Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic

ymterviu.033 - Dana Negrila, despre arma secreta a InStyle: o poseta

de Iulian Comanescu     Media lui Comanescu
Vineri, 18 aprilie 2008, 12:08 Economie | Media & Publicitate

Iulian Comanescu: Pai prima intrebare e ce cauti tu cu inca o revista, draga Dana, pe piata si asa aglomerata de women glossy.

Revista cu care iese (azi) Dana Negrila e InStyle, de la Attica Media, concurentul grec al lui Antonios Liberis, iar piata e aglomerata rau. Acum doua zile s-a lansat Marie Claire. Dana Negrila e redactor-sef la InStyle si are un trecut imaculat compus din Unica, Beau Monde si Men’s Health

Dana Negrila: nu e chiar asa aglomerata

Dana Negrila: daca vorbim de reviste glossy licente

Dana Negrila: iar pe mine acestea ma intereseaza, in primul rind

Iulian Comanescu: Crezi ca face cititoarea vreo diferenta? Stie ca Unica e fara licenta si Glamour cu?

Dana Negrila: eu cred ca se vede know how-ul unei reviste care vine cu o licenta de afara

Iulian Comanescu: Crezi ca-l vad cititoarele?

Dana Negrila: si da, cred ca cititoarea mea va observa diferenta

Dana Negrila: poate nu neaparat constient

Iulian Comanescu: Unica, fara licenta, are un tiraj putin mai mare ca Avantaje, care e o revista cu licenta.

Dana Negrila: eu cred ca femeia din romania evolueaza

Dana Negrila: si percepe

Iulian Comanescu: Da, evolueaza.

Dana Negrila: sau incepe sa perceapa si micile diferente

Dana Negrila: care tin de calitatea editoriala

Dana Negrila: vizuala

Iulian Comanescu: Unica, Bolero, Look sunt inventii autohtone. Avantaje, Cosmo, Elle, Glamour, Joy etc. sunt cu licenta.

Iulian Comanescu: Nu e cam inghesuiala? intreb din nou. Printre astea cu licenta.

Dana Negrila: eu cred ca nu e inghesuita daca fiecare ne respectam segmentul de piata

CHESTII DE POZITIONARE

Iulian Comanescu: Asa. Care-i segmentul InStyle?

Dana Negrila: segmentul In Style, si ca sa te iau cu notiuni din prezentarea colegilor mei de la marketing

Dana Negrila: e concentrat undeva in zona 25-35 de ani, cu precadere in zona de 28 de ani

Dana Negrila: educata, cu un simt al modei, cu venituri medii si peste

Iulian Comanescu: Care-i diferenta dintre segmentul asta si segmentu lu Avantaje?

Iulian Comanescu: La Avantaje sunt babe sarace, daltoniste?

Dana Negrila: nu, sint femei tinere, dar sa zicem, care privesc mult la posturi tv gen Acasa

Dana Negrila: :-)

Iulian Comanescu: Bun. Alea de la Avantaje se uita pe Acasa.

Iulian Comanescu: Inseamna ca alea de la raposatul Acasa Magazin (revista) erau babele sarace sau daltoniste?

Dana Negrila: nu stiu de acasa magazin, scuze

Dana Negrila: am doar 29 de ani

Dana Negrila: si inca vad in toate culorile

Iulian Comanescu: Bine.

Iulian Comanescu: Pan-aici mi se pare ca lansezi o revista cu licenta care isi propune cam ce-si propun alte reviste cu si fara licenta din zona de glossy.

Dana Negrila: sa revin putin si la cititoarea mea?

Dana Negrila: eu imi propun sa ii ofer femeii tinere solutii de stil (stil de viata, stil vestimentar) evoluate, dar fara fite

Iulian Comanescu: Aha. Sunt niste nuante acolo pe care eu nu le percep. Mai zi.

Dana Negrila: adica ii ofer surse de inspiratie ce tin de viata, de moda, de frumusete din viata celebritatilor

Dana Negrila: dar intr-un mod in care ele si-l pot permite

Dana Negrila: hainele nu trebuie sa fie de milioane, ca sa arati de milioane

Iulian Comanescu: Grozav. In definitiv, si altii au facut succes pe niste idei de revista la fel de (putin) diferentiate.

Dana Negrila: Si inca ceva

Dana Negrila: In Style nu este o revista de moda

Dana Negrila: este o revista de stil

Iulian Comanescu: Glamour s-a pozitionat ca retorica de marketing langa Elle, ca format si pret langa Joy si Bolero (aici pricep diferenta - mai tinere, chestii).

Iulian Comanescu: Si uite ca vinde… 40 de mii? [39.308 media pe 2007, locul al treilea pe piaţa dupa Cosmo si Bolero]

Dana Negrila: da, Glamour vinde bine

Dana Negrila: zona asta mai young

Dana Negrila: e bine acoperita

Dana Negrila: eu vad o zona buna de exploatat pe segmentul meu de virsta,

Dana Negrila: adica al femeilor care au crescut in cariera, au venituri bune, calatoresc, sint educate si informate

Dana Negrila: sint mai mature sa zicem decit cititoarele joy, bolero sau glamour

MAMA, 50 DE MII VANDUTE?!

Iulian Comanescu: Deci pan-aici e ok. O sa mai iei putin din tirajul celor care exista de pe piata si poate ca o sa vinzi si tu.

Iulian Comanescu: E nasol pentru toata piata fiindca toate atacurile astea vor duce mai multe titluri in zona gri. Se va intampla oarecum ce s-a intamplat la cotidiene. Se schimba top 5-ul, mai sunt inca cinci care au necazuri.

Iulian Comanescu: Chestiile alea pe care le-ai spus mai sus sunt mai prin toate prezentarile. In afara de asta - ce target ai?

Iulian Comanescu: Ca nr. de exemplare vandute dupa x luni?

Dana Negrila: seful meu mi-a fixat anul acesta 50.000

Iulian Comanescu: E o tona.

Iulian Comanescu: N-are nimeni 50. [Bolero are 44.459 medie pe acelasi 2007. Elle e rentabila la 19.605]

Iulian Comanescu: Si la cum iti lauzi cititoarele alea, daca vorbesti serios, sunt cam selecte pentru un rezultat atat de sus.

Dana Negrila: visele mele merg pe urmatorii 3 ani undeva la 100.000

Dana Negrila: stii ce cred eu?

Dana Negrila: daca nu iti propui, nu faci

Iulian Comanescu: De acord. Think big si tot restul.

Dana Negrila: si daca mai si un redactor sef care si-a vazut visul cu ochii,

Dana Negrila: ai toate sansele sa iti iasa [cred ca aici Dana spune ca visa InStyle de cand era mica]

Dana Negrila: acum campaniile pe care si le propune trustul Attica pe In Style sint destul de puternice

Iulian Comanescu: A, campanii.

Dana Negrila: eu cred ca daca sint cumparata in primele 3 numere, reusesc sa fidelizez

Iulian Comanescu: Povesteste-mi despre asta. Marie Claire, care apare in acelasi timp cu voi, are in ADN campanii. Un alt competitor deja existent pregateste si el niste campanii.

Iulian Comanescu: Toata lumea face campanii acum.

Dana Negrila: este o revista fantastica

Iulian Comanescu: Care-i o revista fantastica?

Dana Negrila: fantastica pentru mine e doar In Style

Dana Negrila: si Marie Claire e o revista cu renume

Dana Negrila: si ii respect autoritatea

Dana Negrila: dar avem segmente diferite de piata

Dana Negrila: si asa e si normal

Dana Negrila: sa revin la campanie

Dana Negrila: Va fi outdoor, tv, adio, in tara destul de intens
Dana Negrila: in mall-uri avem reviste gigant

Dana Negrila: de 2 m

Iulian Comanescu: Aha, campanie de publicitate.

Iulian Comanescu: Credeam ca e o campanie editoriala.

Dana Negrila: este o stategie de comunicare

Dana Negrila: cu totul

Dana Negrila: noi mergem mult pe promovarea brandului

Citeste ymterviul integral si comenteaza pe blogul lui Comanescu
























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

983 vizualizari




ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri