Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic

Speed Promotion se transforma in Godmother si isi scoate norele la inaintare

de C.I.     HotNews.ro
Luni, 21 aprilie 2008, 11:31 Economie | Media & Publicitate

Echipa Godmother
Agentia Speed Promotion s-a transformat in "Godmother" in urma unui proces de rebranding initiat la sfarsitul anului trecut. Prin acesta, agentia a urmarit sa-si regandeasca strategia, inclusiv prin restructurarea echipei in linii de business stabilite in functie de expertiza fiecarui membru. Procesul s-a suprapus cu retragerea lui Dorin Boerescu de la conducerea companiei, el infiintand in prima parte a anului, alaturi de Alex Visa, o noua agentie de interactive, Hyperactive.

In procesul de repozitionare Godmother apeleaza la imaginea sexy a echipei sale si marseaza pe elementul de "magie" a publicitatii. Agentia foloseste sloganul "professional hocus-pocus" in comunicarea sa, axata pe ideea ca este cea mai noua agentie de innovative de pe piata autohtona. Godmother ofera solutii de creatie, evenimente si productie neconventionala.

Intr-un comunicat de presa remis de agentie, aceasta precizeaza ca isi incepe activitatea cu un portofoliu de clienti noi - Agip, Stenyon, COS -, ce completeaza portofoliul detinut de Speed Promotion si care include Energy Holding, Midocar si Agricover.

Agentia va fi codusa de Valentin Vacarus in calitate de managing director si Ana Negoita - creative director.























685 vizualizari




ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version