe Acasa.

Iulian Comanescu: Inseamna ca alea de la raposatul Acasa Magazin (revista) erau babele sarace sau daltoniste?

Dana Negrila: nu stiu de acasa magazin, scuze

Dana Negrila: am doar 29 de ani

Dana Negrila: si inca vad in toate culorile

Iulian Comanescu: Bine.

Iulian Comanescu: Pan-aici mi se pare ca lansezi o revista cu licenta care isi propune cam ce-si propun alte reviste cu si fara licenta din zona de glossy.

Dana Negrila: sa revin putin si la cititoarea mea?

Dana Negrila: eu imi propun sa ii ofer femeii tinere solutii de stil (stil de viata, stil vestimentar) evoluate, dar fara fite

Iulian Comanescu: Aha. Sunt niste nuante acolo pe care eu nu le percep. Mai zi.

Dana Negrila: adica ii ofer surse de inspiratie ce tin de viata, de moda, de frumusete din viata celebritatilor

Dana Negrila: dar intr-un mod in care ele si-l pot permite

Dana Negrila: hainele nu trebuie sa fie de milioane, ca sa arati de milioane

Iulian Comanescu: Grozav. In definitiv, si altii au facut succes pe niste idei de revista la fel de (putin) diferentiate.

Dana Negrila: Si inca ceva

Dana Negrila: In Style nu este o revista de moda

Dana Negrila: este o revista de stil

Iulian Comanescu: Glamour s-a pozitionat ca retorica de marketing langa Elle, ca format si pret langa Joy si Bolero (aici pricep diferenta - mai tinere, chestii).

Iulian Comanescu: Si uite ca vinde… 40 de mii? [39.308 media pe 2007, locul al treilea pe piaţa dupa Cosmo si Bolero]

Dana Negrila: da, Glamour vinde bine

Dana Negrila: zona asta mai young

Dana Negrila: e bine acoperita

Dana Negrila: eu vad o zona buna de exploatat pe segmentul meu de virsta,

Dana Negrila: adica al femeilor care au crescut in cariera, au venituri bune, calatoresc, sint educate si informate

Dana Negrila: sint mai mature sa zicem decit cititoarele joy, bolero sau glamour

MAMA, 50 DE MII VANDUTE?!

Iulian Comanescu: Deci pan-aici e ok. O sa mai iei putin din tirajul celor care exista de pe piata si poate ca o sa vinzi si tu.

Iulian Comanescu: E nasol pentru toata piata fiindca toate atacurile astea vor duce mai multe titluri in zona gri. Se va intampla oarecum ce s-a intamplat la cotidiene. Se schimba top 5-ul, mai sunt inca cinci care au necazuri.

Iulian Comanescu: Chestiile alea pe care le-ai spus mai sus sunt mai prin toate prezentarile. In afara de asta - ce target ai?

Iulian Comanescu: Ca nr. de exemplare vandute dupa x luni?

Dana Negrila: seful meu mi-a fixat anul acesta 50.000

Iulian Comanescu: E o tona.

Iulian Comanescu: N-are nimeni 50. [Bolero are 44.459 medie pe acelasi 2007. Elle e rentabila la 19.605]

Iulian Comanescu: Si la cum iti lauzi cititoarele alea, daca vorbesti serios, sunt cam selecte pentru un rezultat atat de sus.

Dana Negrila: visele mele merg pe urmatorii 3 ani undeva la 100.000

Dana Negrila: stii ce cred eu?

Dana Negrila: daca nu iti propui, nu faci

Iulian Comanescu: De acord. Think big si tot restul.

Dana Negrila: si daca mai si un redactor sef care si-a vazut visul cu ochii,

Dana Negrila: ai toate sansele sa iti iasa [cred ca aici Dana spune ca visa InStyle de cand era mica]

Dana Negrila: acum campaniile pe care si le propune trustul Attica pe In Style sint destul de puternice

Iulian Comanescu: A, campanii.

Dana Negrila: eu cred ca daca sint cumparata in primele 3 numere, reusesc sa fidelizez

Iulian Comanescu: Povesteste-mi despre asta. Marie Claire, care apare in acelasi timp cu voi, are in ADN campanii. Un alt competitor deja existent pregateste si el niste campanii.

Iulian Comanescu: Toata lumea face campanii acum.

Dana Negrila: este o revista fantastica

Iulian Comanescu: Care-i o revista fantastica?

Dana Negrila: fantastica pentru mine e doar In Style

Dana Negrila: si Marie Claire e o revista cu renume

Dana Negrila: si ii respect autoritatea

Dana Negrila: dar avem segmente diferite de piata

Dana Negrila: si asa e si normal

Dana Negrila: sa revin la campanie

Dana Negrila: Va fi outdoor, tv, adio, in tara destul de intens
Dana Negrila: in mall-uri avem reviste gigant

Dana Negrila: de 2 m

Iulian Comanescu: Aha, campanie de publicitate.

Iulian Comanescu: Credeam ca e o campanie editoriala.

Dana Negrila: este o stategie de comunicare

Dana Negrila: cu totul

Dana Negrila: noi mergem mult pe promovarea brandului

Citeste ymterviul integral si comenteaza pe blogul lui Comanescu

























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

983 vizualizari

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri