Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic

BBDO Romania a realizat campania de lansare Dacia Sandero

de V.B.     HotNews.ro
Joi, 3 iulie 2008, 16:50 Economie | Media & Publicitate

BBDO Romania semneaza campania de lansare a Daciei Sandero, cel mai nou model Dacia. Campania are un target tanar, momentan fara familie si fara cine stie ce alte obligatii in afara de job, pus pe evadat din cotidian cat mai des. Spotul TV a fost filmat la Barcelona, iar campania se desfasoara intre 13 iunie si 12 iulie.

“Prin aceasta lansare, Dacia isi propune practic sa creasca cererea pentru acest tip de masina, hatchback, intr-o piata unde se vand preponderent modele tricorp. Tendinta pentru masini compacte, de mici dimensiuni este un trend al pietei din vest care incepe sa se instaleze si la noi” spune crede Croitoru, director de publicitate la Automobile Dacia.

Conceptul creativ care sta la baza campaniei de lansare a Sandero a fost dezvoltat de echipa Graffiti BBDO, care a declinat executii pentru media conventionale si inovative. Campania se numeste “Play”, tocmai pentru ca propune imaginea unei masini sportive, simpatice si jucause.

„Dacia are cu adevarat ceva de oferit unui target tanar, momentan fara familie si fara cine stie ce alte obligatii in afara de job, pus pe evadat din cotidian si rutina cat mai des, de preferinta in gasca, si implicit pe distractie.” crede Roxana Panaitescu, group creative director la Graffiti BBDO.

Filmarile pentru spotul „Play” au avut loc pe strazile Barcelonei si au fost cu peripetii „Mai multe palpitatii ne-a dat o salvare care a blocat zeci de minute bune strada pe care trebuia sa filmam ultimele cadre, in timp ce soarele nostru apunea imperturbabil si parca pe ffwd..” mai spune Roxana Panaitescu.

Componenta de media este dezvoltata de Media Direction, agentie a grupului BBDO Romania. Campania se desfasoara la nivel national in perioada 13 iunie – 12 iulie, printr-un mix care cuprinde TV, print, OOH, radio si internet.

Grupul BBDO Romania face parte din BBDO Worldwide, cea mai premiata retea de comunicare din lume in 2007. BBDO Worldwide este cea de-a treia mare retea de agentii la nivel mondial (cu 316 agentii in 77 de tari), parte a Omnicom Group Inc, una dintre companiile de varf in domeniul marketingului si comunicarii organizationale. Din Grupul BBDO Romania fac parte agentiile: Graffiti BBDO, divizia de PR - Pleon Graffiti,  Media Direction si Proximity.





















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

389 vizualizari




ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi