Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic

Agentia SPM Indoor Division isi va putea masura audienta prin suportul de publicitate indoor Digital Frame

de D.C.     HotNews.ro
Luni, 23 iunie 2008, 17:49 Economie | Media & Publicitate

Agentia de indoor advertising SPM Indoor Division, ce detine suportul de publicitate indoor Digital Frame, va putea masoara instant audienta din zona in care este amplasat acest suport, se arata intr-un comunicat al companiei. Digital Frame-ul este dotat cu un sistem de numarare ce are la baza un senzor de miscare, detectand prezenta umana din imediata lui vecinatate.

Persoanele monitorizate de acest senzor de miscare sunt automat inregistrate de sistemul de numarare incorporat in suportul dispozitivului.

Astfel, pe langa toate avantajele oferite de acest suport publicitar (rezolutie perfect adaptata mediului indoor, amplasare in zone cu trafic intens, costuri de productie si decorare inexistente) Digital Frame-ul ofera acum un instrument real si rapid de evaluare a audientei.

Piata publicitatii indoor este in continua crestere, pentru finele acestui an estimandu-se un avans de 50%.

SPM Indoor Division este o agentie specializata in indoor adversiting ce opereaza in centre comerciale de tip mall, aflate atat in Bucuresti cat si in marile orase din tara.





















Material sustinut de BRD Groupe Société Générale

5 motive de cheltuit banii - electronice pentru casa. Idei de cadouri si rasfat

Decembrie este luna cadourilor si in toata nebunia asta trebuie sa mai cumperi si cate ceva pentru casa ta. Bine, sau poate vrei sa faci un cadou unor apropiati, asa ca de "casa noua". Motive de cheltuit bani se vor gasi mereu. Asadar, va propunem o lista de "motive" pentru cheltuit banii, mai ales ca acum e ocazia perfecta sa beneficiezi de ofertele de Craciun ale comerciantilor.

190 vizualizari




ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri