Tempo Advertising va lansa Brand Motion, o companie specializata in servicii de strategie de comunicare si branding. Potrivit unui comunicat al agentiei de publicitate, cele doua servicii vor asigura competenta necesara pentru a construi si dezvolta branduri, prin alinierea viziunii de conceptie a brand-ului cu demersul strategic de comunicare, prin care se urmareste cresterea si maximizarea valorii marcii pe piata.

Nucleul noii companii este format din Mihaela Stanoiu - managing partner and strategy development; Dan Bododea - partner, director research and insights; Delia Soare - partner, brand consulting; Lavinia Bucur - communication planner; Luiza Binga - consumer research analyst.

Mihaela Stanoiu are o experienta de 11 ani in industria comunicarii. Inainte de a se alatura echipei Tempo, ea a fost head of communication planning pentru Procter & Gamble Balkans in cadrul Starcom si brand development strategy director la Bigger Group.

Dan Bododea are o experienta de peste noua ani in cadrul agentiei, timp in care a ocupat, pe rand, pozitiile de analist media, advertising research manager, research & strategy manager, iar Delia Soare a petrecut trei ani de zile in departamentul de Client Service al Tempo.

Tempo Advertising a inregistrat o cifra de afaceri de 14,5 milioane de euro in 2007.