Iuliana Stere preia de la Laurentiu Pop, in prezent deputy managing director la Httpool Romania, pozitia de New Media manager la Initiative Romania, potrivit unui comunicat al retelei de media. In varsta de 26 de ani si cu o experienta de patru ani in comunicare, Iuliana Stere va administra comunicarea online pentru toti clientii grupului, printre care se numara Orange, MOL, BMW, Johnson&Johnson, Bayer si Millenium.

Potrivit comunicatului de presa, printre atributiile Iulianei Stere "se numara proiectele speciale, partea de buying si strategie, relatia cu furnizorii de spatii si servicii online, precum si permanenta informare a comunitatii digitale din Initiative si din grupul Lowe cu privire la evolutia pietei de profil".

Iuliana Stere, absolventa de ASE si a unui master in comunicare si PR, care vine la Initiative dupa ce a lucrat la Neogen si New Media Agency, este citata in comunicat spunand ca "in media am ajuns sa lucrez pentru ca am castigat un concurs in stilul Big Brother organizat de un furnizor de continut si servicii pe internet. M-au fascinat perspectivele online si am acceptat provocarea de a ma ocupa de brand-ul respectiv".

Parte a Initiative Worldwide, Initiative Romania are un portofoliu ce include Orange Romania, Sarantis Romania, GlaxoSmithKline, Johnson&Johnson, MOL Romania, Georgia Pacific, Pernod Ricard, PriceWaterhouseCoopers, BMW, Austrian Airlines, Fujitsu Siemens Computers, Iberia, Vitan Platinium Towers, Power Horse, Continental, Reinert, Provident Financial, Carrefour Galleries.