Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic

Spoturile romanesti n-au reusit sa se impuna in finala Festivalului de publicitate Cannes Lions

de A.N.     HotNews.ro
Duminică, 22 iunie 2008, 10:45 Economie | Media & Publicitate

Spotul "LONG LIST" realizat de McCann Erickson pentru Geta Voinea si " SLEEPING" realizat pentru bateriile Foton nu au reusit sa se impuna la Festivalul de publicitate de la Cannes. Ele insa au meritul ca au fost singurele reclame romanesti care au prins marea finala de sambata seara, in care s-au premiat cele mai creative spoturi din lume.

Agentia de publicitate McCann Erickson este singura din Romania care a reusit sa convinga juriul de la categoria Film pentru a primi 2 nominalizari.

Spoturile "LONG LIST", realizat pentru Geta Voinea si "SLEEPING", realizat pentru Foton, s-au batut cu cele mai bune spoturi din lume, realizate de agentii precum Group Gallegos Long Beach, Leo Burnett Chicago, Dentsu Tokio, Ogilvy London, Wienden + Kennedy Amsterdam sau BBDO Mexico.

Marele premiu a fost obtinut de spotul "Gorilla", realizat de britanicii de la Fallon London pentru compania Cadbury.

Vezi aici lista castigatorilor si urmareste spoturile premiate. 





















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

363 vizualizari




ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version