Studiul Trusted Brands: Romanii au incredere in brandurile romanesti, in gastronomia romaneasca si in vacantele in strainatate

de C.I.     HotNews.ro
Joi, 24 aprilie 2008, 17:03 Economie | Media & Publicitate

Romanii aveau cea mai mare incredere, anul trecut, in automobilele Mercedes, in operatorul Vodafone, in cardurile Visa, in Banca Comerciala Romana, in asiguratorul Asirom, in Pro TV si in Traian Basescu, reiese din ultimul studiu Trusted Brands, realizat de Reader's Digest si dat publicitatii saptamana aceasta.

Studiul privind brandurile care beneficiaza de cea mai mare incredere in randul consumatorilor acopera 16 state europene, inclusiv Romania. El a fost realizat, in a doua jumatate a anului trecut, pe baza unui esantion selectat din randul cititorilor Reader's Digest. Autorii sustin insa ca respondentii au fost astfel selectati incat rezultatele sa fie relevante pentru oamenii de marketing.

Documentul se bazeaza pe un total de 23.651 de raspunsuri la intrebarile adresate de Reader's Digest cititorilor din cele 16 tari.

In Romania, BCR si Asirom s-au clasat pe primele locuri la categoriile Banci, respectiv Companii de asigurari, Tarom a fost castigatorul categoriei Companii aeriene, iar Dacia a devansat BMW si Audi la categoria Masini.

Pe langa mentionarea brandurilor in care au cea mai mare incredere, respondentii au fost intervievati si in legatura cu insusirile pe care un produs trebuie sa le aiba pentru a le castiga increderea, dar si in legatura cu increderea lor in cele 16 tari incluse in studiu, prin prisma a trei factori: popor, gastronomie, destinatie de vacanta. Gastronomia propriului popor este preferata de majoritate in fiecare dintre cele 16 tari. Romanii si maghiarii sunt singurii care prefera, in majoritate, destinatii de vacanta din strainatate.

Majoritatea respondentilor au declarat ca un produs trebuie sa fie sigur si eficient, daca vor sa le castige increderea. Din punct de vedere al destinatiilor turistice, romanii au cea mai mare incredere in Franta, Germania, Austria, Italia si Spania, iar cea mai putina in Rusia. Dupa criteriul "popor", cea mai mare neincredere o au in Rusia, iar cea mai mare incredere in Germania si Elvetia. Ei prefera bucataria romaneasca si franceza, dar nu le displace, in mod semnificativ, gastronomia altor tari.

In ce branduri au cea mai mare incredere romanii:
  • Masini: 1. Mercedes, 2. Volkswagen, 3. Dacia, 4. BMW, 5. Audi
  • Electrocasnice: 1. Philips, 2. Bosch, 3. Whirlpool, 4. Arctic, 5. Zanussi
  • PC: 1. IBM, 2. HP, 3. LG, 4. Dell, 5. Philips
  • Telefonie mobila: 1. Nokia, 2. Sony Ericsson, 3. Samsung, 4. Motorola, 5. Siemens
  • Operatori de telefonie mobila: 1. Vodafone, 2. Orange, 3. Cosmote
  • Banci: 1. BCR, 2. BRD, 3. Banca Transilvania, 4. Raiffeissen Bank, 5. Ing Bank
  • Asiguratori: 1. Asirom, 2. Ing, 3. Allianz Tiriac, 4. Omniasig, 5. AIG
  • ISP: 1. RCS&RDS, 2. Romtelecom, 3. UPC
  • Companii aeriene: 1. Tarom, 2. Lufthansa, 3. KLM, 4. Air France, 5. Swiss Air
  • Centre comerciale: 1. Carrefour, 2. Metro, 3. Faufland, 4. Real, 5. Cora
  • TV: 1. Pro TV, 2. Antena, 3. TVR, 4. Realitatea TV
  • Radio: 1. Europa FM, 2. Radio Romania Actualitati, 3. Kiss FM, 4. Pro FM
  • Ziare: 1. Jurnalul National, 2. Libertatea, 3. Ev. Zilei, 4. Adevarul, 5. Romania Libera
  • Personalitate publica: 1. Traian Basescu (36,5%), 2. Calin Popescu Tariceanu (3,6%), 3. Gigi Becali, 4. Mihaela Radulescu, 5. Mugur Isarescu, 6. Adrian Nastase, 7. Ion Iliescu

























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

1265 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    Nu stiu cat de multa incredere au ei... (Joi, 24 aprilie 2008, 17:35)

    Adrian [anonim]

    ...in brandurile romanesti.In schimb ar fi mai mult decat binevenita o campanie din partea statului combinata cu efortul ONG-urilor pentru a-i face pe romani constienti de importanta cumpararii produselor fabricate la noi.Stiu,o sa se gaseasca oameni sa spuna ca nu mai avem cu ce produce,ca totul s-a furat,dar poate nu o fi dracul chiar asa negru.Daca fiecare dintre noi s-ar gandi ,inainte sa cumpere ceva anume,sa vada unde e facut si sa cumpere de preferat de la noi,ar fi mare lucru.Pentru ca si asa am ajuns in foarte mare masura sclavii importului.Inca mai merge ceva schimbat.O zi buna.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi