Miercuri, 11 iunie, ora 19:30, in Music Club (str.Baratiei 31), are loc Adbreak, editia 34, un eveniment IQads, care gazduieste editia 2008 a Cannes Predictions, un proiect Leo Burnett. Invitatii acesteti editii vor fi chestionati de Craita Coman, senior creative, in legatura cu viata in departamentele lor de creatie, dar si despre standardele creative pe care si le impun.

Cum ne aflam in apropierea festivalului Cannes Lions, vom incerca sa aflam de la cei 6 creativi prezenti pe scena acestei editii care sunt cele mai importante campanii romanesti, din punct de vedere creativ, dar si care sunt cele mai interesante campanii la nivel mondial, care au sanse in acest an sa primeasca un Leu.

In prima parte vom sta de vorba despre cum este viata la creatie cu doua echipe care in ultimul an au lucrat la campaniile Cosmote si ClickNet: Alex Negoescu, copywriter, si Ciprian Badalan, art director (Cohn&Jansen/Ashley&Holmes), respectiv Alex Strimbeanu, copywriter, si Octavian Toma, art director (Grey Worldwide Romania). Cele doua echipe au dezvoltat campanii nationale de mare amploare pentru cele doua branduri, insa cu siguranta nu au fost singurele conturi pe care au lucrat, asa ca asteptam povesti despre cat de mult timp au oamenii de la creatie sa dezvolte ad-uri “de festival” si cat de mult sunt ocupati cu alte job-uri, la fel de importante, dar cu potential creativ mai redus.

La final Bogdan Naumovici, Creative Director 23, si Robert Tiderle, Creative Director Papaya, vor trage concluziile anului creativ 2008. Cei doi ne vor spune care cred ei ca sunt cele mai importante campanii romanesti din anul publicitar 2007-2008, dar si cum coordoneaza departamentele creative din agentiile in care lucreaza.

Proiectia Cannes Predictions, evenimentul anual al Leo Burnett, va proiecta 50 dintre cele mai interesante reclame internationale din 2007-2008, care au sanse sa obtina un premiul la Cannes Lions. Ajuns la cea de-a saptea editie in Romania, concursul isi propune sa impuna standarde din ce in ce mai inalte pentru creativitate.

Miza Cannes Prediction consta intr-un sejur la Festivalul de Publicitate al Noii Europe de la Portoroz, Golden Drum Festival, din luna octombrie, alaturi de echipa Leo Burnett.

Participantii la concurs vor viziona cele mai bune 50 de spoturi TV ale anului, dintre care vor putea alege pe cele 20 care considera ei ca au sanse sa fie premiate de catre juriul festivalului Cannes Lions.

Potrivit organizatorilor, regulile acestui eveniment sunt foarte simple: daca ai bifat Grand Prix-ul, ai castigat 50 de puncte. Leul de Aur valoreaza 30 de puncte, Leul de Argint iti aduce 20 de puncte, Leul de Bronz – 10 puncte, iar un Leu Titan - 20 de puncte. Castigatorul Cannes Predictions este participantul care obtine cel mai mare scor in urma votului exprimat si va fi desemnat in saptamana 26 iunie –3 iulie.