Protocol intre industria comunicarii si Ministerul Turismului pentru crearea brandului de tara

de Dragos Comache     HotNews.ro
Marţi, 8 iulie 2008, 16:23 Economie | Media & Publicitate

Trei organizatii ale industriei de marketing si comunicare din Romania au semnat, marti, un protocol cu Ministerul Turismului in vederea pregatirii caietului de sarcini pentru licitatia internationala pentru crearea brandului de tara al Romaniei. Astfel, International Advertising Association – IAA Romania, Asociatia Romana a Profesionistilor in Relatii Publice si Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania vor oferi consultanta in vederea pregatirii caietului de sarcini pentru licitatia ce va avea loc in toamna acestui an, se arata intr-un comunicat al IAA.

Comitetul de lucru pentru scrierea caietului de sarcini este format din doi reprezentanti din partea fiecarei organizatii.

Astfel, Mihai Ghyka si Eusediu Margasoiu vor reprezenta IAA Romania, de la UAPR vor participa Diana Flutur si Peter Jansen, iar ARRP fi reprezentata de Corina Vintan si Adina Costache, care vor lucra timp de mai bine de o luna pentru definitivarea partii tehnice din caietul de sarcini ce va sta la baza licitatiei internationale organizata de Minister.

Construirea si promovarea brandului turistic al Romaniei reprezinta unul dintre principalele proiecte ale Ministerului pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii, Comert, Turism si Profesii Liberale pentru perioada 2007-2013, cu finantare din fondurile structurale.

La sfarsitul lunii aprilie, reprezentantii IAA Romania, principala asociatie a industriei de marketing si comunicare din Romania, au anuntat ca isi asuma misiunea crearii unui brand de tara. Cei care s-au autointitulat "coalitia brandingului de tara" si-au propus redactarea unui document de pozitie pe care sa-l trimita clasei politice in dorinta de a o cointeresa in acest proiect.

























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

231 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă