Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic

Romania-Franta: 18,7 puncte de rating. Dar terasele?

de Iulian Comanescu     Media lui Comanescu
Marţi, 10 iunie 2008, 18:16 Economie | Media & Publicitate

Muntele acela albastru e meciul Romania-Franta de pe TVR 1. Cifrele inregistrate de GfK pentru primul canal public, pe target urban:

- 2.664.000 de telespectatori (rating mediu 23,4%, share mediu 58,9%) pe prima repriza, 19.00-19.46
- 2.971.000 de telespectatori (rating mediu de 26,1%, share mediu 57,8%) in partea a doua, 19.58-20.51.

Medie nu am decat la nivel national (incluzand satele si comunele), e cea din titlu, 18,7 puncte de rating.

E mult, dar putea fi si mai mult. GfK nu contabilizeaza decat telespectatorii de acasa (cablu, TV terestru si GfK). Publicul care a urmarit meciul de la terase e totusi consistent, am fost aseara la Taifas, fara alt gand de a manca, si am servit un antreu de cocos (galic) cu zimbru (autohton - ca sa nu zic papagal sau ceva) vrand-nevrand. Urmeaza Olimpiada, daca TVR ar fi televiziune comerciala, ar putea incalzi clientii din publicitate cu un studiu complementar cu al GfK, fiindca nu vad cum s-ar putea masura publicul de la terase decat printr-o cercetare cantitativa.

Interesant e ca si a doua partida, fara zimbru, portocale versus broaste, adica Olanda-Italia, a mers bine, 14,7% puncte de rating (1.669.000 de telespectatori) si un share mediu de 35,5%, intre 21.35 si 23.45. Si la talk-show-ul de dupa TVR 1 a realizat o medie de 2,6 puncte de rating la nivel national (nu am cifrele pe urban), foarte tarziu, pe slotul 23.44-00.56. Una peste alta, meciurile se dovedesc o afacere buna pentru TVR 1, iar cei care au dat o multime de bani pe meciurile de prima divizie si Champions League, adica Antenele si iarasi TVR, isi pot freca timid mainile.

Comenteaza pe blogul lui Iulian Comanescu.





















Articol sustinut de Superbrands

JW Marriott, orasul din mijlocul orasului

Unul din cei mai mari jucatori de pe piata hoteliera locala, hotelul JW Marriott Bucharest Grand Hotel si-a castigat in cei 17 de existenta reputatia de un oras in mijlocul orasului datorita impresionantei desfasurari de produse si servicii: 402 camere si apartamente elegante, cele mai mari camere de 5 stele din zona, cu o suprafata medie de 36.8 mp, sase restaurante si lounge-uri, 12 sali de evenimente, dintre care doua ballroom-uri ce pot gazdui impreuna pana la 1.200 de persoane. Cladirea mai adaposteste un centru de fitness si spa, cu piscina interioara, o galerie de magazine de branduri internationale de lux ce acopera o suprafata de peste 2.700 mp, spatii de birouri de 11.000 mp si o parcare generoasa de 550 de locuri.

848 vizualizari




ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi